[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
abi atıp tutuyor arkadaşlar işte varmı benle yarışacak göbekte

abi zaten kamp da çiğdem sen ve ahmet abinin resimlerinden sonra kader ortalardan yok oldu:p
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bu başlık açıldığından beri yaklaşık 4,5 saat içinde 120 mesaj :silent:

Valla Bravo. Daha çarşambaya kadar ne olur, düşünemiyorum. :mrgreen:

Valla massa başında da böyle olursa, Barışı dinleyemeceğim diye korkuyorum :cherry:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ledo abi merak etme orada barışı biz güzel güzel dinliyoruz ama aralarda da çoşuyoruz.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ledo' Alıntı:
Bu başlık açıldığından beri yaklaşık 4,5 saat içinde 120 mesaj :silent:

Valla Bravo. Daha çarşambaya kadar ne olur, düşünemiyorum. :mrgreen:

Valla massa başında da böyle olursa, Barışı dinleyemeceğim diye korkuyorum :cherry:

abi CAMADAN ın yegenleri geliyor..
FERNİ geliyor ...
onları susturabilirsen kalkıp oynarsın diye düşünüyorum..:queen: :queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
vedatkaya' Alıntı:
abi CAMADAN ın yegenleri geliyor..
FERNİ geliyor ...
onları susturabilirsen kalkıp oynarsın diye düşünüyorum

senin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmicek buna ferni de katılacak sanırım ::sapka::
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
abi CAMADAN ın yegenleri geliyor..
FERNİ geliyor ...
onları susturabilirsen kalkıp oynarsın diye düşünüyorum..:queen: :queen:

vedat asıl eğlence sen gidince başlıyor nasıl oynuyoruz nasıl
ankara misketden girip oooooooooooo:queen: :queen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
tweetys' Alıntı:
tatiliniz yarıda keserseniz karışmam.
iki zilli...
bilmem valla..:):p


sen o iki zilliyi bize emanet ediver bir kac günlügüne. nolli almanca bende biraz agroca ögretirim, hem siz tatil yapar bizi de cocuk yapmaktan kurtulmus oluruz belki?
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
intercom' Alıntı:
sen o iki zilliyi bize emanet ediver bir kac günlügüne. nolli almanca bende biraz agroca ögretirim, hem siz tatil yapar bizi de cocuk yapmaktan kurtulmis oluruz belki?

acaba KEYİF ADAMLARI nın büyütüğü bir çocuk nasıl olurdu:silent: :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaz abi benide yaz çekmece gezisinden sonra katılamadım dogru dürüst aranıza :pr:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar galata altı üstü yol köprü falan herhalde almıyacak bizi vay babam vay vay yılılıyorrr galata elleri görelim rock&roll dan her tür esintiye :)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
intercom' Alıntı:
sen o iki zilliyi bize emanet ediver bir kac günlügüne. nolli almanca bende biraz agroca ögretirim, hem siz tatil yapar bizi de cocuk yapmaktan kurtulmus oluruz belki?

Süper ya..:)
Kızların taliplisi çoğalıyor ihale açacağım artık...
Çocuk yapmaktan vazmı geçersiniz yoksa bir an önce bebek mi istersiniz...!!!?
Bilemem....
Ama geç kalmayın "hayatın en güzel doğrsu" çocuklar..:)

Amaaan banada bak :queen: coştum:)

dostdark' Alıntı:
acaba KEYİF ADAMLARI nın büyütüğü bir çocuk nasıl olurdu:silent: :)

Bizimkiler zilli oldu:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
44
Ok Dostdark Bende Gelmek Istiyorum Ama Motorlari Nereye Park Ediyorsunuz Dersaadet In Oyle Bi Imkani Yok Sanirim
Ve Yeni Uyeler Masalarda Yalniz Kaliyor Artcisi Yaninda Olmazsa(benimgibi) Ilgi Istiyoruz Be Karanlikdostum
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
UNFORGETABLE' Alıntı:
Ok Dostdark Bende Gelmek Istiyorum Ama Motorlari Nereye Park Ediyorsunuz Dersaadet In Oyle Bi Imkani Yok Sanirim
Ve Yeni Uyeler Masalarda Yalniz Kaliyor Artcisi Yaninda Olmazsa(benimgibi) Ilgi Istiyoruz Be Karanlikdostum

ben geçen hafta araba ile gittim neredeyse köprünün dibine parkettim. bu arada yenileri bi yiyoruz :queen:

kim yanlız kalmış
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
ferni sen banadamı catlak diyorsun bak abla catlaktım ama yapıştırdım şimdi eskisinden daha sağlamım benim bi sorum var sizlere ickiliyken teknemi benmi kulanayım yoksa kaptanımımı getireyim anadolu yakasına dönecekler adını yazdırsın dönüşe tekneyle dönücez bide venezüela lı kız arkadaşımı getireceğim ama o dili bilmiyorum bildiğiniz bi kurs varmı hızlandırılmış dil öğretecek ::belge:: ::cekic::
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
albatros, sen getir biz hallederiz

aman ah karıcım dur vurma::cekic::

::stretche
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
abi o akşam cekim yapacağız ona göre zart tv canlı yayın, zurt tv de bantan tüm görüntüleri anında dünyaya duyuracak
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
UNFORGETABLE' Alıntı:
Ok Dostdark Bende Gelmek Istiyorum Ama Motorlari Nereye Park Ediyorsunuz Dersaadet In Oyle Bi Imkani Yok Sanirim
Ve Yeni Uyeler Masalarda Yalniz Kaliyor Artcisi Yaninda Olmazsa(benimgibi) Ilgi Istiyoruz Be Karanlikdostum

Merak etme Dostum,

Yeniler simdiye kadar yanimizda hic yabancilik cekmedi, Park yeri sorun degil, Galata Köprüsüne sirkeci tarafindan girdinmi Karaköye dönerken tam sag yapiyorsun ( Yol Aksam 18:00 den sonra araclara acik ) Iskelenin önünden Köprüye dogru gittinmi Motorlari görürsün zaten, orada Güvenlikde var Birsey olmaz. oturdugumuz yerden motorlari zaten görebiliyoruz....

Kroki yakinda Sayfaya eklenecek.....:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (16 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
camadan, ALBATROS-FB, araltı, donniedarko, dostdark, erayatlı, erdem.gunduz, hunluata, intercom, judas25, MrSandman, Muzo, sametcakar, Thunder79, tmrbaykal, tweetys

isimleri yazılmamış arkadaşlar sizleride bekleriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst