[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
DOSTDARK' Alıntı:
süper yaa hele dilimliyip teflonda pişireceksin nar gibimmm
OY OY OY YEMEDE YANINDA YAT VARYA

BEN BAYILIRIM ÜFFF

benim yemek konusunda pek bayılmadığım bişey yoktur. (sorunuz Karım)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
saat lerimizi ayarlıyalımmmmm:queen:
3 saat kaldııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı:queen:
yaff bu gün gerçektende çok uzunmuşşş:silent:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
camadan naapalım oyle olsun, iki yeni uye, taze kan naapalım ama esine ısmarlamam o bizden cook eski:p
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
6
helim nedir :mrgreen:

Sütten yapılan bir üründür.Kaşar,beyaz,diet,mozarella,hellim gibi gruplara ayrılır.Lezzetlidir.İnsanların bir yedimi vazgeçemeyeceği Mammamia bir lezzet! :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
OĞlum Gel Gel Batan Gemİnİn Malari Ya Burda Tek Kaldim Balik Tutuyorum Belkİ Mektebede UĞrarim Ordan Alirsin Benİ Ya Ne Yapayim Vakİt Gecmİyo Ben Saat 7 Dİyİnce Sabah Anladim Sabah sAbah GelmİŞİm Hadİ Bİdaha Yol Masrafi Olmasin Dedİm Ama Burda Cok sıkıldım
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
***AŞİL***' Alıntı:
helim nedir :mrgreen:

Sütten yapılan bir üründür.Kaşar,beyaz,diet,mozarella,hellim gibi gruplara ayrılır.Lezzetlidir.İnsanların bir yedimi vazgeçemeyeceği Mammamia bir lezzet! :)

oyyy oyyyy oyyyy:queen: :queen: akşam akşam ağzım sulandııı:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ALBATROS-FB' Alıntı:
OĞlum Gel Gel Batan Gemİnİn Malari Ya Burda Tek Kaldim Balik Tutuyorum Belkİ Mektebede UĞrarim Ordan Alirsin Benİ Ya Ne Yapayim Vakİt Gecmİyo Ben Saat 7 Dİyİnce Sabah Anladim Sabah sAbah GelmİŞİm Hadİ Bİdaha Yol Masrafi Olmasin Dedİm Ama Burda Cok sıkıldım


Sen Bekle geliyoruz bizzz.........Surda 3 Saat kaldi Abi!!!:queen:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
tamam o kabul ama o yeni diil ben ona ısmarlamam yok oyle yeni isimle uye olmak falan:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Len Benİm Dedem Teksasli Orda Çİftlİk Fİlan Muhabetİ SÖyleyİmde Sİze Peynİr Yerİne İnek GÖndersİn Kendİ Peynİrİnİ Kendİn Yap Kampanyasi Var TeKsasta
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
OĞlum Gel Gel Batan Gemİnİn Malari Ya Burda Tek Kaldim Balik Tutuyorum Belkİ Mektebede UĞrarim Ordan Alirsin Benİ Ya Ne Yapayim Vakİt Gecmİyo Ben Saat 7 Dİyİnce Sabah Anladim Sabah sAbah GelmİŞİm Hadİ Bİdaha Yol Masrafi Olmasin Dedİm Ama Burda Cok sıkıldım

abicim özel yatınla veya uçağınla 2 tur at ben erken geleceğim boğaza karşı buzzz gibim birer çay içeriz:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
yok abi ben aslan getireyim bari onun sütünden de beynir yapıyorlarmış bi denicem biraz meşekkatli olacak ama neyse :queen:

hayvandan süt alırken hırlayıp duruyo valla kapcak kolumuzu bacağımızı :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
yok abi ben aslan getireyim bari onun sütünden de beynir yapıyorlarmış bi denicem biraz meşekkatli olacak ama neyse :queen:

hayvandan süt alırken hırlayıp duruyo valla kapcak kolumuzu bacağımızı :queen:

abi boşuna uğraşmasana ya onun hazır sağılmışı var marketlerde ilerdeki kavun ve beyaz peynir tezgahının hemen yanında:cat:
oyyyyyyyyyyyyyy oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
az kaldı az bekle bizi istanbuuullllllllllllllllll:queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Oha lan kafamıza köprüden bişey atılar ben onların peşine gidiyom kesin yakalarım sizde karşıdan gelin sıkıştıralım ulan köprü altında oturmanında bu kötülüğü var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst