Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 26 Haz 2005
- Mesajlar
- 729
- Konu Yazar
- #61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi dileklerin teşekkür ederim. TEM üzerinden Sapanca'ya gideceğiz orada biraz gezecek ve Maşukiyeye gideceğiz Sonra da geri döneceğiz.
O çevrede gezintinin rotası yok bu yüzden Google Earth ile çizemiyorum. Sen de katılsaydın?
O çevrede gezintinin rotası yok bu yüzden Google Earth ile çizemiyorum. Sen de katılsaydın?