- Katılım
- 22 Haz 2006
- Mesajlar
- 24
merhaba arkadaşlar beni ve eşimi listeye eklerseniz seviniriz hem tanışmış oluuz hemde güzel bir gece geçiririz...sevgiyle kalın
dostdark' Alıntı:lenn şükrü dün biz tam serseri motorcu olduk
evet dostum cuma ya aldık hafta arası işe gitmek zor oluyordu:cat:Carlitoturco' Alıntı:Bende gelicem, galatada cuma günü mü toplanıyorsunuz? Carlitoturco=Halil İbrahim
merak etme birşeycikler olmazsecret5de' Alıntı:BEN GELEMEM GALİBA SİZLER MOTORDA İNDİKDEN SORA FAZLA UÇAÇAGA BENZİYOSUN BİZİM HANIMM KIZAR SORA AH AHHr:
Tabiki kızar sende bizim tayfa gibi yengeyide alıp gel:cat:secret5de' Alıntı:BEN GELEMEM GALİBA SİZLER MOTORDA İNDİKDEN SORA FAZLA UÇAÇAGA BENZİYOSUN BİZİM HANIMM KIZAR SORA AH AHHr:
secret5de' Alıntı:BEN GELEMEM GALİBA SİZLER MOTORDA İNDİKDEN SORA FAZLA UÇAÇAGA BENZİYOSUN BİZİM HANIMM KIZAR SORA AH AHHr:
vedat kaya' Alıntı:günaydın arkadaşlar.....
nerde kalmıştık diyip kaldıgımız yerden devam galiba...
benim iş nedeniyle gelip gelmeyecegim belli değil..