[MT İstanbul] 22 Kasım 2009 Sapanca Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi dileklerin teşekkür ederim. TEM üzerinden Sapanca'ya gideceğiz orada biraz gezecek ve Maşukiyeye gideceğiz Sonra da geri döneceğiz.
O çevrede gezintinin rotası yok bu yüzden Google Earth ile çizemiyorum. Sen de katılsaydın?
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
298
İyi dileklerin teşekkür ederim. TEM üzerinden Sapanca'ya gideceğiz orada biraz gezecek ve Maşukiyeye gideceğiz Sonra da geri döneceğiz.
O çevrede gezintinin rotası yok bu yüzden Google Earth ile çizemiyorum. Sen de katılsaydın?

Rota güzel. Ben maalesef tez yazma işleri nedeniyle katılamayacağım. İnşallah bir dahaki sürüşe..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) Sana iyi tezler o halde kolay gelsin
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
gelmek ısterdım ama max 260km ıle gıdıcek gurup yok bırde calısıyorum tabı :salut:
kazasız belasız bol eylencelı surusler
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Kardeş bende de capo 2002 vardı verdim fazer aldım.Makinadan memnunmusun
servisleri çok kötü.
:pr:[/QUOTE]


Ustadım benimde gönlümdeki makine capanord, ama şuan aynı motoru taşıyan rsv kullanıyorum, servis konusu bende pek sıkıntı değil, çünkü İstanbul'da capanord ve muadili makinelerden anlayan tek bir kişi var, oda Menderes usta, Aldığım motor zaten onun motoruydu, bakımlarınıda o yapıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En geç akşam 6-7 gibi İstanbul'da oluruz diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sedat 57 ile bursa ya gitme planımız var... eger ki fikir değiştirirsek rotayı sizden tarafa kırarız....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu durumda bir yer ile anlaşmak gerçekten zor oraya gittiğimizde karar veririz nerede yiyeceğimize. Henüz kesinleşmiş bir listemiz bile yok.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Bu durumda bir yer ile anlaşmak gerçekten zor oraya gittiğimizde karar veririz nerede yiyeceğimize. Henüz kesinleşmiş bir listemiz bile yok.

ya buyuk ihtımal bır kaç arkadaş geleceğiz sabah kahvaltısı harıcınde şöyle uzun zaman dır canımız sucuk mangal cekıyor kımse uymak zorunda değil tabii ama fıkır işte eğer bu gezıde beraber olursak bız bır kaç arkadaş bunu yapsak umarım uyumsuzluk dıye canınız sıkılmaz yada hep beraber yaparsak tabıkı keyıfli olur.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabah kahvaltısı için iki yer buldum

Göl kenarında Gülizarbahçe var. Fiyatları uygun gibi görünüyor http://www.gulizarbahce.com/menu/index2.html

Göle biraz uzak olsa da Heinz diye bir yer buldum çok methediyorlar.

Gölpark diye bir yer buldum www.golpark.net

Dedeman otelinini açık büfesi muhteşemmiş ancak oradan uzak durmaktan yanayım herkesin cebine uymayacaktır.

Sizin de tavsiyeniz varsa söyleyin telefon açıp biraz gıdıklayayım bakalım ne kadar indirim alacağız :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------

ya buyuk ihtımal bır kaç arkadaş geleceğiz sabah kahvaltısı harıcınde şöyle uzun zaman dır canımız sucuk mangal cekıyor kımse uymak zorunda değil tabii ama fıkır işte eğer bu gezıde beraber olursak bız bır kaç arkadaş bunu yapsak umarım uyumsuzluk dıye canınız sıkılmaz yada hep beraber yaparsak tabıkı keyıfli olur.:rendeer:

Üstadım ben de alabalık taraftarı değilim geçen hafta da sucuk ekmek yaparız diyorduk ama yalan oldu. Bakalım biraraya geldiğimizde karar veririz ;) Bu arada sen geliyorsan listeyigüncelelr misin :D
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabah kahvaltısı için iki yer buldum

Göl kenarında Gülizarbahçe var. Fiyatları uygun gibi görünüyor http://www.gulizarbahce.com/menu/index2.html

Göle biraz uzak olsa da Heinz diye bir yer buldum çok methediyorlar.

Gölpark diye bir yer buldum www.golpark.net

Dedeman otelinini açık büfesi muhteşemmiş ancak oradan uzak durmaktan yanayım herkesin cebine uymayacaktır.

Sizin de tavsiyeniz varsa söyleyin telefon açıp biraz gıdıklayayım bakalım ne kadar indirim alacağız :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------



Üstadım ben de alabalık taraftarı değilim geçen hafta da sucuk ekmek yaparız diyorduk ama yalan oldu. Bakalım biraraya geldiğimizde karar veririz ;) Bu arada sen geliyorsan listeyigüncelelr misin :D

sapancaya kadar açmı gidicez :)Bence mehmetçik vakfının olduğu benzincide opet sanırım ,orada çay poğaça faslı yapabiliriz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yola çıkış saatleri belli Opet'te çay içebiliriz.

Bu arada arkadaşlar listeyi güncelleyebilir miyiz? Avkan askon ikiniz da gelecek misiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yola çıkış saatleri belli Opet'te çay içebiliriz.

Bu arada arkadaşlar listeyi güncelleyebilir miyiz? Avkan askon ikiniz da gelecek misiniz?

Ben gelicem inşallah ,ancak anormal bir hava şartları olurda ,yağmur falan olursa gelemem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst