- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 352
OOOOOoooooo millet antremanlara başlamış bile...
Siz şimdi turnuvada sıralama turu filanda istersiniz...:mrgreen:
Siz şimdi turnuvada sıralama turu filanda istersiniz...:mrgreen:
ok.. ekledim arkadaşım.Ahmet taner' Alıntı:benide yazın arkadaşlar kahvaltı : az- karting:eh işte - barbekü: mükemmel![]()
Lütfen aşağıdaki formata göre isimlerinizi yazdırın ki organizasyonumuz sorunsuz olsun.hakomzitr' Alıntı:bir aksilik olmaz ise bende gelirim bütün aktivitelere katılırım eger aksilik olursa onceden haber verırım saygılar
İlk elemelerde zaten 3 tur sıralama turu atacağız :cat: Sonra bu sıralamaya göre start alınacak..Rüzgarınoğlu' Alıntı:OOOOOoooooo millet antremanlara başlamış bile...
Siz şimdi turnuvada sıralama turu filanda istersiniz...:mrgreen:
Ok ekledimBukalemoon' Alıntı:beni de yazin lütfen..
Bukalemoon (onur) orta..
onur karting+kahvaltı+barbekü
+1 kahvaltı+barbekü
ok. ekledimRahmi&Halime' Alıntı:Rahmi&Halime/Rahmi ŞEN/YOK:wiinkk:
Kahvaltı :YES
Karting :YES
Barbekü :YES
ok ekledim...drmehmetk' Alıntı:drmehmetk
Mehmet Köksal
karting tecrücesi yokinşallah olacak)
kahvaltı+karting+barbekü:evett
elinize sağlık..
TycOOn' Alıntı:yahu daha bir ay var ben bekleyemiyorum. verin kupayı bana ugrastırmayın.
Rüzgarınoğlu' Alıntı:Ben sana bi kupa yaptırdım yarın Esenköye giderken vereceğim....:queen: :queen: :queen: :bounce: :cyclopsan
Rüzgarınoğlu' Alıntı:Ben sana bi kupa yaptırdım yarın Esenköye giderken vereceğim....:queen: :queen: :queen: :bounce: :cyclopsan
Armağancım ekledim senide :cat:armagan' Alıntı:armagan / armagan tolan / yok
kahvaltı+2
karting+2
barbekü+2
Ok.. görüşmek üzereceash' Alıntı:Ceash Mustafa Terzi
Kahvaltı (Çaualtı farketmez) ama
Barbekü ( ye asla hayır demem)
yaz dostum zaten Tuzla dayız gelmessek ayıp olur
Ok.. görüşmek üzeretronic' Alıntı:tronic - Uğur +1
Kahvaltı
Barbekü:queen: oldukça tecrübeli![]()
Karting hiç tecrübesi yok. +1 'in var.
Organizasyon için çok teşekkürler.