Düşünmeyi boşver gelMadem Adapazarındansın bize google earth dışında gidilebilecek yerleri de gösterebilirsin
![]()
Cruiser motor kullanan arkadaşlar öncam kullanıyorlarmı bu mesafelerde.?Benim camım yok eğer iyi olur derseniz cumartesi alıp taktıracağım.
Acizane bizi de yazın inşallah...
Ayrıca kıymetli yöneticilerimiz bu akşamki yarasa sürüşümüz içinde izin verdiler.
Bu grup MT İstanbul Geceli Gündüzlü Yol Grubu.![]()
Abicim pazara geliyor musun anlayamadım?
Abicim o zaman listeye adını yazayım mı sen mi yazarsın?
Eğer tem den geleceksen ogs-kgs şart gibi görünüyor
Üşümemen için kışlık mont ve eldiven gerekli zaten
Saat kaçta nerede olacağımız belli değil ama ilk ileyiye bakarsan telefonumu görebilirsin beni ararsan sana nerede olduğumuzu söyleyebilirim. Sana uyarsa sen de katılırsın![]()
Fazla gazlamayın aramızdan birileri peşinize düşmeye kalkmasın![]()
Askon 240km lik bir grup yok mu diyordu? Bak geldiler işte onlar da 240 Km hılz gidecekler çıktı ortaya![]()