- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 531
At
YA ARKADAŞLAR SİZDEMİ AT YETİŞTİRİYORSUNUZ ATTAN BAHSETMİŞSİNİZ AKALTEKE ATTAN İYİ ANLAR ABİ BİZİM CİFTLİĞE GELİN Bİ GÜNjudas25' Alıntı:O köprü o akşam o kadar insanla yakılırda,yıkılırda.
cenk kardeşim sen bana özelden at msn ini çarşamba akşamı detaylı konuşuruz.İnce mevzular var.