- Katılım
- 23 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,761
- Konu Yazar
- #121
camadan' Alıntı:abi atıp tutuyor arkadaşlar işte varmı benle yarışacak göbekte
abi zaten kamp da çiğdem sen ve ahmet abinin resimlerinden sonra kader ortalardan yok oldu
camadan' Alıntı:abi atıp tutuyor arkadaşlar işte varmı benle yarışacak göbekte
ledo' Alıntı:Bu başlık açıldığından beri yaklaşık 4,5 saat içinde 120 mesaj :silent:
Valla Bravo. Daha çarşambaya kadar ne olur, düşünemiyorum. :mrgreen:
Valla massa başında da böyle olursa, Barışı dinleyemeceğim diye korkuyorum :cherry:
vedatkaya' Alıntı:abi CAMADAN ın yegenleri geliyor..
FERNİ geliyor ...
onları susturabilirsen kalkıp oynarsın diye düşünüyorum
vedat kaya' Alıntı:abi CAMADAN ın yegenleri geliyor..
FERNİ geliyor ...
onları susturabilirsen kalkıp oynarsın diye düşünüyorum..:queen: :queen:
tweetys' Alıntı:tatiliniz yarıda keserseniz karışmam.
iki zilli...
bilmem valla..![]()
intercom' Alıntı:sen o iki zilliyi bize emanet ediver bir kac günlügüne. nolli almanca bende biraz agroca ögretirim, hem siz tatil yapar bizi de cocuk yapmaktan kurtulmis oluruz belki?
dostdark' Alıntı:acaba KEYİF ADAMLARI nın büyütüğü bir çocuk nasıl olurdu
intercom' Alıntı:sen o iki zilliyi bize emanet ediver bir kac günlügüne. nolli almanca bende biraz agroca ögretirim, hem siz tatil yapar bizi de cocuk yapmaktan kurtulmus oluruz belki?
dostdark' Alıntı:acaba KEYİF ADAMLARI nın büyütüğü bir çocuk nasıl olurdu:silent:![]()
UNFORGETABLE' Alıntı:Ok Dostdark Bende Gelmek Istiyorum Ama Motorlari Nereye Park Ediyorsunuz Dersaadet In Oyle Bi Imkani Yok Sanirim
Ve Yeni Uyeler Masalarda Yalniz Kaliyor Artcisi Yaninda Olmazsa(benimgibi) Ilgi Istiyoruz Be Karanlikdostum
UNFORGETABLE' Alıntı:Ok Dostdark Bende Gelmek Istiyorum Ama Motorlari Nereye Park Ediyorsunuz Dersaadet In Oyle Bi Imkani Yok Sanirim
Ve Yeni Uyeler Masalarda Yalniz Kaliyor Artcisi Yaninda Olmazsa(benimgibi) Ilgi Istiyoruz Be Karanlikdostum