[MT İstanbul] Sabit Buluşma Noktası!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ibo da hiç bi yeri kaçırmıo yaw..:mrgreen:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
Ferman senindir Devletlüm....
Estagfurullah yaw..:pr: Demeyin öle:pr: sen gel yeter ibo..:cat:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necdet' Alıntı:
ben hiç zorlanmıyom paşayı ve 007 takip et benim gibi :queen:
Necdet abi zorlanıyorumdan kastım iş yerinde yeni kural geldi internete giremiyorum kımse yokken 3-5 dakka ancak açabiliyorum. Oyüzden sordum abi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahinhakan04' Alıntı:
Necdet abi zorlanıyorumdan kastım iş yerinde yeni kural geldi internete giremiyorum kımse yokken 3-5 dakka ancak açabiliyorum. Oyüzden sordum abi

kısıtlı zamanda doğru yerdesin ama:cat: :rendeer:
S&S
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
bu perşembe bütün kızlar toplandik mı diyoruz yani :p ay yanlış yazdım pardon bütün MT toplanıyoruz dimi :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
gel perşembe geell:pr: :pr: yaa arkadaşlar ben dayanamayacağım bu akşam seradayım ... iki gündür uğrayamadım birazcık sefa yapayım :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki salı günleri naapcaksınız bakalım..:p kalender üstü secret garden da..:mrgreen:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvaaah ulusal artcı geldi..:queen: şimdi afonlu manyak da düşer buraya..:p
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
arkadaşlar

her perşembe günleri 19:30 dan sonra sabit bir toplanma noktası oluşturduk. bir kısmınız geçen haftadan mekanı biliyor. bilmeyenler için tarifli foto hazırladım.

günleri de avrupa yakasında olacak. orayla ilgili tarifli fotoyu daha sonra hazırlayacağım


 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Sanki Ben Orayi Biliyor Gibiyim
Marmaranin Karsisindaki Marmara Pastanesinin Yanindan Girince Gibi Ama Girdikten Sonra Ne Kadar Gidiliyordu Onu Cikaramiyorum Dogrusu

Mekan Hayirli Olsun Bir Kere Cay Icmisligim Vardi Orda ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TRADER' Alıntı:
Sanki Ben Orayi Biliyor Gibiyim
Marmaranin Karsisindaki Marmara Pastanesinin Yanindan Girince Gibi Ama Girdikten Sonra Ne Kadar Gidiliyordu Onu Cikaramiyorum Dogrusu

Mekan Hayirli Olsun Bir Kere Cay Icmisligim Vardi Orda ..

trader kardesim..
kuyubasındaki buyuk ısıklardan bagdat caddesine dogru girince 200m. sonra solda..:cat: :rendeer: bekleriz..:rendeer:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzman_1907' Alıntı:
mekan güzel arkadaşlar hayırlı olsun hepimize:cat:
:rendeer: takıl mekana:wiinkk: bekleriz perşembe gunu:rendeer:
S&S
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
TRADER' Alıntı:
Sanki Ben Orayi Biliyor Gibiyim
Marmaranin Karsisindaki Marmara Pastanesinin Yanindan Girince Gibi Ama Girdikten Sonra Ne Kadar Gidiliyordu Onu Cikaramiyorum Dogrusu

Mekan Hayirli Olsun Bir Kere Cay Icmisligim Vardi Orda ..

muratcım istersen biz bostancıda buluşur gideriz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdem.gunduz' Alıntı:
muratcım istersen biz bostancıda buluşur gideriz
erdem anlasıldı se saglam bi cadde konvoyu eşliğinde gelicen mekana..:cat: :wiinkk:
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst