[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bugün başka bir pist daha buldum... Süper bir pist... Eğer yarınki organizasyon başarılı geçer ve zevk alırsak birdahaki go-kart'ı orada düzenleriz :cat:

SuSpect

O ücret tarifesi geçerli değil , biz her hakikarda 20 kişi indiriminden yararlanıyoruz... Detaylar ilk sayfada.
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Selamlar

BORTY artı bir ordayım,inşallah

kullanıcıyım....
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Görkem beni de ekleyiver listeye :)

Bu arada yer halen maltepe değişiklik olmadı değil mi :silent:



Bu arada Kartal - Pendik civarında oturan arkadaş varsa artçı olarak alabilir mi beni :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
RapperMurat nickli arkadaşımızda geliyor. Binici olarak. :p

Ben, Murat ile birlikte direk olay mahaline :)P) gideceğim. Kaç gibi orada olursunuz? Motosikletle gitmeyeceğimiz için..
Zaten benim üstümde MT T-shirt ü olacak. Yakamada kırmızı gül takarım :):xs22::) sorun çıkmaz. :queen: :queen:


---

Listenin son hali şöyle sanırım.

Kimler Katılıyor?

1-GorkeM
car_race.gif

2-Komtan
car_race.gif

3-Tanju
car_race.gif

3.5-metalgod
car_race.gif

4-Tencere
car_race.gif

5-Skullhunter
car_race.gif

6-Starsailor
icon_alkiis.gif

7-arslanfb
car_race.gif

8-sozerr
car_race.gif

9-Marlboro Man
icon_alkiis.gif

10-aYe
icon_alkiis.gif

11-Discordian
car_race.gif

12-mostwanted_57
car_race.gif

13-Gelişim Sürücü Kursu
car_race.gif

14-olcan138
car_race.gif

15-tugcetugce
icon_alkiis.gif

16-omurilik
car_race.gif

17-GKN
car_race.gif

18-silah1
car_race.gif

19-hanedan12
car_race.gif

20-sPORTSoFFICER
icon_alkiis.gif

21-KARAKIZ
car_race.gif

22-kırmızı
car_race.gif

23-vınvın (?)
24-borty +1 (?)
25-the_cayman (?)
26-RapperMurat
car_race.gif

27-Sen:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Abimin dugunu sebebiyle bi sure ayri kaldim aranizdan, az biraz daha ayri kalsam organizasyonu kaciracakmisim :) Listeye suruculer grubunda beni de ekleyin arkadaslar, hatta iddiali oldugumu da yazabilirsiniz :p Erzincan'da da kartinge gittim antrenmanliyim yani :queen:
Hatta durun bakiim, erken biterse isimiz Bostanci lunaparka gidip kasklarimizla bir de carpisan oto mu sursek ne :wiinkk: ::haapppy:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Etkinlige katilacak uyelere iyi eglenceler dilerim. :cat:
Eminim cok eglenceli olacaktir. :cherry:

"Yarisirken dikkat!" :wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hey kadıköy tarafından araçız olupta gelicek varsa alabilirim
ama 4 teker:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamer sen neden gelmiyosun alırım ben senii
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ya beni buluşma yerinden gokart alanına kadar artçı olarak alacak biri yokmu yaw
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
mümkünse ben motora artçı olmak istiom:) çok şey istiom dimi:p teklifin için sağol bu arada
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mümkünsüz bir istek, arabaya binecen işte, kafanı camdan çıkartır öyle gidersin, rüzgarı hissedersin. :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
tabi virajlardada yana doğru yatarım arabanın içinde dimi ama::koop::

Neden olmasın, ben küçükken babamla yapardık.:cherry:

Kanımca babam olimpiyatlarda kızak gibi bir şeye binip deli gibi kayan adamlardan feyz alıyordu ama olsun sonuç aynı, pek tabi arabada viraj içlerine doğru yatılabilir.:p

Biçerdöverleri uzay aracı sana biri bile var hayatımda, konuyla alakası yok diye es geçiyorum.:queen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Neden olmasın, ben küçükken babamla yapardık.:cherry:

Kanımca babam olimpiyatlarda kızak gibi bir şeye binip deli gibi kayan adamlardan feyz alıyordu ama olsun sonuç aynı, pek tabi arabada viraj içlerine doğru yatılabilir.:p

Biçerdöverleri uzay aracı sana biri bile var hayatımda, konuyla alakası yok diye es geçiyorum.:queen:
hem araba içinde viraja yatarken denge kaybetmek gibi bişi de olmaz.:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mümkünse ben motora artçı olmak istiom:) çok şey istiom dimi:p teklifin için sağol bu arada

ne demek, her zaman:cat:
Mümkünsüz bir istek, arabaya binecen işte, kafanı camdan çıkartır öyle gidersin, rüzgarı hissedersin. :p

hahaha
ben gelirken tüm camları açim
kaskımıda takim, hatta virajlarda kapıyı açıp yatarım :D
bu arada magnezyum dizlii olan varmı sürtim yerede kıvılcım çıkarim:queen::queen:

şaka bi yana Taşkıranus (özer) benimle geliyo
3 kişilik yerim kaldı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst