- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 531
gelme kardeşim biz sensizde varız:salut:
abi düşünmemiz lazım biz sana bildiririzthewall' Alıntı:Ben pikniğe gelemedim..Galataya gelebilirmiyim ¿
Son düzenleme: