biz sabah saat 10 gibi orda olacagız .. gkn ın elbisesi için prova var . bende ayakkabı alıcam 15.30 gibi cafe lö salsa da bekliyoruz (((((((![]()
Ben forumdan ayrılıyorum arkadaşlar, Kadıköy de oturuyorum zaten belki bireysel olarak tanışırız. Hoşçakalın....
genel ne kadar durursa....walla şunu sölim gelicem deyipte gelmeyen olursa gözümüze gözükmesin...işte perşembe günü net sayı ortaya çıksın sonuçta emeğe saygı yani...gzl gzl oturuup muhabbet etcez.yeni insanlar tanımak özellikle motor arkadaşlarımızla tanışmak gzl olacaktır..katılmların olması dileğiyle
keşke cumartesi olsaydıda geleceğimiz kesin olsaydı![]()