[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
24
merhaba arkadaşlar beni ve eşimi listeye eklerseniz seviniriz hem tanışmış oluuz hemde güzel bir gece geçiririz...sevgiyle kalın
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
yaz cenkmenderes ve garagızını,bizim ekibi sen direk yaz zaten....Sormana gerek yok..
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
dostdark' Alıntı:
lenn şükrü dün biz tam serseri motorcu olduk

hop hop serseri motorcu olan benim sana noluyo
alla alla :) kızdırmayın beni yavaş giderim he :)
:queen: :queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
benide yazmışsınız ama tweety.S gelemeyecek o tatiline benden 3 gün önce
başlıyor.:pr: ben geç çıkacağım için kızcağız biraz kafasını dinlesin:queen:
koca dırdırı olmadan.tabi biraz da ben....:cherry:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ana tamer abi de yok veysel abi de yani -4 kişiyle çıkıyoz piste

demekki daha güçlü

SAMANLIKTAN KALDIRAMADIM.........................
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Carlitoturco' Alıntı:
Bende gelicem, galatada cuma günü mü toplanıyorsunuz? Carlitoturco=Halil İbrahim
evet dostum cuma ya aldık hafta arası işe gitmek zor oluyordu:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
bu toplantı kaça kadar sürüyo.. ben cumartesi günü işte olcam da ondan sordum :D
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
68
BEN GELEMEM GALİBA SİZLER MOTORDA İNDİKDEN SORA FAZLA UÇAÇAGA BENZİYOSUN BİZİM HANIMM KIZAR SORA AH AHH :pr:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
secret5de' Alıntı:
BEN GELEMEM GALİBA SİZLER MOTORDA İNDİKDEN SORA FAZLA UÇAÇAGA BENZİYOSUN BİZİM HANIMM KIZAR SORA AH AHH :pr:
Tabiki kızar sende bizim tayfa gibi yengeyide alıp gel:cat:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
secret5de' Alıntı:
BEN GELEMEM GALİBA SİZLER MOTORDA İNDİKDEN SORA FAZLA UÇAÇAGA BENZİYOSUN BİZİM HANIMM KIZAR SORA AH AHH :pr:

kızar tabi kendin eğlen hanım evde seni beklesin

ben olsam eve almam seni :queen:

al yengeyide gel sonra sokakta kalırsın alimallah
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
52
Ben tatile gidiyorum.:mrgreen:
iki hafta sonra görüşürüz....:)
Tamer size emanet hatta mümkünse onu tatile falan göndermeyin
her gece düzenleyin Der Saadet gecesini peşimizden gelemesin burda kalsın...:p
Bende keyif yapayım:rendeer: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydın arkadaşlar.....
nerde kalmıştık diyip kaldıgımız yerden devam galiba...
benim iş nedeniyle gelip gelmeyecegim belli değil..:pr:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
vedat kaya' Alıntı:
günaydın arkadaşlar.....
nerde kalmıştık diyip kaldıgımız yerden devam galiba...
benim iş nedeniyle gelip gelmeyecegim belli değil..

yok yok sen gene düşcen galiba :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Vay bab vay yinede şahlanır genc Osman of of, savunun bire kavirler mendavurlar, padişah ferman yazdı galataya sefer ola hayda
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Sevgili arkadaşım Soner bizide yazarsan listeye gelmeye çalışırız kısmetese

sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst