[MT İZMİR] 17.08.Cuma Toplantısı + KİŞİSEL AÇIKHAVA SİNEMASINDAYIZ

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
orada olacağım ama çılgın motorcuları isterim yoksa murat tuncer marco biz aynı filmi çeviririz o filmi çok merak etmiştim kendimden birşeyler bulacağıma eminim
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bulursak (gerçi rotsum şenerim madem öneriyi ortaya attı,filmi de bulacak yoksa grup olarak işgenceye maruz bırakırız :)) izleriz Wild Hogs u.Eğer o olmazsa da bende dediğim gibi,Ghost Rider var dvd kalitesinde ve Türkçe,çoğu kişinin (ben dahil) beğendiği bir film o da(rots beğenmemiş ama inanmayın,bunlar muhalefetin oyunları!Bizi karalamak istiyorlar aziz hemşehrilerimm,upss pardon karıştı:))...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar artist lazımmı yolcu rolünde oynayacak.benide alın aranıza.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Şehir güzel,mekan güzel,fikir güzel,ben nie orada olmayayım.Bi aksilik çıkmassa görüşürüz MT...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar size bikerboyz(hızçetesini) tavsiye ederim başka isimleri de olabilir tabi:pmalum türkçe çevirilerde isimler baya değişiyo. keşke orda olsaydım da ben de gelseydimm.... neyse bir ay sonra aranızdayım inşallah ozamanda böyle faaliyetler yapmayın da göreyim sizi başınızın etini yerim valla :)
 

@Fo

Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
23
wildhogsposter0bh9.jpg


Ben bu film istiyorum :queen: .Cuma günü görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cuma geliyorum bi aksilik çıkmazsa...Ghostrider'ı sinemada izledim parama yazık olmasın diye sonuna kaldım, rots alternatif sunduğun filmi istiyorummmm:p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
şener'e ve chatkuta katılıyorum film sıkıcı konu dağınık ve uğraşılmamış üzerinde sırf motosiklet var diye seyredilmez ama bir kaç aksiyon sahneside var
ancak o zaman da şöyle bi sorun ortaya çıkıyor; şener olm attınız bi fikir ortaya bulun o zaman bu filmi (hemde türkçe) yoksa SİZİ TOPLANTIYA ALMAZLAR :mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
Açık hava da sinema keyfine doyum olmaz. Tahta sandalye varsa ve çiğdem yemek ve yere atmak serbest ise ben de gelirim :)
Şaka bir yana gelmemi engelleyen bir sebep var. Eğer o sebepten kurtulursam ben de gelmek istiyorum.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Açık hava da sinema keyfine doyum olmaz. Tahta sandalye varsa ve çiğdem yemek ve yere atmak serbest ise ben de gelirim :)
Şaka bir yana gelmemi engelleyen bir sebep var. Eğer o sebepten kurtulursam ben de gelmek istiyorum.

yaw önce tanışma bölümüne açsaydın bi topikte kendini tanıtsaydın devrem :)

(tabi üye olmayan ama bizler ile gezip tozan biride olabilirsin o ayrı konu , sen yinede kendini bi tanıt :) )

ben seni çıkaramadım gözler iyi görmüyor kusura bakma :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
zardanadam,lodos a katılıyorum.
Önce bir kimsin nesin,kendini tanıtsan iyi olur.(İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum:silent:).Belki tek gelmeni engelleyen sebep sandığın sebep değildir,belki başka sebeplerde vardır.Sen bi kendini tanıt bir zahmet...
Şimdi baktım da sanırım motordelisindensin.Burada seni tanımıyoruz,kendini tanıtman gerekiyor...Sonuçta burası MD değil.

Ghost rider ı beğenenler de var beğenmeyenlerde :) Ben beğenmiştim,tabi ki zevk meselesi...Ama wild hogs u tercih ederim (çünkü onu izlemedim en azından :p iki kere izleyeceğime yeni bir filmi tercih ederim,tabi bunu bulmak rotsuma kalmış:)Şeneeerrr,gelsin wild hogs Türkçeeeleeerr).
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
lodos;' Alıntı:
yaw önce tanışma bölümüne açsaydın bi topikte kendini tanıtsaydın devrem :)

(tabi üye olmayan ama bizler ile gezip tozan biride olabilirsin o ayrı konu , sen yinede kendini bi tanıt :) )

ben seni çıkaramadım gözler iyi görmüyor kusura bakma :mrgreen:

Açtım devrem :) İlk oraya açtım topic. Kendimi tanıttım. İşte bak aşağıda:)
http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/35241-zardanadam-tanismaya-geldi.html

forrap tanışma topiğini dün açtım. Ama nedense oraya 2 adet mesaj yazmama rağmen üçüncü yazdığım mesajda ilk mesajım gibi gösterdi. Siz de o yüzden böyle bir tepki gösterdiniz.
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
zardanadam tepki değil,durumlar farklı şuan.Kimin ne olduğunu bilmemiz gerekiyor.
Tanışma topicleri mesaj sayısını arttırmaz bu sitede.Zaten arttırsa bile bulamayabilirdik sonuçta herkes bakmayı bilir diye bir şey yok oraya + olarak sürekli başlıklar açılıp sürekli mesajlar yazılıyor bir başlık geriye düşüyor,görülmüyor vs.vs.vs.
Küçük bir site olsa tabi ki bulunurdu,ama burada karışabiliyor.O yüzden genellikle yeni gelen arkadaşlar önce bir kendini tanıtır,sonra müsait olursam bende gelmek isterim gibi kelimelerle mesajlarını tamamlarlar.
Sen hop diye birden buraya "gelicem bir engel var o kalkarsa" felan yazınca doğal olarak kim olduğunu öğrenmemizin gerektiğini belirttik.
Durum bundan ibaret...
Şuan bazı ufak tefek konular var,bu yüzden böyle olmak zorunda.Kişisele alma (ki zaten seni tanımıyoruz,neden kişisel bir gıcık ya da onun gibi bişey besleyelim).

Aramıza hoşgeldin :cat:
Gelirsen tanışırız.Görüşmek üzere...
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
21
ya bende gelmeye çalışırım ama malum +1 olmak zoır buyüzden asla söz veremiyorum
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
arabalı sinemalar vardır ya, burayıda motosikletli sinema yaptık, motorda oturup izleyeceksiniz. :queen:

az önce neti biraz kurcalayınca bi film denkgeldi, şu anda zaten 2 film oylamada gibi gidiyo, ben bunu 3.ncü alternatif olarak sürmüyorum (çünkü film hakkında fikrim yok, bööle olunca bu film bende yok), sadece bööl bi film daha varmış diye paylaşmak istedim
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
zardanadam tepki değil,durumlar farklı şuan.Kimin ne olduğunu bilmemiz gerekiyor.
Tanışma topicleri mesaj sayısını arttırmaz bu sitede.Zaten arttırsa bile bulamayabilirdik sonuçta herkes bakmayı bilir diye bir şey yok oraya + olarak sürekli başlıklar açılıp sürekli mesajlar yazılıyor bir başlık geriye düşüyor,görülmüyor vs.vs.vs.
Küçük bir site olsa tabi ki bulunurdu,ama burada karışabiliyor.O yüzden genellikle yeni gelen arkadaşlar önce bir kendini tanıtır,sonra müsait olursam bende gelmek isterim gibi kelimelerle mesajlarını tamamlarlar.
Sen hop diye birden buraya "gelicem bir engel var o kalkarsa" felan yazınca doğal olarak kim olduğunu öğrenmemizin gerektiğini belirttik.
Durum bundan ibaret...
Şuan bazı ufak tefek konular var,bu yüzden böyle olmak zorunda.Kişisele alma (ki zaten seni tanımıyoruz,neden kişisel bir gıcık ya da onun gibi bişey besleyelim).

Aramıza hoşgeldin :cat:
Gelirsen tanışırız.Görüşmek üzere...

Anlıyorum. Ben de zaten dün ilk işim buraya bir tanışma topiği açıp kendimi tanıtmak oldu. İlk mesajlarımı o topiğe yazdım. Kim gördü kim göremedi bilemem. Bu durumda sitedeki çoğunluğun beni tanıyıncaya kadar mesajımı yazmadan önce kendimi tanıtmam mı gerekir. En azından ben de öyle anladım. Yani bu adam kimdir? nedir? ne değildir? gibi soruların cevabını bulması için önceki yazdığı cevaplara bakması yeterli değil midir?

Yani hop diye buraya "gelicem bir engel var o kalkarsa" yazmam gelmeyi çok istiyorum fakat şu anda uygun olmama durumu daha ağır basıyor. Durumu ayarlayabilirsem tanışma açısından bu ilk buluşmama geleceğim gibilerinden yazmak istedim. Yanlış anlaşılmamıştır umarım

Neyse her şey boş iki tekerle coş :)

Görüşmek tanışmak dileğiyle..:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
karmacoma,torque televizyonda bile yayınlandı:) Güzel film,ama uzun zamandır olan bir film.Baya izleyen vardır onu.Wild Hogs ve Ghost Rider daha yeni filmler.

zardanadam
,mesajından önce tanıtsaydın derken her mesajından önce tabi ki tanıtmyacaksın kendini :) Demek istediğim,genele açtığın başlığı görmeyen İzmirliler olabilir sonuçta sen İzmir desin ve İzmir buluşmasına geleceksin seni İzmir deki adamın tanıması ilk planda daha önemli,İzmir topicine yazarken seni İzmir lilerin tanıması açısından buraya da kısaca " Selam dostlar ben Recep ,aranıza yeni katıldım,kawasaki er5 im var.Bornovada oturuyorum." gibi iki cümlelik bir yazı yazsan bile yeterli olurdu.Anlatmak istediğim o...

Neyse uzatılacak bir konu değil.Aramıza tekrar hoşgeldin...
Forum ortamında ufak tefek anlaşılamamazlıklar olabiliyor sonuçta yazı ve konuşmak arasında çok fark var.Buluşmalarımıza gelirsen gruptaki herkesi tanır,iyi niyetinden emin olursun.

Görüşürüz...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Ha ha haaa Murat bak karıştırdım ortalığııı nı ha ha ha haaa.Kötüyüm ben kötüyüümm..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst