[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
yok dostum seni niye dışlayalım ayıp ettin üzdün şimdi bizleri:salut:

yok babam bişey boşver konuyu bilen biliyo ama susyolar neyse abim sen boşver ama bu mangal olayı için bilare bi organize olalım derim ben ateşte yakarız kocaman soğuk olmasıda problem olmaz o zaman :silent:

mete_han abi bu ayazağa ormanı mangal için uygun olurmu...?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Yasadık mıllet 15.12.2007 yanı bu cumartesı metehan abınnın evınde party var ..

FİYATLAR
Çay:1.5m kucuk bardak
Cola:2m kcuuk bardak
Nescafe:4m kucuk bardak
Orelet:2m herssey kucuk bardak sımdıden dıyım
TURk kahvesı:20m

NARgıle :50mılyon..
MEte abı yarı yarı ya oke :)


KOSunnnnnnnnnnnnnnnnnnn bu hafta cumartesı metehan abımde party var :D:D:D:D Glenler lutfen elı dolu gelsın .....
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa bu arada babol 600rr ı nası güzel sürdü.. Ondan hiç beklenmeyecek bi sürüştü yani şaşırdım kaldım :silent:

Abi ne fena şimşek çakıyo tırstım vallaa yaaa :pale:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Yasadık mıllet 15.12.2007 yanı bu cumartesı metehan abınnın evınde party var ..

FİYATLAR
Çay:1.5m kucuk bardak
Cola:2m kcuuk bardak
Nescafe:4m kucuk bardak
Orelet:2m herssey kucuk bardak sımdıden dıyım
TURk kahvesı:20m

NARgıle :50mılyon..
MEte abı yarı yarı ya oke :)


KOSunnnnnnnnnnnnnnnnnnn bu hafta cumartesı metehan abımde party var :D:D:D:D Glenler lutfen elı dolu gelsın .....

size bizdonla vercez mete abinle ikinize :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne bilim abi sanki dışlandık gibi Pınarla Bi sorun Oldu ondan sona Kimse Bana Bişey demiyo ortaya atlıyoz Kimse ne yapıyon diede sormuyo üvey evlat gibim hissettim kendimi valla :pale:

oturup ağlıcam şimdi :pale:

kanka mevzuları bilmiyom ben...herşeyi zaman bırakmak lazım...daha yenisin...yavaş yavaş ısınır ilişkiler...sonra fokurdar...kaynar..sonra buhar olur gider...zaman suyun 100 derecedeki halinide gösterir bekle biraz...:wiinkk:

mesela önemli olan detay şudur bence...AYe örneğin...bizim MIRRO...msn adresi bende yok...cebi bende yok...napıyo ne ediyo beyazmı satıyo hayali ihracatcımı Titancımı dolandırıcımı ırgızmı ayyaşmı baba parasımı yiyo bilmiyom...:pbilmekde istemiyom...öğrenirsem bi özelliği kalmaz...ne o bana ne ben ona msn adresimizi vermemişizdir...istemeyizde...:pne işim olucak...msn bitirir ilişkileriii...önemli olan belli özel muayyen günlerde kaynaşmak...yani MIRRO nun aysonlarında yani ayın son günlerinde görürsem bi yerlerde o ortam bana zevk verir...ne yer ne içer ne halt eder beni bağlamaz...:pbizi tek bağlayan 1000 RR ve Nıtro...işte önemli olan bu...az görüşmek öz görüşmek...


başka bir şekilde örnek vereyim...AYE yi bir çorap olark düşün...ayağına giydiğinde ilk gün iyidir...rahattır...ama 2.gün kokar...pis herif...:queen:bi gün AYE yi...bi gün Kıllı Tarkanı giyerim ben mesela..nası benzetme ama...:queen:


veya AYE mesela...onu bir muz olarak düşün...her gün muz yemek istermisin...hayır...bazende ÇİLEK crazyboyone yemek isteyebilirsin...işte eyle...


veyahutda...AYE yi bir yavru kedi olarak düşün...hep onlamı oynamak istersin..bizim FİNO Mete Hanla takılırsın bi akşamda...:queen:

Bak Metehandro adam geldiği ilk buluşmada 1000rr da artçı oldu sen halaaa kıvranıyosun :cherry:

Vallahi Mırro sordu istemem dedim...görmemiş adammıyım ya...anahtar cebimde istesem ama gereksiz atraksiyonlar...beni korkutacak biliyorum...tek teker yapıcak altıma edicem...ki küçük asbesti saldım bi keresinde:p ...korkum 1000 RR dan kralcı sahabısı AYE...kraldan kralcı sürüyolar...

:) geçmiş olsun ne diyeyim




valla abi malum ayağım yerde, beni sırayla artçı olarak kabul ederseniz aya bile gelirim :) metehan abiiiiiii 1000rr artçı oldum abi :mrgreen:

kanka yakışır sana...bende elma şekeri alcam sana yavrım merak etme...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Mete_Han abi valla adamın iki dakkada stresini herşeyini alıyon prawo sana ya :cat:

AYE de gelecekmi Okey partisine ..:silent:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
kanka mevzuları bilmiyom ben...herşeyi zaman bırakmak lazım...daha yenisin...yavaş yavaş ısınır ilişkiler...sonra fokurdar...kaynar..sonra buhar olur gider...zaman suyun 100 derecedeki halinide gösterir bekle biraz...:wiinkk:

mesela önemli olan detay şudur bence...AYe örneğin...bizim MIRRO...msn adresi bende yok...cebi bende yok...napıyo ne ediyo beyazmı satıyo hayali ihracatcımı Titancımı dolandırıcımı ırgızmı ayyaşmı baba parasımı yiyo bilmiyom...:pbilmekde istemiyom...öğrenirsem bi özelliği kalmaz...ne o bana ne ben ona msn adresimizi vermemişizdir...istemeyizde...:pne işim olucak...msn bitirir ilişkileriii...önemli olan belli özel muayyen günlerde kaynaşmak...yani MIRRO nun aysonlarında yani ayın son günlerinde görürsem bi yerlerde o ortam bana zevk verir...ne yer ne içer ne halt eder beni bağlamaz...:pbizi tek bağlayan 1000 RR ve Nıtro...işte önemli olan bu...az görüşmek öz görüşmek...


başka bir şekilde örnek vereyim...AYE yi bir çorap olark düşün...ayağına giydiğinde ilk gün iyidir...rahattır...ama 2.gün kokar...pis herif...:queen:bi gün AYE yi...bi gün Kıllı Tarkanı giyerim ben mesela..nası benzetme ama...:queen:


veya AYE mesela...onu bir muz olarak düşün...her gün muz yemek istermisin...hayır...bazende ÇİLEK crazyboyone yemek isteyebilirsin...işte eyle...


veyahutda...AYE yi bir yavru kedi olarak düşün...hep onlamı oynamak istersin..bizim FİNO Mete Hanla takılırsın bi akşamda...:queen:



Vallahi Mırro sordu istemem dedim...görmemiş adammıyım ya...anahtar cebimde istesem ama gereksiz atraksiyonlar...beni korkutacak biliyorum...tek teker yapıcak altıma edicem...ki küçük asbesti saldım bi keresinde:p ...korkum 1000 RR dan kralcı sahabısı AYE...kraldan kralcı sürüyolar...



kanka yakışır sana...bende elma şekeri alcam sana yavrım merak etme...:p

Tmm herkezı bı guzel bıseye benzetmısınde ben neden cılek oluom anlamadım guzelım karpuz kavun varken aaa .... Sonracıma abı sende de ne parmak ne dıl varmı ole be :D
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
neyse abilerim ablalarım ben gider büyüklerim ellerinde küçüklerimin gözlerinden öperim yarın iş var havada yağmurlu allah yardımcım olsun ayrıca hepimizin yardımcısı olsun......
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
neyse abilerim ablalarım ben gider büyüklerim ellerinde küçüklerimin gözlerinden öperim yarın iş var havada yağmurlu allah yardımcım olsun ayrıca hepimizin yardımcısı olsun......

Allah rahatlık versın pai pai


MEte abı bu sefer evınde kesın party verıok demı :D dılıme dustun artık saray gıbı evın var masallahhhhhhhhhhhhhhh................ALLAH daha cok versın bız daha da cok party yapak ama dedıgım gıbı fıyatlar bıras pahalı beyler he gelecek olan varsa saat 18.00 da 4 levente olsun herkes araba veya motrla gelsın ben sızı ordan alaırım hahahahaha :D ama elı bos gelmeyın lutfen
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:38 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:41 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..

Msn muhabbetine döndü sanırım yine topic...:farao:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:38 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:41 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..

Msn muhabbetine döndü sanırım yine topic...:farao:


MAsallah ne guzel........Sen bana son sans dedın ve ben son sansımı kullanamadn dırıng engeld..o kadar pm attım dedım aama dınlıyen yoq uzulduk ama nese ben sana halbukı naptım bılmıom barı bı msn acta konusak dıom cık..
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:38 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..

Mesajı Göster Bugün, 23:41 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..

Msn muhabbetine döndü sanırım yine topic...:farao:



ne demek oluyo bu anlamadım ama PINAR neyse zaten anlamakta istemiyorum artık dicek bişey yok ortalık yine karışcak gittim ben .... alcan olsun ama...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete_Han abi valla adamın iki dakkada stresini herşeyini alıyon prawo sana ya :cat:

AYE de gelecekmi Okey partisine ..:silent:

işallah gelir...bekliyom kendisini...

Allah rahatlık versın pai pai


MEte abı bu sefer evınde kesın party verıok demı :D dılıme dustun artık saray gıbı evın var masallahhhhhhhhhhhhhhh................ALLAH daha cok versın bız daha da cok party yapak ama dedıgım gıbı fıyatlar bıras pahalı beyler he gelecek olan varsa saat 18.00 da 4 levente olsun herkes araba veya motrla gelsın ben sızı ordan alaırım hahahahaha :D ama elı bos gelmeyın lutfen


Çilek kardeş...:pmsn açamadım kusura bakma he...iş güc vardı...ekran kartı aradım la...

bende kaçtım iyi geceler hepinize...:rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
HERKese ıyı geceler.................................


Pınar abla bu arada engellemeyı bı kaldırsan bı konusak olurmu ya he de ya cık de... ben sana o kadar lutfen dedım ama :( nafıle ınsallah ılerde gostercem sevgımı anlıycaksın ınsallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst