Pınar ve Tuçe aslında ben sizle daha fazla kaynaşıcaktım ama ortamda herşey farklı oluyo işte biliyonuz...yani Tuçeye Pınara mesela ben sevgimi makas alarak şamar vurarark saç çekerek gösteririm...ama ortamda olmuyor...meafeyi koruyoz mecburen...efendi ağır ambiansı...:cherry:baş köşeye oturmuşunuz Hürrem Sultan gibi ulaşamadık size...Yani Tuçe ve Pınara nazır köşeler kapatılmıştı...büyük rantlar var...:queen:kısmet olmadı...ya bu Hisardı zartdı zurttu nedir abicim...bi ev şekli yapalım...yokmu dubleks evi olan...bizi eve sığdıracak...şöyle azda müzik olacak...dans falan etmek istiyorum Mırroyla...:queen:ya abi engel olamıyom belki hormonlarıma...aaa hesapmı vercem size...:queen:
la harbiden bizi ev ortamı azda müzik paklar...dağıtmadan inceden..benim ev şato gibim ama varoş evi...size gelmez...daha lükküs bir ev yokmu...Nıtroyla atıp tutanların evleri Beyaz Saray gibidir ama yok abi ne davet ne bişey...GKN da az biraz zengin havası var...oda zengin gibim

...olm bi şov yapın ya...evinizin kapılarını açın...tabi annenizin izninde...

sora fırça emeyin...seçilmiş kişileri davet edin...varoşları çağırmayın falan...bi şekil yapalım ev ortamında...bu soğukta ben açık kapalı mekan uğraşamam...akıl benden ev kimden...