- Katılım
- 15 Haz 2005
- Mesajlar
- 927
hadi ya eger baskası brksa bidahaki buluşmaya bnde motorsuz gelicektim:queen:
nasıl yanii anlamadım ben hiç bişeyyy:silent:
hadi ya eger baskası brksa bidahaki buluşmaya bnde motorsuz gelicektim:queen:
nasıl yanii anlamadım ben hiç bişeyyy:silent:
Galiba 1000RR'lardan biri birakmis olsaydi seni, sirf 1000RR'a binmek icin bi dahaki sefere kendi motorumu birakirdim evde yatsin diyo arkadasnasıl yanii anlamadım ben hiç bişeyyy:silent:
pazar günü buluşmaya bende 600 rr la gelmiştim heralde kıskandı ::koop::
Hadi ya çizik mi oluştu.... Tek diyeceğim şey:
Hayırlı olsunnnn!!!!! Motorun kızlığı gitti :mrgreen:
Bu her motorun başına gelir , ben de ilk çiziğimi çok net hatırlıyorum
Şaka bir yana gel de pasta yapalım :cherry: ... franboğazlı... :queen:
Bu kaçıncı abi, elastik benim motor.:queen:
Framboğazlıyanlısı değilde renklisi varmış abi, siyaha siyah renk pasta gibi, hafiften çızıklarıda dolduruyomuş öyle bişey yapıcaksan gelirim.![]()
toplantılara benden başka yanlız gelen kız görmedim hiç:queen::queen:
Evet arkadaşlar bir organizasyondan da anlımızın akıyla çıkmış bulunuyoruz. Fakat bu tür organizasyonlara hız verme kararı aldık. Zaten her ay bir karting düzenlemeyi planlıyoruz... Hayırlısı...
Yakari'yi hatırlayan varmı bu arada? Yok abi egzost markası değil.![]()