[MT-İstanbul] ŞİLE gezi fotoğrafları :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Cümletten hayırlı akşamlar abiler :p Gerçekten çok güzel bir etkinliği daha geride bıraktık.Yalovaya gitmedim ama eminim ki bu etkinlik daha iyiydi.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.Başta Cadı ablam olmak üzere Ulaşımımı sağlayan Özdeş abime Beni artçı alan ve ilk defa Rr a artçı olamamı sağlayan erdem abime; motoruyla gezmemem izin veren Korkut abime çok çok teşekkür ederim(Bu sefer donumu çıkartmayıp sadece korkutan tayfaya da:queen: ):rendeer:

Korkut abim gibi bbenim de son etkinliğim olucak bu galiba.En yakın zamanda görüşmek ümidiyle:)

Elimdeki fotoları Atıyorum hemencecik 150 civarında fotom var + vidolar.Gürkan abinin deyişiyle günün videosunu faceye atmaya çalışacağım:)

Ailenizin Şipşak'ından sevgiler...

(Bu arada MT de artık bir namım; şöhretim oluğuna karar verdim.Denize girdiğimde tanışamadığım arkadaşlarımız aynen şu şeklide:' Aaaa bu YAPMAYIN ABİLER diyen çocuk değilmi?' deyişi beni bitirdi :queen:)

Bu gezide herkesin bir göbek nick oldu seninkide Yapmayınabilerçocuğu :queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Et konusunda, arkadaşlar yetmemesinden korkmuşlar ve başlarda az pay ederek dağıtmışlar sanırım. Aslında fazla fazla vardı. Ve maalesef herkes gittiğinde belki 10 kilo belki daha fazla tavuk artmış durumdaydı. Üzüldüm...:pale:

Yapma yav.
Kocaman ben 2 parça tavuk + 1 bütün ekmek ve bibere talim etmiştim oysaki :pale:
Kelle hesabı sayım yapıp ona göre pay ederiz bundan sonra.

Gerçi o mangalın başında 5 dk. durmak yetti bana :p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yapma yav.
Kocaman ben 2 parça tavuk + 1 bütün ekmek ve bibere talim etmiştim oysaki :pale:
Kelle hesabı sayım yapıp ona göre pay ederiz bundan sonra.

Gerçi o mangalın başında 5 dk. durmak yetti bana :p

Bana et sırası gelene kadar sanırım daha önce karnını doyuranlar bir daha acıkmışlardır.:queen:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
valla kimse et azdı demesin biz eti enson yedik ama geride yenen kadar daha arttı
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
cadı'nın isteği üzerine yolda emniyet kemeriyle bağlanmış ekmeklerin resmi. :)
(motorla getirseydik de kask takacaktık heralde... )
img1052z.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
:cat:
:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:

Bu gezininde Hit sözcüğü belli oldu . Bu geziye katılanların birer göbek nickleri olacak demekki.
Mesela gürkanınkide Kumdan adam olsun:queen:
Seninkide Gözlüğünü kaptıran adam .:queen:
Cadınınki Ekmek taşıyan kadın :queen:
Şerifinki Tavuk parçalayan adam:queen:

Edii ninki Yolda ninjasını bırakan adam:queen:
Erdeminki Benzinsiz giden adam:queen:.....................
Gerisinide siz ekleyin

göbek adı değil korkut göbek nick i dün denizde sudaduranadam nick li arkadaşla denizde geyik yaparken iş foruma düştü ve sonunda filim koptu.:queen:
seninkide Kaybolanmotorcugrubunubulanadam:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
kuyucadısına teşekkür ederim gezi genel olarak güzeldi ben herşeyde kılcık aradığım için gözüme çok şey çarptı kamp alanı ofsayttı yani nerye oturucagımı napıcagımı şaşırdım hava kapalıydı ama deniz çok güzeldi birde içiçekler sıcacıktıya keşke önceden hazırlansaydı bilsem soguk su fln getirirdim.denizdeki şu sort çıkarma olayı çok nasıl söliyim kötüydü iyiki eşimle gelmemişim dedim kendi kendime çok sıcak kanlı arkadaşlar vardı marş motorum bozulmuş motoru iten arkadaşlara teşk ederim, dönüş yolunda ters şeride girdim daha önce tersten hiç gitmemiştim böle trafik ben görmedim dua ettim kaza yapmamak için aletide dün servisten aldıgım için huyunu bilmiyorum biraz bastım napim genel olarak eğlenceli ve çok yorucu bi gündü bide ben doymadım ya ekmegin içine bi parca eti zor bölüştürdüm :D dağıtan kız çok cimriydi anlaşılan :D bi tanemi et dedim evet dedi:D kuyucadısı ya olurmu ye fln dedi ama ben yemem abi orda başkasıda bi tane yediyse bende bi tane yerim birde benzinim bitti enayi gibi üstüme para almamıştım bana benzin atan arkadaş pm atsın, emeği geçen ve etkinlik için uğraşan arkadaşlara çok teşekkür ederim
dagıtan kız ben oluyorum da
öyle emir aldım :salut: bak görüyomusun bana kaldı ihale :mrgreen:
geldiğin için ben teşekkür ederim...:rendeer:
ben aygülün saçını çektim merak etme cimrilik yaptıgı için :p
kumsal daki eglencenin tamamını kaçırdım ama olup biteni anlattı arkadaşlar... bayan varken böyle şakalar yapmazlar herkes farkındaysan eşiyle geldi dün :wiinkk:
yalan :p saçımı falan çekmedi :p :queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ekmekler gözüme azmı gözüktü ne...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------

ben CADI ya sordum doymadıysan 2. ye dedi bende 2. yedim hiç sorun olmadı...
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
5
valla dün yolda motorda uyumuşum ama uyandım hemen ve çağla ablaya ve diğer herkeze teşekkür ediyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 PM ----------

babam haklı çok güzeldi çok eğlendim :cat: valla en güzel günümdü.:bounce:tüm herkeze teşekkürler.:cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
bu şile civarında ısmarlananlar dışındaki ekmekler. kahvaltı ekmekleri bunlar. 30 tane var. 3 parçadan 90, 4 parçadan 120 kişilik hesaplamıştık :) birgün önceden 80 tanede orada bir fırına ısmarlamıştı sanırım. :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Cümletten hayırlı akşamlar abiler :p Gerçekten çok güzel bir etkinliği daha geride bıraktık.Yalovaya gitmedim ama eminim ki bu etkinlik daha iyiydi.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.Başta Cadı ablam olmak üzere Ulaşımımı sağlayan Özdeş abime Beni artçı alan ve ilk defa Rr a artçı olamamı sağlayan erdem abime; motoruyla gezmemem izin veren Korkut abime çok çok teşekkür ederim(Bu sefer donumu çıkartmayıp sadece korkutan tayfaya da:queen: ):rendeer:

Korkut abim gibi bbenim de son etkinliğim olucak bu galiba.En yakın zamanda görüşmek ümidiyle:)

Elimdeki fotoları Atıyorum hemencecik 150 civarında fotom var + vidolar.Gürkan abinin deyişiyle günün videosunu faceye atmaya çalışacağım:)

Ailenizin Şipşak'ından sevgiler...

(Bu arada MT de artık bir namım; şöhretim oluğuna karar verdim.Denize girdiğimde tanışamadığım arkadaşlarımız aynen şu şeklide:' Aaaa bu YAPMAYIN ABİLER diyen çocuk değilmi?' deyişi beni bitirdi :queen:)

Bu gezide herkesin bir göbek nick oldu seninkide Yapmayınabilerçocuğu :queen:
:cherry::cherry: normal diyorsun yani :rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
göbek adı değil korkut göbek nick i dün denizde sudaduranadam nick li arkadaşla denizde geyik yaparken iş foruma düştü ve sonunda filim koptu.:queen:
seninkide Kaybolanmotorcugrubunubulanadam:queen::queen::queen:

abim telli babayı arjantinli
boğulan adam bırezılyalı bu göbek nıcklerını unutmayalım lütfen:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
harbiden ha ...unutacağız bunları sonra .Bir topik açıp Şile de takılan göbek nick:mrgreen:ler mi desek acaba:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
16
Vala tebrık ederım resımlerden gordugum kadarı ıle ve yorumlardan anladıgım kadarı ınanılmaz keyıflı bir organizasyon olmuş tebrıkler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst