karmacoma,torque televizyonda bile yayınlandı

Güzel film,ama uzun zamandır olan bir film.Baya izleyen vardır onu.Wild Hogs ve Ghost Rider daha yeni filmler.
zardanadam,mesajından önce tanıtsaydın derken her mesajından önce tabi ki tanıtmyacaksın kendini

Demek istediğim,genele açtığın başlığı görmeyen İzmirliler olabilir sonuçta sen İzmir desin ve İzmir buluşmasına geleceksin seni İzmir deki adamın tanıması ilk planda daha önemli,İzmir topicine yazarken seni İzmir lilerin tanıması açısından buraya da kısaca " Selam dostlar ben Recep ,aranıza yeni katıldım,kawasaki er5 im var.Bornovada oturuyorum." gibi iki cümlelik bir yazı yazsan bile yeterli olurdu.Anlatmak istediğim o...
Neyse uzatılacak bir konu değil.Aramıza tekrar hoşgeldin...
Forum ortamında ufak tefek anlaşılamamazlıklar olabiliyor sonuçta yazı ve konuşmak arasında çok fark var.Buluşmalarımıza gelirsen gruptaki herkesi tanır,iyi niyetinden emin olursun.
Görüşürüz...