- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Ben gelicem inşallah ,ancak anormal bir hava şartları olurda ,yağmur falan olursa gelemem
Alırsın yanına bir yağmurluk be Hakan abi.:wiinkk::cat:
Ben gelicem inşallah ,ancak anormal bir hava şartları olurda ,yağmur falan olursa gelemem
Alırsın yanına bir yağmurluk be Hakan abi.:wiinkk::cat:
Yola çıkış saatleri belli Opet'te çay içebiliriz.
Bu arada arkadaşlar listeyi güncelleyebilir miyiz? Avkan askon ikiniz da gelecek misiniz?
yok usta ben bir kere aldım ağzımın payını ,yağmur sürüş keyfini falan her şeyin tadını kaçırıyor ,
Aşağıdaki firmalara bakabilirsin..
http://www.evce-sapanca.com.tr/
http://yazicikoyevi.com/
Küçük Ev, Kırkpınar, Tel: 0264-592 63 95
iki yerde ortam olarak güzel yerler ,bunlar ve benzeri yerler varsa öğlen yemeği için iyi olur
tasarslan size nasıl ulaşabilirim?
[/COLOR]
Umarsız kahvaltı için yerimizi ayırsın da:cherry:
Aşağıdaki firmalara bakabilirsin..
http://www.evce-sapanca.com.tr/
http://yazicikoyevi.com/
Küçük Ev, Kırkpınar, Tel: 0264-592 63 95
ilk link te bulunan yerı aradım fıkır olsun dıye kahvaltı 30 tl ama gurup olursa 25 tl olaki kahvaltıya yetişemedik öğlen yemeği menüsü nedır dedım zengın bır menü saydı herhalde arasından bırını tercıh edıyorsun 50 tl ama gurup indirimi 45 tl dedi böyle bır ön fıkre sahıp oldum .Bana buralar uymaz arkadaşlar 2 kişi olacağım için yakıt masrafımda göz önüne alırsak acıkcası pahalı olur .
Ortalama fiyat 20 TL civarındadır..Umarsız konu hakkında bilgi verebilir..
Motorum yarın icin hazırdır, kaybolmayalım diye gps bile taktım:wiinkk:
İstanbul'da kaybolma ihtimalin var..![]()
kaybolmayız merak etmezaten opetten katılcam saa 9 da ordayım.
Bu arada, scooturk net de varmıydın? biyerden hatırlıyorum seni ama ::silent:
Kahvaltıya gelseydin hatırlardın..:cherry:bir de yuvacık gezisi var..