[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
At

judas25' Alıntı:
O köprü o akşam o kadar insanla yakılırda,yıkılırda.



cenk kardeşim sen bana özelden at msn ini çarşamba akşamı detaylı konuşuruz.İnce mevzular var.
YA ARKADAŞLAR SİZDEMİ AT YETİŞTİRİYORSUNUZ ATTAN BAHSETMİŞSİNİZ AKALTEKE ATTAN İYİ ANLAR ABİ BİZİM CİFTLİĞE GELİN Bİ GÜN
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
yaparız bi rock'n roll ba sonra bi ankara mistek üstüne bi roman arkası bi çiftetelli arkası maça papazı :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
yaparız bi rock'n roll ba sonra bi ankara mistek üstüne bi roman arkası bi çiftetelli arkası maça papazı :queen:

abicim yaaa
biz KEYİF ADAMLARI bir araya gelince kapı gıcırtısına bile oynarız:queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
sonerim dostdarkım oynarız haydeee eller havaya ohh ohh

tek çeek

:queen: evettt abi biz KEYİF ADAMLARI süperiz
her yerde her türlü eğleniriz
birgünde beşiktaş iskelede toplanacağız hiç mekan ve yer olmadan o zaman heryerde eğleneceğimizi bütün herkez görecek:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
gel dostum sende gel nasıl olsa yerimiz belli gelmek isteyen herkese kapılar açık ingiliz buzlu çaylarını yudumlayıp barış (ccbbdd) arkadaşımızın çalıp söylediği şarkılarla coşacaz kaynaşacaz

soner ekle not_fear ın kankasını
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
gel dostum sende gel nasıl olsa yerimiz belli gelmek isteyen herkese kapılar açık ingiliz buzlu çaylarını yudumlayıp barış (ccbbdd) arkadaşımızın çalıp söylediği şarkılarla coşacaz kaynaşacaz

soner ekle not_fear ın kankasını

ok abi ekledim
yanlız uyaralım tutku ve kardeşilk yaratırız
birde hayatında en çok eğleneyeceğin akşam olacak:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
staj yüzünden artık akşamları çok yorgun oluyorum. tramwayla gelirim heralde.
gelirken sultanahmette akşam namazını kılar öyle gelirim, kendime gelirim biraz.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
LesPaul' Alıntı:
staj yüzünden artık akşamları çok yorgun oluyorum. tramwayla gelirim heralde.
gelirken sultanahmette akşam namazını kılar öyle gelirim, kendime gelirim biraz.
allah kabul etsin:cat: :rendeer:
senin için birgün mevlüt yapacağım
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
LesPaul' Alıntı:
staj yüzünden artık akşamları çok yorgun oluyorum. tramwayla gelirim heralde.
gelirken sultanahmette akşam namazını kılar öyle gelirim, kendime gelirim biraz.

Mesainin 17:15 te bittiğini söylemişsin...

Akşam ezanı kaçta okunuyor, biliyormusun ? :cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
LesPaul' Alıntı:
bizim burda 20:49.
ama sizin orayı bilemem.
herkez istediğini yapar
herkez özgür harkeze saygımız var
Allah kabuletsin
ama bu konu biraz özel bence
belki bende gelmeden ........ ama bana kalsın
biz hepinizi seviyoruz:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
dostdark' Alıntı:
herkez istediğini yapar
herkez özgür harkeze saygımız var
allah kabuletsin
ama bu konu biraz özel bence
belki bende gelmeden ........ ama bana kalsın
biz hepinizi seviyoruz:rendeer: :rendeer: :rendeer:
biz de sizi seviyoruz:rendeer:
kimse mükemmel değildir:mrgreen: (siz, biz, kim allah aşkına????)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst