[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
aYe' Alıntı:
Bu şarkıyı bi ara tekrar tekrar dinlerdim:p
Yaşlanıyor muyuz ne:pale:

"muyuz" çok iyimser bir ek olmuş, resmen yaşlandık.:pr:
Siz haydi neyse de ben ilk görüşte Yakari'yi bildim-tanıdım-hatırladım diye hayatımın baharında:p bel ağrılarımla, romatizmalarımla, yakın ve uzak gözlüklerimle, her saat başı ilaçlarımla yaşamaya alışmaya çalışıyorum 5-10 dakikadır.:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Siz haydi neyse de ben ilk görüşte Yakari'yi bildim-tanıdım-hatırladım diye hayatımın baharında:p bel ağrılarımla, romatizmalarımla, yakın ve uzak gözlüklerimle, her saat başı ilaçlarımla yaşamaya alışmaya çalışıyorum 5-10 dakikadır.:p

Hakket olcan senin yaşını bilmiyorum ama baya genç gösteriyosun, yakariyi nerden biliyosun ki?

Tekrarını yayınlayan kanal felan mı var?:silent:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
4. Grubuda yazayım tam olsun :cherry:

Çiçek 23.787
Yakup 24.156
Gürkan 24.203
Ümit 24.820
İsmail 25.890

Son turda bilerek ve isteyerek üstüme kırarak beni bariyerlere mıhlayan teflon yakup'u burdan kınıyorum. Ayıptır yaptığın arkadaşım bir daha gokart tesislerine sokmicaklar seni fotoğrafını, üye nonu kapıya astırdım.

Diğer yandan GPS sistemi ile bize rehberlik eden sevgili Halis abiye ayrıca teşekkür ederim :) Bir teşekkürde akşam hızır gibi yetiştiğinden :rendeer:

Güzel bir akşamdı araç beni çok sarstı nedense, bazı iç organlarım daha yeni yeni yerlerine yerleşmeye başlıyorlar :cat:

Birde fotoları isteriz :mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
4. Grubuda yazayım tam olsun :cherry:

Çiçek 23.787
Yakup 24.156
Gürkan 24.203
Ümit 24.820
İsmail 25.890

Son turda bilerek ve isteyerek üstüme kırarak beni bariyerlere mıhlayan teflon yakup'u burdan kınıyorum. Ayıptır yaptığın arkadaşım bir daha gokart tesislerine sokmicaklar seni fotoğrafını, üye nonu kapıya astırdım.

Diğer yandan GPS sistemi ile bize rehberlik eden sevgili Halis abiye ayrıca teşekkür ederim :) Bir teşekkürde akşam hızır gibi yetiştiğinden :rendeer:

Güzel bir akşamdı araç beni çok sarstı nedense, bazı iç organlarım daha yeni yeni yerlerine yerleşmeye başlıyorlar :cat:

Birde fotoları isteriz :mrgreen:

Baba ayıptır ama bu yaptığın.. Hani anlaşmıştık dereceler yansımayacaktı foruma.. :farao:

Eğer Hanedan önümü kesmeseydi yarış boyunca görürdünüz dereceleri..

Kimse sözünü yemesin o zaman KFC çekti canım.. Yakın bi ara tekrar görüşelim.. :bounce:

Çiçek deli derecede hırs yapmış durumdayım, okumadığım carting tekniği kalmadı.. Kapışıyoruz tekrar, ayağını denk al:wiinkk:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
eheheh şans işte ümit :p
Güzel ve eğlenceli bir gündü benim açımdan 2. karting'imi de gerçekleştirmiş oldum.Başta organizatör ve Halis abi olmak üzere herkese teşekkürler:p

Bunalarda genel gruplardaki sonuçlar :)
1.Uğur - 22.335
2.Görkem - 22.663
3.Erhan - 22.947
4.Özgür - 23.238
5.İbrahim - 23.701
6.Semih - 23.741
7.Muharrem - 23.768
8.Çiçek - 23.787
9.Halis Demir - 23.820
10.Atilla - 23.841
11.Tanju Aktemur - 24.112
12.Yakup - 24.156
13.Gürkan - 24.203
14.Mehmet - 24.240
15.Ümit - 24.820
16.İsmail - 25.890
17.İrem - 27.148
18.Murat Tunç - 27.494


----------------------------------------
Melih, Seral , Ertekin ve Gökhan'ı bulamadım ama :pale:

Bu da son ekstra yapılan yarışla birlikteki toplan sonuç;
1.Görkem 21.805
2.Ugur Tan 22.038
3.Melih 22.189
4.Erhan 22.947
5.Özgür 23.238
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ortada hala foto yok, hadi ama.. :p

evet evet çok evet, fotoları bekliyoruz.

Beklerken dori dori magu magu' yu dinleyebilirsinis:cherry:

http://www.youtube.com/watch?v=aAm85HaUe2s

Şöylede bir yorum yapmışlar;

"arkadaşlar mock and sweet in "tıfıllar" adı altında cdsi yayınlanmış ancak ben hiçbiryerde bulamıyorum..elinde olan varsa lütfen bana ulaşsın,ölüm kalım meselesidir :)"
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
evet evet çok evet, fotoları bekliyoruz.

Beklerken dori dori magu magu' yu dinleyebilirsinis:cherry:

http://www.youtube.com/watch?v=aAm85HaUe2s

Şöylede bir yorum yapmışlar;

"arkadaşlar mock and sweet in "tıfıllar" adı altında cdsi yayınlanmış ancak ben hiçbiryerde bulamıyorum..elinde olan varsa lütfen bana ulaşsın,ölüm kalım meselesidir :)"



Valla ne sohbeti anladım, ne şarkılar tanıdık geldi, sanırım ben gerçekten küçüğüm.. :pale:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
eheheh şans işte yakup :p
Güzel ve eğlenceli bir gündü benim açımdan 2. karting'imi de gerçekleştirmiş oldum.Başta organizatör ve Halis abi olmak üzere herkese teşekkürler:p

Bunalarda genel gruplardaki sonuçlar :)
1.Uğur - 22.335
2.Görkem - 22.663
3.Erhan - 22.947
4.Özgür - 23.238
5.İbrahim - 23.701
6.Semih - 23.741
7.Muharrem - 23.768
8.Çiçek - 23.787
9.Halis Demir - 23.820
10.Atilla - 23.841
11.Tanju Aktemur - 24.112
12.Yakup - 24.156
13.Gürkan - 24.203
14.Mehmet - 24.240
15.Ümit - 24.820
16.İsmail - 25.890
17.İrem - 27.148
18.Murat Tunç - 27.494


----------------------------------------
Melih, Seral ve Ertekin'i bulamadım ama :pale:

Bu da son ekstra yapılan yarışla birlikteki toplan sonuç;
1.Görkem 21.805
2.Ugur Tan 22.038
3.Melih 22.189
4.Erhan 22.947
5.Özgür 23.238

aaaa çiçek birinci olmuş :cyclopsan:cyclopsan:silent: Nasıl becerdin :silent: Vallahi şaşırdım :p Birkıza geçildinz yazıklar olsun:p:p:p:queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
anaaaa
ben nerdeyim listede
24 küsür zamamanım vardı??:silent:
boşunamı gazladık o kadar?:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
anaaaa
ben nerdeyim listede
24 küsür zamamanım vardı??:silent:
boşunamı gazladık o kadar?:)

Bunada şükret, ben izleyemedim bile :p

Bu arada bir sonrakine grup birincileri birbiriyle yarışsın, en birinci belirlensin :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
GKN
Bizim liste kayıp o yüzden yazamadık abi... Bizim listeyi bulana ödül var :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bunada şükret, ben izleyemedim bile :p

Bu arada bir sonrakine grup birincileri birbiriyle yarışsın, en birinci belirlensin :p

abi sen yarış esnasında çıkıp dokunmuşsun gaza, o sana yeter:queen:
GKN
Bizim liste kayıp o yüzden yazamadık abi... Bizim listeyi bulana ödül var :p

yapma ya
ben 4-5 tane listeyi birden masanın üstüne bırakmıştım,
yalan oldu demekki..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
eheheh şans işte yakup :p
Güzel ve eğlenceli bir gündü benim açımdan 2. karting'imi de gerçekleştirmiş oldum.Başta organizatör ve Halis abi olmak üzere herkese teşekkürler:p

Bunalarda genel gruplardaki sonuçlar :)
1.Uğur - 22.335
2.Görkem - 22.663
3.Erhan - 22.947
4.Özgür - 23.238
5.İbrahim - 23.701
6.Semih - 23.741
7.Muharrem - 23.768
8.Çiçek - 23.787
9.Halis Demir - 23.820
10.Atilla - 23.841
11.Tanju Aktemur - 24.112
12.Yakup - 24.156
13.Gürkan - 24.203
14.Mehmet - 24.240
15.Ümit - 24.820
16.İsmail - 25.890
17.İrem - 27.148
18.Murat Tunç - 27.494


----------------------------------------
Melih, Seral ve Ertekin'i bulamadım ama :pale:

Bu da son ekstra yapılan yarışla birlikteki toplan sonuç;
1.Görkem 21.805
2.Ugur Tan 22.038
3.Melih 22.189
4.Erhan 22.947
5.Özgür 23.238

Vaaaayy 5. yim ha :cherry: İlk biniş için iyi bi sonuç olsa gerek. :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst