[MT İstanbul] 22 Kasım 2009 Sapanca Gezisi

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)
8.Batubay
9.71Hakan71(Adapazarı)
10.GSXRR ve 7 motorlu arkadaşı
11. TanImsIz (özkan)[/QUOTE]
12. ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Batubay'ın ve awesome'ın gelişi kesinleşti. Listeye ekledim

1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)
8.Batubay
9.71Hakan71(Adapazarı)
10.GSXRR ve 7 motorlu arkadaşı ve bir otomobil
11. TanImsIz (özkan)
12. Batubay
13. Awesome
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
ilk link te bulunan yerı aradım fıkır olsun dıye kahvaltı 30 tl ama gurup olursa 25 tl olaki kahvaltıya yetişemedik öğlen yemeği menüsü nedır dedım zengın bır menü saydı herhalde arasından bırını tercıh edıyorsun 50 tl ama gurup indirimi 45 tl dedi böyle bır ön fıkre sahıp oldum .Bana buralar uymaz arkadaşlar 2 kişi olacağım için yakıt masrafımda göz önüne alırsak acıkcası pahalı olur .

yol yapmayı bende istiyorum ama bu rakamlarla değil :farao:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
tavsiyemdir.
bugün o yoldan gelmiş birisi olarak eğer yarın da sis olursa gezinizi iptal edin.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
oralarda kendin pişir kendin ye şeklinde bişeyler hatırlıyorum ben,oda düşünüebilir.ayrıca maksat sırf muhabbetse simitle çay bile gider.kahvaltıya veya öğle yemeğini hesaba kattığınız zaman iş tuzluya biner diye düşünüyorum.tabiki parayı umarsamadığın zamanlar ve yerler olacaktır ancak sıcak,hoş bir muhabbet içinse harcanan çaba ayrıntılara takılmaya ne gerek var.gir bi kafeye ye poçanı iç çayını
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyvallah sayın dude sis olsada gecikerek cıkar bu arada uygun biryerlerde bekleriz:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
tavsiyemdir.
bugün o yoldan gelmiş birisi olarak eğer yarın da sis olursa gezinizi iptal edin.

sis 9 veya en geç 10 gibi kalkmış oluyor.bu saatlerden önce burada olacaksanız arkadaşın çağrısına kulak verin ve dikkatli olun derim.sabah 7:00 gibi yoldaydım bende.bırakın soğuğu sis yüzünden 20 veya 30 la yol alabildim.sisin içinden yağan çiğ iflahımı kesti ya.pişman oldum yola çıktığıma.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabah benide arayabilirsiniz 0533 395 93 04 ben bp deyim 08:00 de yanınıza fosforlu yelek benzeri şeyler alırsanız çok iyi olur arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------

Eyvallah kardeş sabah herşeyi ayarlayıp zaman yayılacağız ama herkes dikkatli <bir< şekilde levent bp de olsun. geç<kalan olursa bana cepten ulaşın kulaklığım var cevap veririm.:p
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Biz dün gece sis de motor kullandık, Tombo ve Runemagik'le. Kaygandı ve en kötüsü ise aynalarla vizörün hep buğulanması oldu.
Ama o esrarengiz görüntü her şeye değerdi benim açımdan. Gazcılar yarın kapışalım mı?:queen:
Yemek konusuna gelince 50 liradan 45 lira grup indirimi yapmışlar, bence çok iyi 5 liraya nerde yemek yiyebilirsin ki...:queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
arkadaşlar dikkatli olun yarın sabahta sis olcak
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
az önce kayışdağı tarafından geldim ve yanımdaki adamı göremeyecek kadar yoğun bir sis vardı ve sanırım sabahta bu kadar olmasada çok yoğun olacaktır ...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
tavsiyemdir.
bugün o yoldan gelmiş birisi olarak eğer yarın da sis olursa gezinizi iptal edin.

Aynen katılıyorum..

O yolda bugünkü sis kesinlikle sürüş güvenliğini tehlikeye atacak boyuttaydı..

Özellikle kalabalık sürüş için hava o bölgede hiç müsait değil..
Acemi sürücüler ve sürüş esnasında ani yol/hava/trafik değişimlerinde panik yapacak olanlar için çok riskli bir yol..Yolda tüm sürüş yeteneklerinizi kullanmanız gerekiyor..
Eğer sabah çok erken gidilecek ve akşama (havanın kararmasına) kalınacaksa bende cidden gezinin iptal edilmesini tavsiye ediyorum..
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabah buluşup gerekirse biraz şekerlenip yola çıkacağız zaten hava açılmış olur akşamda geçe zaten kalamayız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

o kadar uzaklara giymeyeceğiz saatlik yol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

arkadaşlar dikkatli olun yarın sabahta sis olcak


Eyvallah kardeş
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
kaç gibi sapancada olunur ? bız adapazarından gelecek grup otabandamı bekleyelım yoksa dırek sapancayamı gecelım ? msn ekledım ama ıstanbuldan gelen kımseyle ıletısım saglamadım...yaklasık bır saat solenırse memlun olurum.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Biz dün gece sis de motor kullandık, Tombo ve Runemagik'le. Kaygandı ve en kötüsü ise aynalarla vizörün hep buğulanması oldu.
Ama o esrarengiz görüntü her şeye değerdi benim açımdan. Gazcılar yarın kapışalım mı?:queen:
Yemek konusuna gelince 50 liradan 45 lira grup indirimi yapmışlar, bence çok iyi 5 liraya nerde yemek yiyebilirsin ki...:queen:

yüce abi şimdiki sise bak bide. dünkü hiçbişeymiş yahu:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:29 ----------

ayrıca maddi durum yüzünden engin hocayla gidememiştim bugün. tam paralandık bu seferde komple ışıklandırmalar gitti. ustada bulamadım 8den sonra, yarın da geç açılıyolar. yarını tamircilerde geçiricez:)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
yüce abi şimdiki sise bak bide. dünkü hiçbişeymiş yahu:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:29 ----------

ayrıca maddi durum yüzünden engin hocayla gidememiştim bugün. tam paralandık bu seferde komple ışıklandırmalar gitti. ustada bulamadım 8den sonra, yarın da geç açılıyolar. yarını tamircilerde geçiricez:)

Geçmiş olsun üzüldüm. Her işte bir hayır vardır, diyelim canın sağ olsun....
Neyse ki dün gece hiç olmazsa biraz keyif yaptık.. Korna açıkta ise bazen su kaçınca kısa devre yapıyor. Kornanın bağlantılarını çıkart bi ihtimal, denemekte fayda var...
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç gibi sapancada olunur ? bız adapazarından gelecek grup otabandamı bekleyelım yoksa dırek sapancayamı gecelım ? msn ekledım ama ıstanbuldan gelen kımseyle ıletısım saglamadım...yaklasık bır saat solenırse memlun olurum.

Kardeş ben tünal 0533 395 93 04 biz yaklaşık olarak 10-10 30 da oluruz ama sen cepten bana 10 gibi ulaş sana kesin olarak geleceğimiz zamanı bildiririm.Allaha emanet olun:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------

Selamlar en büyük bu akşam için beşiktaş helal olsun valla:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst