[MT İstanbul] 22 Kasım 2009 Sapanca Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşünmeyi boşver gel :) Madem Adapazarındansın bize google earth dışında gidilebilecek yerleri de gösterebilirsin :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesin listemiz aşağıda.

1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
Avkan
Akileos
Askon
Arkadaşlarımız henüz kesin değil

Batubay debriyajındaki sorunu hallederse (ki ondan kaçmaz) geleceğini söyledi ama onun yerine gelecek diye yazmayayım. GSXRR arkadaşımız kalabalık bir ekiple katılacağını söyledi saysını ben yazmayayım o yazsın bereketi kaçmasın :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Cruiser motor kullanan arkadaşlar öncam kullanıyorlarmı bu mesafelerde.?Benim camım yok eğer iyi olur derseniz cumartesi alıp taktıracağım.

ön camın faydası olur tabi ama gezi olduğu için değil motoruna taktırmak istıyorsan yaptır :cat:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Kıskandım şimdi ya ne güzel geziyorsunuz, başlığı açan arkadaşada tebrik ederim gayet güzel yazmış neler gerekenilir diye.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Acizane bizi de yazın inşallah...

Ayrıca kıymetli yöneticilerimiz bu akşamki yarasa sürüşümüz içinde izin verdiler.
Bu grup MT İstanbul Geceli Gündüzlü Yol Grubu.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acizane bizi de yazın inşallah...

Ayrıca kıymetli yöneticilerimiz bu akşamki yarasa sürüşümüz içinde izin verdiler.
Bu grup MT İstanbul Geceli Gündüzlü Yol Grubu.:p

Abicim pazara geliyor musun anlayamadım?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abicim o zaman listeye adını yazayım mı sen mi yazarsın?
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
bende adapazarındanım pazar günü dershanem var 1 bucuga kadar...malum Öss.eger gidiceginiz yerlerın saatlerıyle belırledıysenız su saate sunu yapcaz gıbısınden.dershaneden cıkınca aranıza katılabılırım [kask dısındakı ekipmanlar zorun mu ?]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer tem den geleceksen ogs-kgs şart gibi görünüyor :)
Üşümemen için kışlık mont ve eldiven gerekli zaten :)

Saat kaçta nerede olacağımız belli değil ama ilk ileyiye bakarsan telefonumu görebilirsin beni ararsan sana nerede olduğumuzu söyleyebilirim. Sana uyarsa sen de katılırsın ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.???
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Eğer tem den geleceksen ogs-kgs şart gibi görünüyor :)
Üşümemen için kışlık mont ve eldiven gerekli zaten :)

Saat kaçta nerede olacağımız belli değil ama ilk ileyiye bakarsan telefonumu görebilirsin beni ararsan sana nerede olduğumuzu söyleyebilirim. Sana uyarsa sen de katılırsın ;)

kgs'em var.üsümemem için gerekli onlemi alırım.telefonu kaydettım pazar gunu duruma göre iletisim sağlarız :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamdır :)
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
Tesadüf :) bizde 3 arkadaş aramızda düşünüyorduk sapanca diye kahvaltıya ancak biz biraz geç çıkacağız istanbuldan belki oralarda karşılaşırız şimdiden sizlere hayırlı yolculuklar yolunuz açık olsun

yine tesadüf yanınızda geçersek bilinki biziz :)
600 RR
1000 RR
hayalbuysa :))

ben sizi zaten tanırım kalabalıktan, sapancaya geziye giden başka forum yoktur sanırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fazla gazlamayın aramızdan birileri peşinize düşmeye kalkmasın ;) :p

Askon 240km lik bir grup yok mu diyordu? Bak geldiler işte onlar da 240 Km hılz gidecekler çıktı ortaya :D
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
92
süper

Bende gelmek istiyorum ancak bu hafta biraz mide sorunu yaşadım, hanım şimdiden yasaklara başladı :) umarım pazar günü aranızda olurum.

Bu arada buff ve eldiven almazsam donacağımdan eminim :cherry:
Riva gezisinde bile rüzgarı heryerimde hissettim...

Umarım pazaar sabahı görüşürüz...
Olmadı belki sadece kahvaltıya bile gelmeye çalışırım.

Sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst