[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
pazar günü buluşmaya bende 600 rr la gelmiştim heralde kıskandı ::koop::
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
pazar günü buluşmaya bende 600 rr la gelmiştim heralde kıskandı ::koop::

Vallahi sagolsun Boy beni hem 1000RR'a hem de 600RR'a bindirdi :wiinkk: 1000RR mustesna bir aletmis, onu anladim :) 600RR ise su an bana fazla gelirmis :) Bu tecrubeleri bana yasatip gozumu actigi icin Boy'a bir kez daha tesekkur ediyorum burdan :cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Melih sıralama fotosunu bekliyorum.... :mrgreen:

Evet arkadaşlar bir organizasyondan da anlımızın akıyla çıkmış bulunuyoruz. Fakat bu tür organizasyonlara hız verme kararı aldık. Zaten her ay bir karting düzenlemeyi planlıyoruz... Hayırlısı...

Kartingden sonra Caddebostanda Barnies'e geçtik , kahve içtik ... sonrasında kızılkayalara gidip hamburger yedik , oradan da kalktık üsküdara sahile indik... Ben şimdi girdim eve... :mrgreen::cherry:

Tüm günün birincisi , haftanın 17.si , ayın ise 28.si olarak adımı oraya yazdırmanın gururunu yaşıyorum :p Ayrıca bu benim hayatımdaki 2. go-kart yapışım :queen:
Sıralama kağıdını melih yollasın diğer arkadaşlar ile de 1.-2. ve 3. açıklamasını resmi olarak yapıcam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Guzel bir organizasyon olmus. Artik muteakip etkinliklere katiliriz insallah diyoruz. Daha sonrasinda da gezilmis, tozulmus birlikte. Ooooh! :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bende eve yeni girdim, gerçi neco ve dinmeyen mertere sahura gittiler, üşüdüğüm için çamura yattım ve kaçtım, yoksa bu akşam bitmek bilmeyecekti.:cherry:

Carting, cocart, cartcurt adı neyse artık sonradan gelen ve adresi bilmeyenleri almaya gittim, geldim ve o arada bitmiş, izlemek nasip olmadı malesef:salut:

Ve fekat:p Mekanın sahibiyle biraz sohbet etme fırsatım oldu, kendisinde 1000RR repsol var, henüz bilmediğim bir nickle kendisini foruma üye yaptık, bir sonraki cartcurt buluşması için bize 10Dk/14YTL rakamlarının altına ineceği sözünü verdi.:cat:

Kuyruk grenajımdaki çiziğin burukluğu harici mükemmel bir akşamdı, özellikle Marlboroman(Metin abi) ve eşine olmak üzere herkese teşekkürler.:cat::cat::cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hadi ya çizik mi oluştu.... Tek diyeceğim şey:

Hayırlı olsunnnn!!!!! Motorun kızlığı gitti :mrgreen:

Bu her motorun başına gelir , ben de ilk çiziğimi çok net hatırlıyorum :p
Şaka bir yana gel de pasta yapalım :cherry: ... franboğazlı... :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günü 30. suydum :queen: görkem 1. olunca sıralama kaydı 31.si oldum :queen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
4 grup halinde yarıştığımız MT Turkey Grand Prix te en iyi dereceyi 22.335 ile yapmış olan kendimi 10 puan ile ödüllendiriyorum. Podyumda 2. sırayı 22.663 ile Görkem, 3. sırayı ise 22.947 ile Erhan almış bulunuyor.

Daha sonra 2. sırada start aldığım, Görkem ve Melih le beraber yaptığımız yarışta ise kendisini 2. turda geçmeme dayanamayıp bana spin attıran görkem nedeniyle 8 saniye kaybedip yarışı 3. sırada bitirmiş bulunuyorum. Ama bu yarışta üçümüzde zaman derecelerimizi geliştirmiş bulunuyoruz. Görkem ise benden 20 kilo daha hafif olmasınında etkisiyle günün rekorunu eline aldı tebrik ediyorum.

Görkem cim benim spin atmama sebeb olduğun pozisyonu yarış komiserleri incelemeye aldılar haberin ola. Tur zamanlarını iptal edecekler, bilgine :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hadi ya çizik mi oluştu.... Tek diyeceğim şey:

Hayırlı olsunnnn!!!!! Motorun kızlığı gitti :mrgreen:

Bu her motorun başına gelir , ben de ilk çiziğimi çok net hatırlıyorum :p
Şaka bir yana gel de pasta yapalım :cherry: ... franboğazlı... :queen:

Bu kaçıncı abi, elastik benim motor.:queen:

Framboğazlıyanlısı değilde renklisi varmış abi, siyaha siyah renk pasta gibi, hafiften çızıklarıda dolduruyomuş öyle bişey yapıcaksan gelirim.:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Bu kaçıncı abi, elastik benim motor.:queen:

Framboğazlıyanlısı değilde renklisi varmış abi, siyaha siyah renk pasta gibi, hafiften çızıklarıda dolduruyomuş öyle bişey yapıcaksan gelirim.:p

Baba ben senin eksoza öyle bi hayran kaldım ki kesin benim nazar dokunmuştur arka kuyruğa.. Bundan sonra tek bir eksoz markası tanıyorum ama adını hatırlayamadım :queen: aYe deki eksoz diye anlatırım artık :mrgreen:

Ayrıca tekrar hatırlatıyorum Apaçiliğin sonu yok.. Yok bizim içinmiş falanmış filanmış bile olsa yapma böyle şeyler.. Dıştan bakınca çok hoşuna gidiyor adamın ama senin için tehlikeli oluyo..

(bunları okuyan akan trafikte çılgınca hareketler yaptı sanacak :queen: ) Ama sen yinede yapma :cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Jardine abi jardine.:cherry:

Hem uğraşmayın benlen, benden apaçi olmaz, ben yakari'yim.:p

Yakari'yi hatırlayan varmı bu arada? Yok abi egzost markası değil.:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
toplantılara benden başka yanlız gelen kız görmedim hiç:queen::queen:

canım herkes birilerini nasıl bulsun.Bende yalnız geliyorum ne olacak :) her seferinde yanında birini beklersen hiçbiryere gidemiyorsun.İlerde motor alırsan zaten kimseyi beklemezsin.:p Basarsın gidersin istediğin yere :) vınnvınnnvınnn..:mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Evet arkadaşlar bir organizasyondan da anlımızın akıyla çıkmış bulunuyoruz. Fakat bu tür organizasyonlara hız verme kararı aldık. Zaten her ay bir karting düzenlemeyi planlıyoruz... Hayırlısı...

Bağımlısı olmayalımda bu karting in :cherry: Ama ben oldum galiba. :mrgreen:

Sonraki ne zaman? Yarın yapalım mı? :queen:
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
gidin siz.... gidin.... eğlenin... ben burda çile çekiym.... kimse umursamasın... ama dönüşüm muhteşem olcak..! :D skullhunter, ebo sayılı gün geçer bi şekilde :D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yakari'yi hatırlayan varmı bu arada? Yok abi egzost markası değil.:p

Sözlükte şöyle yazıyo abi...

# Atıyla oraya buraya koşan yaramaz kizilderili veleti.
:queen:

yakaricn8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
3 kere gittim, bu konuyu biraz geç gördüm belki daha önceden farketseydim vasıta ayarlayıp gelebilirdim. Bayağı zevkli, hız kesmeden yanlama olayı müthiş yalnız son sefer gittiğimde biraz erkendi (saat 22:00 gibi) ve çok kalabalıktı daha çabuk bitti turlar, birde aletin son hızı düşük gibiydi gerçi yine de lider bitirdim. :)

Altunizade taraflarındaki daha büyük bir pist olduğunu, küçük canavarların daha hızlı gittiğini duydum, deneyen var mı? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst