[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
mümkünse ben motora artçı olmak istiom:) çok şey istiom dimi:p teklifin için sağol bu arada

ne tarafta oturuyorsun belki ben alabilirm birde kaskın varmı yoksa ben yedek almam gerekiyorda
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Avrupadan yakasından geçecekler nerede buluşacakki...
Topluca gidilse iyi olurdu .. :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
GKN
a_46.jpg

:queen::queen:
bu neki, ben yatarken yan yapıcam:queen:
görkem yalnız cuk oturmuş:mrgreen::cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
a46ls6.jpg


Gökhancım bencede cuk olmuş, iyisimi sen bunu avatar yap.:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
acaip oturmuş cuk bile diyemiyorum:mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Maltepe sahilde nerde burger king önündemi buluşucağız arkadaşlar??

Caddebostan migrosu geçeceksin .... sahilden devam... bostancı gelecek onu da geçeceksin... devam... maltepeye geleceksin... sola bakarak git kaldırıma motorumu koyucam görürsün...


Gelip de bulamazsanız diye telefonum 5359433730

Avrupa yakasında topluluk malesef yok çünkü avrupada toplanmak demek 20:00 demek bu da iftara gideceklere zor olurdu...

Bu yüzden herkes saat 21:00'de maltepede toplanıyor!!!
Ben motoru kaldırıma çekeceğim sahilde Bostancıyı geçtikten sonra sola bakarak giderseniz göreceksiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Ben de motoru kaldirima koyarim seninkiyle beraber, gerci siyah motorlar bizimkiler farkedilmeyebilir mi acaba :p Neyse az kaldi 1bucuk saat sonra gorusmek uzere arkadaslar ;)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
aynen valla iftar sonrasi cay keyfimizi yapalim once bir, sonra yola koyuluruz ;)
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
ahhaa ne guzel plan :D
daha evdesiniz gerçi ama ankaradan takip ediyom sizleri.:queen:

bizler içinde yarışın :d
caylarrrr :bounce:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yavff benim kız ben çıkarken başladı ağlamaya valla boncuk boncuk göz yaşları
nasıl indi gözlerinden kask elimden düştü valla kıymadım bırakıpta çıkamadım.
Ne yapalım gelsem rahat edemiceğimi de düşünerek bu seferlik gelemicem
size şimdiden iyi eğlenceler arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst