[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Arkadaşım hayatımda ben böyle eğlenirim

UNFORGETABLE' Alıntı:
Ok Dostdark Bende Gelmek Istiyorum Ama Motorlari Nereye Park Ediyorsunuz Dersaadet In Oyle Bi Imkani Yok Sanirim
Ve Yeni Uyeler Masalarda Yalniz Kaliyor Artcisi Yaninda Olmazsa(benimgibi) Ilgi Istiyoruz Be Karanlikdostum
arkadaşım sen gel bende ilk deva gidiyorum ikimizde yeniyiz ama bu arkadaşların bi adeti varmış yenilere bira ısmarlıyorlarmış öğle duydum yada tam tersi neyse gidince görürüz ya inşallah bende yanlız kalmam BAK İLK DEVA ARANIZA KATILACAĞIM BENLE İLGİLENMEZSENİZ....................anlarsınız BEN DELİYİM DELİRTTİNİZ LAN BENİ:salut:

F Ler YanliŞ OlmuŞ
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
albatros çatlağı iyi yapıştıramamışsın bak rüzgar almaya başladı
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
ALBATROS-FB' Alıntı:
arkadaşım sen gel bende ilk deva gidiyorum ikimizde yeniyiz ama bu arkadaşların bi adeti varmış yenilere bira ısmarlıyorlarmış öğle duydum yada tam tersi neyse gidince görürüz ya inşallah bende yanlız kalmam BAK İLK DEVA ARANIZA KATILACAĞIM BENLE İLGİLENMEZSENİZ....................anlarsınız BEN DELİYİM DELİRTTİNİZ LAN BENİ:salut:

F Ler YanliŞ OlmuŞ


ne birasi? yok bira mira! buzz gibi ingiliz cayi var...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bune yarım saatte arkadaşlar 40 kişi olduk bak sen nerde görüülmüş böyle bir buluşma haydaaa yıkılıyor ist.mt her yeri yakar vay babam vayyyyy
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaş gece anlaşılan bayağı eğlenceli olacak. Size katılmamak olmaz ki hemde burnumuzun dibi sayılır.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ashes' Alıntı:
bune yarım saatte arkadaşlar 40 kişi olduk bak sen nerde görüülmüş böyle bir buluşma haydaaa yıkılıyor ist.mt her yeri yakar vay babam vayyyyy


Ne 40 i Ersencigim,

artcilarda var +8 Toplam 48 olduk.....Galata Aglayacak beeee...

Wayyy babaaam Wayyy wayyyyt:pr:
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Benide yazın.

Ahh bak az kalsın çok kısa msj göndercektim hiç yoktan uyarı filan :queen:


locco noldu olm sana özürler filan sen ii değilsin bu aralar yazık
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
UNFORGETABLE' Alıntı:
Ok Dostdark Bende Gelmek Istiyorum Ama Motorlari Nereye Park Ediyorsunuz Dersaadet In Oyle Bi Imkani Yok Sanirim
Ve Yeni Uyeler Masalarda Yalniz Kaliyor Artcisi Yaninda Olmazsa(benimgibi) Ilgi Istiyoruz Be Karanlikdostum
dostum merak etme bizde yeni üye eski üye olayı yok biz KEYİF ADAMLARI farklıyız biz bir aille gibiyiz bizim ortamlarımızı öteki toplantılarla kıyaslama
motorunuda ahada mekanın hemen yanına park ediyorsun zaten bizim motorları görürsün
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
Muzo' Alıntı:
Ne 40 i Ersencigim,

artcilarda var +8 Toplam 48 olduk.....Galata Aglayacak beeee...

Wayyy babaaam Wayyy wayyyyt:pr:

slm muzo
kusura bakma net te kopukluk var.
renklendirdim inşallah olmuştur.
Wayyy babaaam Wayyy wayy
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Yalanci

dostdark' Alıntı:
dostum merak etme bizde yeni üye eski üye olayı yok biz KEYİF ADAMLARI farklıyız biz bir aille gibiyiz bizim ortamlarımızı öteki toplantılarla kıyaslama
motorunuda ahada mekanın hemen yanına park ediyorsun zaten bizim motorları görürsün
Ben sana inanmıyom sende inanma banada gecen sefer aha buraya park et sorun olmaz dedi motoru sarayburnundan denizden cıkardık sen pis parkcısın yada ingiliz cayı icmiştin
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hunluata' Alıntı:
arkadaş gece anlaşılan bayağı eğlenceli olacak. Size katılmamak olmaz ki hemde burnumuzun dibi sayılır.
senide bekliyoruz hun yaz soner listeye arkadaşı bak burnunun dibindeyiz :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
tmrbaykal' Alıntı:
slm muzo
kusura bakma net te kopukluk var.
renklendirdim inşallah olmuştur.
Wayyy babaaam Wayyy wayy


Süpersin iste böyle.... Haydi elleri görelim Sonercim Listeyi Lütfen Güncelleyelim....:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
yavaşşş ya muzo klavye mi yetiyorki
istanbul coçtuuuuuu
yakarız romayıda yakarız :queen: yıkarız köprüyüde yıkarız:queen:

istanbul istanbul olalıııı görmedi böyle MTiiii:queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
dalgıc takımınıda getirecem icen olup denize düşen olur diye dalarım cıkarırım merak etmeyin bide minübüs getireceğim kafayı bulan olursa motoru yükleriz gel vatandaş SENDE GEL SON BİLETLER KARABORSAYA DÜŞMEDEN AL YETİŞEN ALIYOR YETİŞEMİYEN RESİMLERE BAKIYO KOŞ KOŞ ABLA KOŞ AKŞAM PAZARI HAYDAAAAA
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
dalgıc takımınıda getirecem icen olup denize düşen olur diye dalarım cıkarırım merak etmeyin bide minübüs getireceğim kafayı bulan olursa motoru yükleriz gel vatandaş SENDE GEL SON BİLETLER KARABORSAYA DÜŞMEDEN AL YETİŞEN ALIYOR YETİŞEMİYEN RESİMLERE BAKIYO KOŞ KOŞ ABLA KOŞ AKŞAM PAZARI HAYDAAAAA

busefer resim de yooookkkkkkkkkkk:p :queen: :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rahmi abi ile yengeyi yazdın mı soner :)
levent abi ile rock&roll yapıcaz
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Karikatür

dostdark' Alıntı:
busefer resim de yooookkkkkkkkkkk:p :queen: :queen:
RESİM YOKSA KARIKATÜR CİZERİM BEN BEN RESAMIM BEN BEDRİ BAYKAM MIM LEN NASIL GELİNİYO ORAYA ATIMLA GELSEM BAĞLAYACAK YER VARMI BİDE ATA NE YEDİRECEĞİZ ARPA FİLAN VARMI
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst