[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
benim sıram ne zaman gelir kaçma sırası ? :queen:
Nie kaçıyosun? Kaçamazsın bi yere yakalandın.. :queen:
Abi Kemal daha bi zengin duruyo ona söyle evine davet etsin bizi yoksa kan çıkar heee karışmam:queen:
Pınar ve Tuçe aslında ben sizle daha fazla kaynaşıcaktım ama ortamda herşey farklı oluyo işte biliyonuz...yani Tuçeye Pınara mesela ben sevgimi makas alarak şamar vurarark saç çekerek gösteririm...ama ortamda olmuyor...meafeyi koruyoz mecburen...efendi ağır ambiansı...:cherry:baş köşeye oturmuşunuz Hürrem Sultan gibi ulaşamadık size...Yani Tuçe ve Pınara nazır köşeler kapatılmıştı...büyük rantlar var...:queen:kısmet olmadı...ya bu Hisardı zartdı zurttu nedir abicim...bi ev şekli yapalım...yokmu dubleks evi olan...bizi eve sığdıracak...şöyle azda müzik olacak...dans falan etmek istiyorum Mırroyla...:queen:ya abi engel olamıyom belki hormonlarıma...aaa hesapmı vercem size...:queen::p


la harbiden bizi ev ortamı azda müzik paklar...dağıtmadan inceden..benim ev şato gibim ama varoş evi...size gelmez...daha lükküs bir ev yokmu...Nıtroyla atıp tutanların evleri Beyaz Saray gibidir ama yok abi ne davet ne bişey...GKN da az biraz zengin havası var...oda zengin gibim:p...olm bi şov yapın ya...evinizin kapılarını açın...tabi annenizin izninde...:psora fırça emeyin...seçilmiş kişileri davet edin...varoşları çağırmayın falan...bi şekil yapalım ev ortamında...bu soğukta ben açık kapalı mekan uğraşamam...akıl benden ev kimden...:p
Bak Kemali getirdim sana söyle açsın evini diycem ama varoşları çaarmasın demişsin.. Bu durumda bulduğumuz evin sana bi faydası olmıycakki be abi :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yaptıklarım hep maça denk gelio bu sefer olmicak:)
haydin modlar dioki çıkın o topicten( düşüncem yani):):)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
boğaza karşı maç seyretmek isteyenler çıkarmı acaba :) gerçi keyif meselesi çıkar heralde :mrgreen:

Vallaa biz şahsen gördük onlardan bi kaç tane :queen:

Bi de beni önlerine yem gibi attılar.. Pınar ayağa kalk kolunu kaldır şimdi diğer kolunu kaldır diye... Adamlar direk dalıcaktı vallaa :pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ayarla mak sorun deilde zamanını iyi ayarlamak lazım gene maç olmasın :queen:

valla haci tuçe özellikle lig ve avrupa maç fikstürüne bakarak porogram hazırlıyo ...:p

Nie kaçıyosun? Kaçamazsın bi yere yakalandın.. :queen:
Abi Kemal daha bi zengin duruyo ona söyle evine davet etsin bizi yoksa kan çıkar heee karışmam:queen:

Bak Kemali getirdim sana söyle açsın evini diycem ama varoşları çaarmasın demişsin.. Bu durumda bulduğumuz evin sana bi faydası olmıycakki be abi :queen:


hadi hadiii iyi fikir işte benimki...ev ortamı şaane olur...:pAslında Pınar bizim üst sokaklar Şişliye bağlı...biz Kağıthaneye iyimi...asıl varoş benim aslında...:psende galiba Kağıthanelisin...

biz Kağıthanenin üç gülüyüzzz...:p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
VALLA SİZİN YAPTIĞINIZI ÇORUMLU YAPMIYO HAA :pale:

Yeni arkadaşlara katımından dolayı bi teşkür bile etmediniz alcanız olsun :salut:


daha bişey demem size ben :farao: diyememde

valla haci tuçe özellikle lig ve avrupa maç fikstürüne bakarak porogram hazırlıyo ...:p




hadi hadiii iyi fikir işte benimki...ev ortamı şaane olur...:pAslında Pınar bizim üst sokaklar Şişliye bağlı...biz Kağıthaneye iyimi...asıl varoş benim aslında...:psende galiba Kağıthanelisin...

biz Kağıthanenin üç gülüyüzzz...:p

bizim ora şişliye bağlı dayı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
valla haci tuçe özellikle lig ve avrupa maç fikstürüne bakarak porogram hazırlıyo ...:p




hadi hadiii iyi fikir işte benimki...ev ortamı şaane olur...:pAslında Pınar bizim üst sokaklar Şişliye bağlı...biz Kağıthaneye iyimi...asıl varoş benim aslında...:psende galiba Kağıthanelisin...

biz Kağıthanenin üç gülüyüzzz...:p

Yok ben Gültepedeydim Levente bağlı :queen:
Şimdi İkitellideyim :)
Bu arada sen dedin ben dedin 3.kim anlayamadım :(
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
abi mevzu ne annamadım...kime hoşgeldin..sanamı...ulan 40 yıllık üye gibisin aramızda...

Ne bilim abi sanki dışlandık gibi Pınarla Bi sorun Oldu ondan sona Kimse Bana Bişey demiyo ortaya atlıyoz Kimse ne yapıyon diede sormuyo üvey evlat gibim hissettim kendimi valla :pale:

oturup ağlıcam şimdi :pale:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ne bilim abi sanki dışlandık gibi Pınarla Bi sorun Oldu ondan sona Kimse Bana Bişey demiyo ortaya atlıyoz Kimse ne yapıyon diede sormuyo üvey evlat gibim hissettim kendimi valla :pale:

oturup ağlıcam şimdi :pale:

bunu burda konuşmayalım sora kendi aranızda... ok
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
aslında maç deilde bide mangal keyfi olsa yanında tam olurdu :wiinkk:
pınar sede beni himen zengin yaptın helal sana :cat:

harbi usta mangal fena olmaz hava iyi olsa benim bildiğim bir çok yer var ama orman...severmisiniz bilmem :silent:

havalar soğuk olmasa yapardık sanırım... :silent:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Vallaa biz şahsen gördük onlardan bi kaç tane :queen:

Bi de beni önlerine yem gibi attılar.. Pınar ayağa kalk kolunu kaldır şimdi diğer kolunu kaldır diye... Adamlar direk dalıcaktı vallaa :pale:

:) geçmiş olsun ne diyeyim


aslında maç deilde bide mangal keyfi olsa yanında tam olurdu :wiinkk:
pınar sede beni himen zengin yaptın helal sana :cat:

valla abi malum ayağım yerde, beni sırayla artçı olarak kabul ederseniz aya bile gelirim :) metehan abiiiiiii 1000rr artçı oldum abi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst