[MT İstanbul] 22 Kasım 2009 Sapanca Gezisi

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Yola çıkış saatleri belli Opet'te çay içebiliriz.

Bu arada arkadaşlar listeyi güncelleyebilir miyiz? Avkan askon ikiniz da gelecek misiniz?

iki arkadaşımdan haber beklıyorum buyuk ihtımal geleceğim ama yanlış olmasın dıye beklıyorum işte:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)
8.Batubay
9.GSXRR ve 7 motorlu arkadaşı daha yani şu anda 16 kişi olduk.
Kesin liste bu

Başka kimler geliyor..?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 ----------

iki yerde ortam olarak güzel yerler ,bunlar ve benzeri yerler varsa öğlen yemeği için iyi olur

Umarsız kahvaltı için yerimizi ayırsın da:cherry:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
:) tmm msjınızı gördüm tesekkür ederim tasarslan
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]

Umarsız kahvaltı için yerimizi ayırsın da:cherry:

kahvaltı bence çok önemli değil yer açısından ,dediğim gibi opet mehmetçik vakfı benzicisinde poğaça veya bisküvi + çay tarzı bir olayla geçiştirebiliriz

ama genede başka fikir ve yerleriniz olursa bende uyarım
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Aşağıdaki firmalara bakabilirsin..

http://www.evce-sapanca.com.tr/

http://yazicikoyevi.com/

Küçük Ev, Kırkpınar, Tel: 0264-592 63 95

ilk link te bulunan yerı aradım fıkır olsun dıye kahvaltı 30 tl ama gurup olursa 25 tl olaki kahvaltıya yetişemedik öğlen yemeği menüsü nedır dedım zengın bır menü saydı herhalde arasından bırını tercıh edıyorsun 50 tl ama gurup indirimi 45 tl dedi böyle bır ön fıkre sahıp oldum .Bana buralar uymaz arkadaşlar 2 kişi olacağım için yakıt masrafımda göz önüne alırsak acıkcası pahalı olur .
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
ilk link te bulunan yerı aradım fıkır olsun dıye kahvaltı 30 tl ama gurup olursa 25 tl olaki kahvaltıya yetişemedik öğlen yemeği menüsü nedır dedım zengın bır menü saydı herhalde arasından bırını tercıh edıyorsun 50 tl ama gurup indirimi 45 tl dedi böyle bır ön fıkre sahıp oldum .Bana buralar uymaz arkadaşlar 2 kişi olacağım için yakıt masrafımda göz önüne alırsak acıkcası pahalı olur .

Ortalama fiyat 20 TL civarındadır..Umarsız konu hakkında bilgi verebilir..
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
adapazarindan bende aranza katilmayi planliyorum ayrintlari aksama kararlastrcam. kahvlti cok pahali degmez bnce biz mangal fln yapsak daha guzel olur.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)
8.Batubay
9.71Hakan71(Adapazarı)
10.GSXRR ve 7 motorlu arkadaşı daha yani şu anda 16 kişi olduk.
Kesin liste bu

Başka kimler geliyor..?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:11 ----------

Umarsız nedir son durum,planda bir değişiklik var mı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ortalama fiyat 20 TL civarındadır..Umarsız konu hakkında bilgi verebilir..

Bu tip toplantılarda en çok uzak durmak istediğim nokta bu. Fiyatlar... Belki, farkedenler olmuştur geçen hafta yaptığımız gezide de ne nereye gideceğimizin ne de fiyat konusunda ağızımı açmadım. İçimizden birini (geçen sefer tanıdıklarım arasında pazarlığına güvendiğim bir kişiyi (ki bin yıllık arkadaşım Kayseriliden fena pazarlık yapar) Binzat'ı pazarlık yapmasını rica ettim o da yaptı. Sapanca tarafına hiç gitmedim. Orayı da görmek istiyorum sanırım sizler de benimle aynı fikirdesiniz :bounce:

Şöyle bir çözüm düşündüm Anadolu yakası grubu ve avrupa yakası grubu Opet benzinliğinde buluşacak karar vermek için yirmi dakika kadar vaktimiz olacak. İsteyenler orada poğaça ve çay ile açlığını bastırabilir. Herkesi tanımadığım için kimin gücü neye yeter bilmiyorum orada oturup kararlaştırırız. Hatta oraya gidip gözlerimizle görüp hangisine gitmek istiyorsak oraya gitmekten yanayım.

Bu gezi İstanbul Yol grubunun organizasyonudur amacımız yol yapıp sohbet etmektir. Herkesi memnun edemeyeceğimiz aşikar :wiinkk:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Motorum yarın icin hazırdır, kaybolmayalım diye gps bile taktım:wiinkk:

1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)
8.Batubay
9.71Hakan71(Adapazarı)
10.GSXRR ve 7 motorlu arkadaşı
11. TanImsIz (özkan)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
kaybolmayız merak etme :) zaten opetten katılcam saa 9 da ordayım.

Bu arada, scooturk net de varmıydın? biyerden hatırlıyorum seni ama ::silent:

Kahvaltıya gelseydin hatırlardın..:cherry:bir de yuvacık gezisi var..

Ben kayboluyorum neyseki ogs var...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Kahvaltıya gelseydin hatırlardın..:cherry:bir de yuvacık gezisi var..

Kardes, o geziye geliyodum hatta yola beraber çıktık ama grupta 500 lük maksilerde olmasına rağmen 60-80 arası gidiyorlardı, baktı hararet çıkıyor , koptum mecburen :) Zaten Sapanca'ya kadar eşlik edicektim oda kısmet olmadı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst