- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 531
Arkadaşım hayatımda ben böyle eğlenirim
F Ler YanliŞ OlmuŞ
arkadaşım sen gel bende ilk deva gidiyorum ikimizde yeniyiz ama bu arkadaşların bi adeti varmış yenilere bira ısmarlıyorlarmış öğle duydum yada tam tersi neyse gidince görürüz ya inşallah bende yanlız kalmam BAK İLK DEVA ARANIZA KATILACAĞIM BENLE İLGİLENMEZSENİZ....................anlarsınız BEN DELİYİM DELİRTTİNİZ LAN BENİ:salut:UNFORGETABLE' Alıntı:Ok Dostdark Bende Gelmek Istiyorum Ama Motorlari Nereye Park Ediyorsunuz Dersaadet In Oyle Bi Imkani Yok Sanirim
Ve Yeni Uyeler Masalarda Yalniz Kaliyor Artcisi Yaninda Olmazsa(benimgibi) Ilgi Istiyoruz Be Karanlikdostum
F Ler YanliŞ OlmuŞ
Son düzenleme: