abi bende ilkkez gelicem banada bi tarif edermisin..
karaköy hangi bölgede .. anadolu yakası üsküdar cıkışı kadıköy iskelesimi..
bi yardımcı olsan..:queen: :queen:
karaköy hangi bölgedemi:silent: :silent: :silent:
doguanadoluda canım:queen: :queen:
sen bilirsin aslında vedatım karaköyü

allah allah düşünce böyle olunuyo demekki
yav bu arada geçmiş olsun tekrar c.yesi günü dolmabahçeden çıkışta sen geldin vedat diye bagırdım sende düşmüşsün bilsem bagırırmıyım canım kardeşim
bu arada bu cuma günü dahil olmak üzere 1 hafta yokum herkese iyi eglenceler uslu durun