[MT İSTANBUL] 23 Eylül CUMA Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması

Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
Fotolarda fırından yeni çıktı

dscf2179h.jpg


dscf2180y.jpg


dscf2178.jpg


dscf2177b.jpg


dscf2176v.jpg


dscf2175m.jpg
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dönüş yolu tam bir felaketti,asfalt işlerine her kim bakıyosa cümleten allah belasını versin,amortisörleri kırdığımı düşündüğüm anlar oldu
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
yaaa bi insanın motoru hepmi pis olur arkadaş..ulan bi temiz tutamadık şu motoru ya..memeett ne zaman yıkıyoz motorları?
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
65
beykent ısıklarda birsey oldu valla bende anlamadım arif abiyle iyi gittik anlık onun dısında normal sakin bir surus... :)
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
36
Bu hafta ne yapıyoruz ? Buluşma varmı ? Avcılardamı ? Değil ise nerede ?

Du dört sorunun cevabını istiyorum :bounce:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Hakan abi hava kötü olabilir cuma , oyüzden başlık açmayalım boşuna , avcılarda falan buluşuruz , demirbaş grupla :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
olsada buluşuruz ayıpsın abi yağmur her zaman yağmaz(the crow )
:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
aynen dmide tek cumaya patlior bende gelirim bende bende bu hafta azcikin uzak kalsakta :D hakan abiyle bayabi uzakta kaldik :D
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burdaki muhabbet geçen haftadan kalmamı yenimi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst