- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 851
Cümletten hayırlı akşamlar abilerGerçekten çok güzel bir etkinliği daha geride bıraktık.Yalovaya gitmedim ama eminim ki bu etkinlik daha iyiydi.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.Başta Cadı ablam olmak üzere Ulaşımımı sağlayan Özdeş abime Beni artçı alan ve ilk defa Rr a artçı olamamı sağlayan erdem abime; motoruyla gezmemem izin veren Korkut abime çok çok teşekkür ederim(Bu sefer donumu çıkartmayıp sadece korkutan tayfaya da:queen: ):rendeer:
Korkut abim gibi bbenim de son etkinliğim olucak bu galiba.En yakın zamanda görüşmek ümidiyle
Elimdeki fotoları Atıyorum hemencecik 150 civarında fotom var + vidolar.Gürkan abinin deyişiyle günün videosunu faceye atmaya çalışacağım
Ailenizin Şipşak'ından sevgiler...
(Bu arada MT de artık bir namım; şöhretim oluğuna karar verdim.Denize girdiğimde tanışamadığım arkadaşlarımız aynen şu şeklide:' Aaaa bu YAPMAYIN ABİLER diyen çocuk değilmi?' deyişi beni bitirdi :queen![]()
Bu gezide herkesin bir göbek nick oldu seninkide Yapmayınabilerçocuğu :queen: