[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Çooook zevkliydi. :flower:

Katılan herkese teşekkürler. :rendeer:

Bu arada 2. grupta yarışanlar kimlerdi? :cherry:

Ben Özgür. Hani şu birinci olan. :queen:

1.Özgür Öztuğrul - 23.238
2.Semih Özdemir - 23.741
3.Muharrem Akpınar - 23.768
4.Halis Demir - 23.820
5.Tanju Aktemur - 24.112
6.Murat Tunç - 27.494
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çooook zevkliydi. :flower:

Katılan herkese teşekkürler. :rendeer:

Bu arada 2. grupta yarışanlar kimlerdi? :cherry:

Ben Özgür. Hani şu birinci olan. :queen:

1.Özgür Öztuğrul - 23.238
2.Semih Özdemir - 23.741
3.Muharrem Akpınar - 23.768
4.Halis Demir - 23.820
5.Tanju Altimur - 24.112
6.Murat Tunç - 27.494

Yarış zamanlarınıdamı gösteriyor :silent: Güzel biryermiş anlaşılan :):p Benim rekorda 10 küsür birşeydi neydi yahu şimdi tam hatırlıyamıyorum :queen::queen::queen::p:p
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
süperdi ya :cherry: mükemmel geçti, gelen herkeze teşekkürler,

ben 2. takımdaydım soyadımı yanlış yazmışlar :p Tanju Aktemur olcaktı, çok iyi yarıştık gerçekten ama bence bir yanlışlık var sıralamada :silent:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
erdo2002' Alıntı:
çok güzeldi ben hiiiiiiiiiiiiç sıkılmadım :p

yok canım bu işde bir gariplik var :pNasıl sıkılmadınız efenim :):mrgreen:Sevindim sıkılmadığınıza :cat:Biz gelemedik neyse artık bir dahaki sefer cbfcılarla:queen::queen:Basıcaz orayı :p
Yok gariplik falan, giderayak bir dövmediğimiz kaldı::karma:: sıkılmadın değil mi diye...:cherry:

Demek ki başarılı olmuşuz, sıkılmadığına sevindim...:cherry::rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Sıkılmadığına sevindim.ee tabi ilgi üstündeydi sıkılmazsın :p:)Bak şimdi senden taktiği aldı herkes bundan sonra kızlar bizde sıkıldık bizimlede ilgilenin demez umarım :cyclopsan :):mrgreen:

toplantılara benden başka yanlız gelen kız görmedim hiç:queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet bi sen vardın yalnız gelen
sıkılmamanda mümkün değil tabi
özel servisler özel ilgi fln filan..:)
bide ben motora artçı olcam illa dediğini hatırlar gibiyim:queen:
gerçek motorcu üşümez:wiinkk:

şaka bi yana güzel bi akşamdı
çok fena gazladım herkesi geçtim
pardon herkeze çarptım
drift yapa yapa bileğimin hakkıyla 5. oldum :):):queen:
kask la beraber verdikleri bone çok garipti babaannemin eşarbına benziyodu:)
katılımcı olan herkeze teşekürler:cat::cat:

bu arada 3. grubun 5. si oldum hee
saldırmasın benden ii tur yapanlar şindi:)
genel klasmanda 15-20nci falandır heralde:)
büyük başarı:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Gelen herkese teker teker tesekkurler ediyorum. Gercekten cok guzeldi, ben cok zevk aldim sahsen. Bulusma yerinden gidisimiz onceki gidislere gore daha derli topluydu, oraya gittigimizde de guzel organize edildi, yanlis hatirlamiyorsam 4 tane 5'er kisilik grup kuruldu ve birbirinden cekismeli 4 yarisa sahne oldu pist :) Aglattik pistleri aglattik. Tabi pistte Gorkem'e ayrica tesekkur ediyorum, kapisarak attigimiz her tur cok ama cok zevkli gecti gercekten ;) En son Gorkem, Ugur Tan ve benim yaptigimiz 3'lu yaris da cok zevkliydi ve o yarista Gorkem 22 saniyenin altina inerek 21.805'lik derecesiyle gunun en iyi derecesine imza atti. Ugur Tan ise 22.038'lik derece yaparak gunun en iyi 4. derecesine sahip oldu. Bense biraz yavas kalarak ancak 22.189 yapabildim ve gunun en iyi 10. derecesine imza atmis bulundum :) Tabi bu dereceleri yalnizca bizim 20 kisilik grubun dereceleri olarak dusunmeyin, tum gun boyunca yarismis olan herkesin derecelerine gore bu siralar.. Dolayisiyla her iki arkadasi da tebrik ediyorum burdan :cat:
Bende bir hayli video var ama onlari nasil paylasacagim bilmiyorum, youtube'a yuklemek icin fazla buyukler. Neyse resimleri onden bi gondereyim de :) Tabi biraz beklemeniz gerekecek resimler icin, ama merak etmeyin ulastiracagim mutlaka ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
gerçekten cok güzel ve eglenceli bi organizasyondu işim cıktı erken ayrıldım onun için uzgunum brz eminim eglence hala devam ediodur smd belkide salacakta cay içiolardır:pale:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Guzel bir akşam oldu.
Yarışlar keyifli geçti.
Katılan herkese teşekkürler.
Birinci grubun en iyi zamanları :)
Erhan 22.947
İbrahim 23.701
Atilla 23.841
Mehmet 24.240
İrem 27.148
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
evet bi sen vardın yalnız gelen
sıkılmamanda mümkün değil tabi
özel servisler özel ilgi fln filan..:)
bide ben motora artçı olcam illa dediğini hatırlar gibiyim:queen:
gerçek motorcu üşümez:wiinkk:
eve öyle demiştimmmmm :) ne var yaniiiiii:queen: ben motorumu alınca gerçek motorcu olucammm zaten:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst