[MT İSTANBUL] 23 Eylül CUMA Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Yanlış anlamayında bu buluşmalar sürekli aynı yerde olmasından dolayı insanlar artık gelmeme taraftarı. Bi kac arkadasımda benımle aynı fıkırdedir. Daha değişik yerler daha Merkezi noktalar secilse herkez eşit Km yapsa Sorun olmaz Hem daha kalabalık olur. Karsıdan gelen adam icin buyukcekmeyece gelmek demek kocaeline gitmek gibi bişi :) Bulusma merkezlerını daha merkezi bıyer yapın Bizde gelelim :)

Yoksa Sabit Üye sayısıyla kalıcak gibime geliyor.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
E abicim o zaman haftaya cuma da siz ayarlayın bakırköyde falan bir yer bizde katılalım destek verelim ? :)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
efe tolga.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Haydi büyükçekmece tayfası yağmurdan korkmayın zaten yarın yok :)
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)
7-Non-Quattro
8-jonturka
9-dodobic
10-ahmetsngr
11-Emrah.Ark
12- samet10 +1
13- EFE TOLGA :bestmt: Kendisi her hafta gelerek bu logoyu haketmiştir :cherry: :rendeer:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)
7-Non-Quattro
8-jonturka
9-dodobic
10-ahmetsngr
11-Emrah.Ark
12- samet10 +1
13- EFE TOLGA :bestmt: Kendisi her hafta gelerek bu logoyu haketmiştir :cherry: :rendeer:
14-cbr125cbr


Hadi beni de ekleyin :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
ben direkt olarak kafeye gidicem gibi görünüyor, hala avcılarda trafikteyim, :(
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
evet arkadaşlar çok güzel bir buluşma daha oldu gelen herkezin benzinine bereket :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
arif abi ayıp değilmi ya :cherry: gece diye yardırmak zorundamısınız :p ya valla uyuz oldum he dip gaz gidiyorum bi bakıyorum adamlar direk uzuyorlar :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst