- Katılım
- 10 Şub 2011
- Mesajlar
- 715
aa pardon abi hızlı geldim galiba biraz :cherry:
:mrgreen::mrgreen: bir bakion yolun ortasinda kocaman bir belediye çukuru dicem olmicak belediye tümsegi tam bir faciyadönüş yolu tam bir felaketti,asfalt işlerine her kim bakıyosa cümleten allah belasını versin,amortisörleri kırdığımı düşündüğüm anlar oldu
yaaa bi insanın motoru hepmi pis olur arkadaş..ulan bi temiz tutamadık şu motoru ya..memeett ne zaman yıkıyoz motorları?
yaaa bi insanın motoru hepmi pis olur arkadaş..ulan bi temiz tutamadık şu motoru ya..memeett ne zaman yıkıyoz motorları?