- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
Bak Metehandro adam geldiği ilk buluşmada 1000rr da artçı oldu sen halaaa kıvranıyosun :cherry:
he vallah
Bak Metehandro adam geldiği ilk buluşmada 1000rr da artçı oldu sen halaaa kıvranıyosun :cherry:
Biz Çamlıcanın üç gülüyüz var ya...senat Musukisi falan...cahall...orjini bozmayım dedim espirik içinde...
he vallahbi dahaki buluşmaya rossi yi de çağırın lütfen bi dahakine ona artçı olucam :mrgreen:
Olmazzz sen Tufana artçı ol Rossiye ben artçı olarım :queen:
yok dostum seni niye dışlayalım ayıp ettin üzdün şimdi bizleri:salut:
ol rossi kaçmıyoya sırayla bineriz :mrgreen: bu arada pardon tufan kim tanıyamadım da:silent:
Tophanenin otoparkının sahibinin oğlu.. 1000 rr ı ve dragta sayısız kupası var ona veriris seni... Ama rossiyi vermem baştan söyliyim :queen:
Yasadık mıllet 15.12.2007 yanı bu cumartesı metehan abınnın evınde party var ..
FİYATLAR
Çay:1.5m kucuk bardak
Cola:2m kcuuk bardak
Nescafe:4m kucuk bardak
Orelet:2m herssey kucuk bardak sımdıden dıyım
TURk kahvesı:20m
NARgıle :50mılyon..
MEte abı yarı yarı ya oke![]()
KOSunnnnnnnnnnnnnnnnnnn bu hafta cumartesı metehan abımde party varGlenler lutfen elı dolu gelsın .....
size bizdonla vercez mete abinle ikinize :queen::queen::queen:
Ne bilim abi sanki dışlandık gibi Pınarla Bi sorun Oldu ondan sona Kimse Bana Bişey demiyo ortaya atlıyoz Kimse ne yapıyon diede sormuyo üvey evlat gibim hissettim kendimi vallaale:
oturup ağlıcam şimdiale:
Bak Metehandro adam geldiği ilk buluşmada 1000rr da artçı oldu sen halaaa kıvranıyosun :cherry:
geçmiş olsun ne diyeyim
valla abi malum ayağım yerde, beni sırayla artçı olarak kabul ederseniz aya bile gelirimmetehan abiiiiiii 1000rr artçı oldum abi :mrgreen:
kanka mevzuları bilmiyom ben...herşeyi zaman bırakmak lazım...daha yenisin...yavaş yavaş ısınır ilişkiler...sonra fokurdar...kaynar..sonra buhar olur gider...zaman suyun 100 derecedeki halinide gösterir bekle biraz...:wiinkk:
mesela önemli olan detay şudur bence...AYe örneğin...bizim MIRRO...msn adresi bende yok...cebi bende yok...napıyo ne ediyo beyazmı satıyo hayali ihracatcımı Titancımı dolandırıcımı ırgızmı ayyaşmı baba parasımı yiyo bilmiyom...bilmekde istemiyom...öğrenirsem bi özelliği kalmaz...ne o bana ne ben ona msn adresimizi vermemişizdir...istemeyizde...
ne işim olucak...msn bitirir ilişkileriii...önemli olan belli özel muayyen günlerde kaynaşmak...yani MIRRO nun aysonlarında yani ayın son günlerinde görürsem bi yerlerde o ortam bana zevk verir...ne yer ne içer ne halt eder beni bağlamaz...
bizi tek bağlayan 1000 RR ve Nıtro...işte önemli olan bu...az görüşmek öz görüşmek...
başka bir şekilde örnek vereyim...AYE yi bir çorap olark düşün...ayağına giydiğinde ilk gün iyidir...rahattır...ama 2.gün kokar...pis herif...:queen:bi gün AYE yi...bi gün Kıllı Tarkanı giyerim ben mesela..nası benzetme ama...:queen:
veya AYE mesela...onu bir muz olarak düşün...her gün muz yemek istermisin...hayır...bazende ÇİLEK crazyboyone yemek isteyebilirsin...işte eyle...
veyahutda...AYE yi bir yavru kedi olarak düşün...hep onlamı oynamak istersin..bizim FİNO Mete Hanla takılırsın bi akşamda...:queen:
Vallahi Mırro sordu istemem dedim...görmemiş adammıyım ya...anahtar cebimde istesem ama gereksiz atraksiyonlar...beni korkutacak biliyorum...tek teker yapıcak altıma edicem...ki küçük asbesti saldım bi keresinde...korkum 1000 RR dan kralcı sahabısı AYE...kraldan kralcı sürüyolar...
kanka yakışır sana...bende elma şekeri alcam sana yavrım merak etme...![]()
neyse abilerim ablalarım ben gider büyüklerim ellerinde küçüklerimin gözlerinden öperim yarın iş var havada yağmurlu allah yardımcım olsun ayrıca hepimizin yardımcısı olsun......
Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..
Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..
Mesajı Göster Bugün, 23:38 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..
Mesajı Göster Bugün, 23:41 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..
Msn muhabbetine döndü sanırım yine topic...:farao:
Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..
Mesajı Göster Bugün, 23:35 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..
Mesajı Göster Bugün, 23:38 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden KaldırBy_DosT
Bu mesaj gizlidir çünkü By_DosT sizin Yasaklı Listenizdedir..
Mesajı Göster Bugün, 23:41 PM
Üyeyi Yasaklı Listesinden Kaldırcrayzboyone
Bu mesaj gizlidir çünkü crayzboyone sizin Yasaklı Listenizdedir..
Msn muhabbetine döndü sanırım yine topic...:farao:
Mete_Han abi valla adamın iki dakkada stresini herşeyini alıyon prawo sana ya :cat:
AYE de gelecekmi Okey partisine ..:silent:
Allah rahatlık versın pai pai
MEte abı bu sefer evınde kesın party verıok demıdılıme dustun artık saray gıbı evın var masallahhhhhhhhhhhhhhh................ALLAH daha cok versın bız daha da cok party yapak ama dedıgım gıbı fıyatlar bıras pahalı beyler he gelecek olan varsa saat 18.00 da 4 levente olsun herkes araba veya motrla gelsın ben sızı ordan alaırım hahahahaha
ama elı bos gelmeyın lutfen