- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 503
hooop..!ben geldiim:wiinkk:
ne yaparsınız böle bakalım..birisi bi buluşma ayarlamış galiba..:queen:
yalnız ta en baş sayfadan beri okuyorum bu topici ama buluşma saatini yazmamışsınız be abi..:farao:
ben de geliyorum yarın ona göre..bu arada wild hogs'un sinemasına gitmek istemiştim ama gidemediğim için çok üzülmüştüm..valla ben de o filmi izlemek isterim gerçekten..bu arada eğer yardımcı olucaksa bende de güzel dvdler var..arşiv sağlam yani..:bounce::bounce:
ne yaparsınız böle bakalım..birisi bi buluşma ayarlamış galiba..:queen:
yalnız ta en baş sayfadan beri okuyorum bu topici ama buluşma saatini yazmamışsınız be abi..:farao:
ben de geliyorum yarın ona göre..bu arada wild hogs'un sinemasına gitmek istemiştim ama gidemediğim için çok üzülmüştüm..valla ben de o filmi izlemek isterim gerçekten..bu arada eğer yardımcı olucaksa bende de güzel dvdler var..arşiv sağlam yani..:bounce::bounce:
