[MT İSTANBUL] 23 Eylül CUMA Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması

Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
90
1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)
7-Non-Quattro
8-jonturka
9-dodobic
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
artık yarın guncelle orhan yat dinlen forumda gece pek insan kalmıyor :) yarın güncelliyip çoğalmaya devam edersiniz :)
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)
7-Non-Quattro
8-jonturka
9-dodobic
10-ahmetsngr
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
çaktırmadan beni de yazmışsınız valla :) akşam işyerindekilerle yemek var yemekten sonra çok geç olmazsa gelicem.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
millet cuma günü yokum istanbulda üstelik o gün hava yağmurlu....
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
dmi ye göre cok bulutlu gözüküor dmi cok bulutlu diorsa kesin güneşlidir :D bugunde yagmurlu diyordu ama yagmadi ^^
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Millet Bende geliyorum Allah izin verirse yagmurda yağsa ordayım :)
yağmurda turlamak ayrı keyifli hem motoru yıkamak için bahane olur silmekten sıkıldım:mrgreen:

1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)
7-Non-Quattro
8-jonturka
9-dodobic
10-ahmetsngr
11-Emrah.Ark
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
yarın arkadaşa söyleyeyim müsait olursa bi maxiscooterla gelebiliriz :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
yazayım o zaman
1-Yoknikmik
2-.Mhmt.
3-Phatom264
4-arifziyaar
5- evraim
6- Djan (Özledim sahiden =)
7-Non-Quattro
8-jonturka
9-dodobic
10-ahmetsngr
11-Emrah.Ark
12- samet10 +1
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Bir sonraki buluşmanızda geleceğim yeni motorumla :)
iyi eğlenceler şimdiden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst