[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
47
ALBATROS-FB' Alıntı:
gelme kardeşim biz sensizde varız:salut:


abi düşünmemiz lazım biz sana bildiririz

Çabuk düşünün yeminle Adapazarına ıslama Köfte yemeğe giderim :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
thewall' Alıntı:
Ben pikniğe gelemedim..Galataya gelebilirmiyim ¿
Ne demek gelebilirmiyim
kapımız herkese açık:cat: :rendeer:
Ahanda en gerçek en sıcak dostlukların mekanı:queen:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
47
dostdark' Alıntı:
Ne demek gelebilirmiyim
kapımız herkese açık:cat: :rendeer:
Ahanda en gerçek en sıcak dostlukların mekanı:queen:

Çok çok teşekkür ederim Dostdark...Bir an kötü karşılanacağımı sanarak içim kötü oldu.Evet yaaa en gerçek , en sıcak dostlukların mekanıymış..Sıcak en sıcakkk..Tavsiye ederim çok sıcak bura :rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Ya bak abi sen gelde arkandan adam getirme sakın, biz kimseyle uğraşamayız, ama gelmeden adapazarına git köfte getir, sıcak olsun, bırak sıcak dostluk mesajlarını şimdi
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
47
Ben psikolojik olarak cins ayırımına karşıyım ..İnsanlar cins olcak ki bi dadı olsun sayın kardeşim.Herkes aynı cins olursa bu iç acıcı olmaz...Sizde bi cinssiniz albatros bey...Ayrıca.. .Kendim geldim de o cins olsun bu cins olsununa kaldık yani :mrgreen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
thewall' Alıntı:
Çok çok teşekkür ederim Dostdark...Bir an kötü karşılanacağımı sanarak içim kötü oldu.Evet yaaa en gerçek , en sıcak dostlukların mekanıymış..Sıcak en sıcakkk..Tavsiye ederim çok sıcak bura :rendeer:
abicim biz kimseyi üzmeyiz
hepimiz MT liyiz gezilere bakarsın hangisi hoşuna ve bütcene uygunsa ona gidersin:cat:
bizim gezilerimize 1 yıl bile gelmesen geldiğinde aynı sıcaklık ve dostluğu bulacağında emin ol:rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
soner fiyatlarda herhangi bir değişiklik varmı..??
sonra sürpriz olmasın..:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soner
illa yazmı demek gerekiyor abicim gelmek için.
şu muzo nerelerde bu arada
kayıp ilanı veriyorum birazdan.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
GÖKSEL...' Alıntı:
soner
illa yazmı demek gerekiyor abicim gelmek için.
şu muzo nerelerde bu arada
kayıp ilanı veriyorum birazdan.
göksel hoş geldin abi.Seni tekrardan burda görmek çok güzel.:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
arkadaşkar şöööyle güzel bi renki fatakopi makınası bulmam lazım..
kendimden birkaç fotokopi almam lazım..
cuma der saadet ve savaş abinin tavla turnuvası aynı akşam..
ne halt edecez yaaa...
gene biraz oraya biraz buraya takılcaz..
:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vur çatlasın pal oynasın:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst