[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
106
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben forumdan ayrılıyorum arkadaşlar, Kadıköy de oturuyorum zaten belki bireysel olarak tanışırız. Hoşçakalın....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
biz sabah saat 10 gibi orda olacagız .. gkn ın elbisesi için prova var . bende ayakkabı alıcam 15.30 gibi cafe lö salsa da bekliyoruz (((((((:)

salsa, da çalışma olucakmış senin ayakkabıcı da iflas etmiş biz en iyisi S e gidelim olmadı biz e gideriz:p:cherry:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
barlar sokagında hangi mekanmış bu adını yeni duyuyorum neyin sagında solunda kalır
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
barlar sokağınında karganın karşısı...girişinde vs bşy yok...bilen bilio işte..cafe gbi değil girişi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben , insanlara göre ,sabaha kadar da kalabilirim , 1 saat sonrasına kadar da ...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
genel ne kadar durursa....walla şunu sölim gelicem deyipte gelmeyen olursa gözümüze gözükmesin...işte perşembe günü net sayı ortaya çıksın sonuçta emeğe saygı yani...gzl gzl oturuup muhabbet etcez.yeni insanlar tanımak özellikle motor arkadaşlarımızla tanışmak gzl olacaktır..katılmların olması dileğiyle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yalovada festivalden sonra türkiye turuna çiktiğim için katilamiyorum:salut:herkeze iyi eylenceler:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
genel ne kadar durursa....walla şunu sölim gelicem deyipte gelmeyen olursa gözümüze gözükmesin...işte perşembe günü net sayı ortaya çıksın sonuçta emeğe saygı yani...gzl gzl oturuup muhabbet etcez.yeni insanlar tanımak özellikle motor arkadaşlarımızla tanışmak gzl olacaktır..katılmların olması dileğiyle


güzel .. katılıyorumm.. :rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
walla üstüme alındım :pr:
ya pers. ya cuma olucak arkın doum gunu ona gore gelicem :S olmadı ugrarım diorm ama tabi bulabilmem lazım once...
kadıkoy u de pek bilmiorum
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
berk ozmn gelecek arkaların birnin telini al yada özelden sen yaz telini ben ararım seni o gün
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isteyenler için haldun taner sahnesinde durabilirim ben.. ordan toplaşıp gidebiliriz ..
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
vıy be şu gün gelsede hayırlısı ile görüşsek..amma kasmışız ya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hırs yaptım :)
bakalım toplu olarak kaç kişi gircez kadıköye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst