[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuk_o' Alıntı:
tarabyada ne var abi noktaları dizmişin :queen:

Bilmiyorum kii:silent: :silent: :silent: :silent: :silent: :silent:
ben hep Galataya gidiyorum
Galatada deliler var:queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
gelcem tabiki ama pikniğe gelmeyen gelmesin:queen:

Bak bana iyi davranın yoksa öbür yere giderim ben cünkü pacacıyım ama işkembede icereim
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Abi herkez galataya geliyor
üşüyenlerde piknie gider yananlarda havuza
ama galata ya tüm türkiye geliyor zaten:cat:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
63
soner abi beni unutma....

of of saat problemide kakltı desenize...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
gelcem tabiki ama pikniğe gelmeyen gelmesin:queen:

Bak bana iyi davranın yoksa öbür yere giderim ben cünkü pacacıyım ama işkembede icereim

Abi ne olur öbür tarafa gitme bize gel:queen:
bak ablalar arkandan ağlar:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abi bu resimdekilere dikenmi batmış ama burda deve yok pardon ata sözü aklıma geldi deveye diken..............insana da batarmış hesabı
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
Abi bu resimdekilere dikenmi batmış ama burda deve yok pardon ata sözü aklıma geldi deveye diken..............insana da batarmış hesabı
yok abi mecazi deve o
resimdeki ablalar deve güreşi takımındalar ter atmaya gitmişler
yoksa gerçek deve değil oyun oyun

buradaki abla da bu hamamın sahibi dedesinin miş rahmetli ölünce o işletmek zorunda kalmış:salut: zavalı kızın elinden tutanı yok ki:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abi ben o beyazlı abla var ya onun yatığı yere yatcam ya o kalksın yada beraber galataya gedelim ama üşütmesin galatadan sonra onu ben dedemin hamamına götüreyim
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
26
Dostdark bu galata köprüsündeki tarif kolaymış, herkes ayrımı gidiyor yoksa toplanma yeri varmı? Malum köprü altı olayı :queen: ayrı gideni kurt kapabilir ama olsun abi fotoğraflar bütün tehlikeleri göze aldırtıyor. İsim listesine isim yazıyorsan beni de yazabilirsin.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Ya tutacağımda eli sabunlu kayıyo be abi yoksa biz iyilik sever siteyiz buraya ben motorla gideceğim bişey derlermi acaba
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
Abi ben o beyazlı abla var ya onun yatığı yere yatcam ya o kalksın yada beraber galataya gedelim ama üşütmesin galatadan sonra onu ben dedemin hamamına götüreyim
ok ama ben ne zaman gitsem o orada çok seviyor yer vermek istemeyebilir:p
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Dersaadetin cuma günlerine alınması süper oldu.Yorgunluk oluyordu valla.Şimdi daha fazla arkadaşlarla birlikte olucaz:rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abi beraber yıkanalım desem siteye ayıp olacak,ya şaşırdım kaldım, ama bu abla için siteden kovulmaya değermi, onu düşüneceğim dur bi dakka müsade, ne yapacağımı şaşırdım
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuneyt034' Alıntı:
Dostdark bu galata köprüsündeki tarif kolaymış, herkes ayrımı gidiyor yoksa toplanma yeri varmı? Malum köprü altı olayı :queen: ayrı gideni kurt kapabilir ama olsun abi fotoğraflar bütün tehlikeleri göze aldırtıyor. İsim listesine isim yazıyorsan beni de yazabilirsin.

cuneyt yer çok kolay diye herkez kendi gidiyor:cat:
18.30 dan itibaren dökülmeye başlıyoruz:queen:

ALBATROS-FB' Alıntı:
Ya tutacağımda eli sabunlu kayıyo be abi yoksa biz iyilik sever siteyiz buraya ben motorla gideceğim bişey derlermi acaba

:salut: :salut: abi nekadar iyilik seversin:salut: :salut: :rendeer: :rendeer:
iyiki varsın:rendeer: :rendeer: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Abi o değilde ben resimdeki adama uyuz oldum.Adam:mrgreen: harem ağası gibi her gittiği yere kızlarıda sürüklemiş peşinden.Helal olsun valla ne diyeyim.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
Abi o değilde ben resimdeki adama uyuz oldum.Adam:mrgreen: harem ağası gibi her gittiği yere kızlarıda sürüklemiş peşinden.Helal olsun valla ne diyeyim.

ismet o benim adamım gözkulak ol dedim olur ya serseri motorcular filan gelir:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst