Gelen herkese teker teker tesekkurler ediyorum. Gercekten cok guzeldi, ben cok zevk aldim sahsen. Bulusma yerinden gidisimiz onceki gidislere gore daha derli topluydu, oraya gittigimizde de guzel organize edildi, yanlis hatirlamiyorsam 4 tane 5'er kisilik grup kuruldu ve birbirinden cekismeli 4 yarisa sahne oldu pist

Aglattik pistleri aglattik. Tabi pistte Gorkem'e ayrica tesekkur ediyorum, kapisarak attigimiz her tur cok ama cok zevkli gecti gercekten

En son Gorkem, Ugur Tan ve benim yaptigimiz 3'lu yaris da cok zevkliydi ve o yarista Gorkem 22 saniyenin altina inerek 21.805'lik derecesiyle
gunun en iyi derecesine imza atti. Ugur Tan ise 22.038'lik derece yaparak gunun en iyi 4. derecesine sahip oldu. Bense biraz yavas kalarak ancak 22.189 yapabildim ve gunun en iyi 10. derecesine imza atmis bulundum

Tabi bu dereceleri yalnizca bizim 20 kisilik grubun dereceleri olarak dusunmeyin, tum gun boyunca yarismis olan herkesin derecelerine gore bu siralar.. Dolayisiyla her iki arkadasi da tebrik ediyorum burdan :cat:
Bende bir hayli video var ama onlari nasil paylasacagim bilmiyorum, youtube'a yuklemek icin fazla buyukler. Neyse resimleri onden bi gondereyim de

Tabi biraz beklemeniz gerekecek resimler icin, ama merak etmeyin ulastiracagim mutlaka
