[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
arkadaşkar şöööyle güzel bi renki fatakopi makınası bulmam lazım..
kendimden birkaç fotokopi almam lazım..
cuma der saadet ve savaş abinin tavla turnuvası aynı akşam..
ne halt edecez yaaa...
gene biraz oraya biraz buraya takılcaz..
:queen:
vedet savaş abinin topic i haftaya cuma galata bu cuma :silent:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Soner ben Cuma'dan Yazlığa gideceğim için Galata'ya gelemicem. Size iyi eğlenceler. Havuz'da görüşürüz.:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Rahmi&Halime' Alıntı:
Soner ben Cuma'dan Yazlığa gideceğim için Galata'ya gelemicem. Size iyi eğlenceler. Havuz'da görüşürüz.:cat:
:cat: ok Rahmi abi size iyi tatiller :rendeer:

keyifadamları' Alıntı:
vur çatlasın pal oynasın:)
ne o leyn yine çin motoru mu yaktın çizitmişler:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
kim len bu keyif adamı cizik var tanıyomusunuz bizim lakabı kulanmış soner sen mi cizdin yoksa yamukmu yaptı kardeşlere oğlum ne güze site adam gibi durunda cizilmeyin bak gazete bile siteden bahsediyo
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
kim len bu keyif adamı cizik var tanıyomusunuz bizim lakabı kulanmış soner sen mi cizdin yoksa yamukmu yaptı kardeşlere oğlum ne güze site adam gibi durunda cizilmeyin bak gazete bile siteden bahsediyo
abi çay getir bana dedim oda getirmedi :pale:
yazdım erhana çizitirdim:queen:

abi akşam bize takılsana 4-5 motor kumburgaza gideceğiz oradan da silivriye mangal partisine
sende gel makara yaparız yoksa senide çizdiririm haa:p
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
52
vedat kaya' Alıntı:
haaaaa...
kem küm..kih kih..tamam bişimi dedik..
baktım ikiside cuma tarihlere bakmadımki
...:pr: :pr:


acele ediyorsun elin ayağın birbirine dolanıyor:mrgreen:
sonra kem küm
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mt istanbul grubu küçük motorumla türkiyeyi 7 kere dolaştım 4 ağustosta aranıza katılıp sizlerle tanışmak isterim .marmariste barış usta ile tanıştık orda bir gece konakladım hakkariden gelirken. izmirdeki gurubunuzla 2 kez toplandık mersindeki gurupla 1 kere bir araya geldik adresi net olarak forma yazarsanız orda olurum .pazartesi kıbrısa doğru yola çıkıyorum.kağıthaneden selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet perkitan' Alıntı:
mt istanbul grubu küçük motorumla türkiyeyi 7 kere dolaştım 4 ağustosta aranıza katılıp sizlerle tanışmak isterim .marmariste barış usta ile tanıştık orda bir gece konakladım hakkariden gelirken. izmirdeki gurubunuzla 2 kez toplandık mersindeki gurupla 1 kere bir araya geldik adresi net olarak forma yazarsanız orda olurum .pazartesi kıbrısa doğru yola çıkıyorum.

ilk sayfada krokisi var ama tarif edeyim
galata köprüsüne karaköy tarafından girişte solda iskelelerin oldugu taraf
zaten o saatlerde motorları görürsünüz
bu arada abi sende aştın olayı türkiye turundan sonra dünya turumu düşünüyorsun valla bravo abicim bizde genç olucaz
saygılarla:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ümmet perkitan' Alıntı:
mt istanbul grubu küçük motorumla türkiyeyi 7 kere dolaştım 4 ağustosta aranıza katılıp sizlerle tanışmak isterim .marmariste barış usta ile tanıştık orda bir gece konakladım hakkariden gelirken. izmirdeki gurubunuzla 2 kez toplandık mersindeki gurupla 1 kere bir araya geldik adresi net olarak forma yazarsanız orda olurum .pazartesi kıbrısa doğru yola çıkıyorum.
abi çok memnun oluruz
seninle tanışmayı çok isterim
bizim gezi bölümünde senin resimlerini gördüm süpersin:cat:
mende bir Mondial kullanıcısı olarak seninle gurur buyuyorum:cat: :rendeer:

abi adres şöyle
karaköy e geliyorsun
galata körüsünün altında mekanlar var haliç değil de deniz tarafındaki ilk mekan kime sorsan söyler
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
GÖKSEL...' Alıntı:
ilk sayfada krokisi var ama tarif edeyim
galata köprüsüne karaköy tarafından girişte solda iskelelerin oldugu taraf
zaten o saatlerde motorları görürsünüz
bu arada abi sende aştın olayı türkiye turundan sonra dünya turumu düşünüyorsun valla bravo abicim bizde genç olucaz
saygılarla:cat:

abi bende ilkkez gelicem banada bi tarif edermisin..
karaköy hangi bölgede .. anadolu yakası üsküdar cıkışı kadıköy iskelesimi..
bi yardımcı olsan
..:queen: :queen:

ümmet perkitan' Alıntı:
tamam GÖGSEL teşekkür ederim orda olucam.

şimdiden hoş geldin abi..:cat: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
dostrak daha yükleyemediğim 300 den fazla resim var çünkü bilmiyorum bilen birini bulduğumda yükliyeceğim barış gibi.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bir aksilik olmazsa bende aranızda olucam arkadaşlar, muhtemelen +1 veya +2 de olabilirim...
ümmet abi senle tanışmayı da çok arzu ederim, şimdiden aramıza hoşgeldin...
ashes sen kesin orda olucakmısın peki?
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
günaydın arkadaşlar
yafuu dün akşam 4 motor kumburgaz oradan da silivriye gittik mangal 70cc çay derken saat 4 de yattık ve 7.30 kalktık uykusuzluktan ölüyorum yafuu:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
abi bende ilkkez gelicem banada bi tarif edermisin..
karaköy hangi bölgede .. anadolu yakası üsküdar cıkışı kadıköy iskelesimi..
bi yardımcı olsan
..:queen: :queen:


karaköy hangi bölgedemi:silent: :silent: :silent:
doguanadoluda canım:queen: :queen:
sen bilirsin aslında vedatım karaköyü:) allah allah düşünce böyle olunuyo demekki:)
yav bu arada geçmiş olsun tekrar c.yesi günü dolmabahçeden çıkışta sen geldin vedat diye bagırdım sende düşmüşsün bilsem bagırırmıyım canım kardeşim:)

bu arada bu cuma günü dahil olmak üzere 1 hafta yokum herkese iyi eglenceler uslu durun:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst