[MT İSTANBUL] 23 Eylül CUMA Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
[MT İSTANBUL] 23 Eylül Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması
23 09 2011 CUMA
Saat : 19:55

Büyükçekmece lisesinin arkasinda uçakların olduğu anfi gibi bir yer var . Orada toplanacağız . Oradan da büyükçekmece Festival Nargile Cafe ye gideceğiz.
:thumleft:
Eğer yeri bulamayacak olan olursa bana(Mehmet) 0537 312 09 35 bu numaradan ulaşabilirler.
35664c7f.png


Katılan arkadaşlardan ricamız bilinçli motor kullanmaları ve korumalıksız gelmemeleridir.Buluşma fotoğrafları bulusmadan sonra 3 gün içinde yüklenecektir.

Katılanlar
1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5-
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
65
5de bende gelıyorum ...
Katılanlar
1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
sıkılmadınızmı aynı mekanlardan.
çarşamba günü bana takılın peşime sizi başka mekana götüreyim:bounce:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Evet beyler yine tam kadro ordayız inşallah :) can abi bizde özledik valla bayadır :)

@takendy; her hafta cuma az da olsa orada buluşuyoruz ve her hafta genelde yeni birileri geliyor :)

@ergin; abi valla arif abinin dediği gibi her hafta burda muhabbet baya iyi oluyor birde mekan sahipleride artık tanıdğından daha iyi oluyor sizide görmek isteriz :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
evet bu buluşmanın amacı muhabbet sohbet. Küçük ccli büyük ccli , genç yaşlı ,çin japon fark etmeksizin kalbinde motosiklet sevgisi olan herkesi bekliyoruz.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)

Abi sen nerdesin yaaa
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Küçük ccli büyük ccli , genç yaşlı ,çin japon fark etmeksizin kalbinde motosiklet sevgisi olan herkesi bekliyoruz.


MEHMET gözlerim yaşardı :salut: :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
aşağıda 2006 yılından düzenlediğimiz onlarca beylikdüzü organizasyonundan sadece bir kaçı var.şükürki ozamandan bu zamana bişeyler öğrendik yani neyin ne olduğunu bilecek kadar buluşma yaptık,ortamda bulunduk.o günden bu güne bazı abilerimizi yakınlarımızı kaybettik hepsi nur içinde yatsın.
mekanın önemi yoksa ve maksat sohbetse davete icabet etmenin sorun olmasası gerek.
neyse takılın siz bol sohbetler.

http://www.motosiklet.net/forum/etk...e-silivri-gezisi-yorumlar-ve-fotograflar.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...zar-b-cekmece-golu-sucuk-ekmek-partisi-3.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...mt-istanbul]-16-07-2006-a-k-b-fe-kahvalt.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...eleneksel-beylikduzu-brunch-13-08-2006-a.html
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
aşağıda 2006 yılından düzenlediğimiz onlarca beylikdüzü organizasyonundan sadece bir kaçı var.şükürki ozamandan bu zamana bişeyler öğrendik yani neyin ne olduğunu bilecek kadar buluşma yaptık,ortamda bulunduk.o günden bu güne bazı abilerimizi yakınlarımızı kaybettik hepsi nur içinde yatsın.
mekanın önemi yoksa ve maksat sohbetse davete icabet etmenin sorun olmasası gerek.
neyse takılın siz bol sohbetler.

http://www.motosiklet.net/forum/etk...e-silivri-gezisi-yorumlar-ve-fotograflar.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...zar-b-cekmece-golu-sucuk-ekmek-partisi-3.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...mt-istanbul]-16-07-2006-a-k-b-fe-kahvalt.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...eleneksel-beylikduzu-brunch-13-08-2006-a.html

Siz yanlış anladınız heralde. Biz sadece mekandan memnun olduğumuzu ve o mekanda buluşup sohbet etmenin ayrı bir tadı olduğunu söylemek istedik. Mekanda motorlarımız direk yanımızda oluyor. İsteyen kalkıp motorların yanında inceleme yapıyor. He sanmayınki mekanın sahibi arkadaşım falan :mrgreen: yok öyle birşey deniz kenarı ve çimlerin üstünde çayımızı nargilemizi içtiğimiz güzel bir yer sadece :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Evet hala guncel, haftasonu bi kahvaltı organizasyonu iyi gıder aslında
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
36
ya izmitte buluşma olmuyomu hic bende katılmak ıstıyorum motorum satılmadan son son :)))
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
kop gel :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)
7-Non-Quattro
8-jonturka
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Millet varmı daha gelen? sonra görmedim falan demeyin :cherry: sürekli güncel tutmaya çalışıyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst