[MT İstanbul] 13 Ağustos / Kahvaltı + Karting Turnuvası + Barbekü

Karting tecrübeniz ne düzeyde ?


  • Kullanılan toplam oy
    103
  • Anket kapatılmış .
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
texasozgur' Alıntı:
Serdarcim,

Listeyi bi update etsene karting organizasyonu icin. limit yok muydu?
aşmayalim limiti. ayrica ucretleri 25'inde mi topluyoduk?

- Liste güncel :cat:
- Limit var tabii.. Alt sınır 40 kişi, Üst sınır 70 kişi
- Ücretleri 25'inde toplamaya başlayacağım (Bakalım Havai parası çıkacak mı? :cherry: )
- Asıl liste 01 Ağustos belli olur artık (ödeme yapanlar) :bounce:

Sana özel not : Alıcam anahtarını :queen: (600RR dan bahsetmiyorum tabii :p )
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Serdark yaptığın organizasyon için şimdiden teşekkür ayrıntılar mükemmel olmuş

araltı - emrah
kahvaltı evet
barbekü evet
karting tecrübem yok !!!
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
araltı' Alıntı:
Serdark yaptığın organizasyon için şimdiden teşekkür ayrıntılar mükemmel olmuş

araltı - emrah
kahvaltı evet
barbekü evet
karting tecrübem yok !!!
ok ekledim arkadaşım :cat:
Anahtarına sahip çık :queen: çok iddalı arkadaşlar var, ama bizde de acemi şansı var bee :p
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
63
13 agustos cabuk gelsin

Ya su 13 agustos gelse de biran once binsek su aletlere gazlasak :)))
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
texasozgur' Alıntı:
Ya su 13 agustos gelse de biran once binsek su aletlere gazlasak :)))
Evet yaa... bi bu karting olayını iple çekiyorum, bir de F1 i bekliyorum :cat:

NOT...................................:
Arkadaşlar, bu organizasyonda üst sınırımız 70 kişi... Şu an 45-50 kişi gözüksede tatilcile olacaktır ve sayı reel değildir. 25'inden itibaren paraları toplayacağım. Asıl liste o zaman belirlenecek. Sonra Ön eleme için grupları belirleyeceğiz. İsteyenler daha yakın oldukları arkadaşları ile bir grup olacaklar ki daha şamatalı :cat: bir turnuva olsun.


Dileyenler, 3 aktivite içinde MT dışı arkadaşlarını da getirebilirler. Ama dediğim gibi 25 Temmuz - 01 Ağustos arası bana bildirmeleri (PM) ve ödeme yapmaları gerekiyor ki hiç kimse sorun yaşamasın.. :cat:

Çünkü hem ön eleme gruplarını oluşturacağız hemde benim kahvaltı+barbekü listesini tam olarak vermem gerekiyor.
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
acaba diyorum, kazanana suzuki GSR600 hediye versek olurmu??:queen:

yanlış anlamayın karting e ilk defa katılıyorum. hehe
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
ya arkadaşlar organizasyonun yayınlandığında "bende gelicem" diye atladım ama şimdi farkına vardım ki ben o tarihte şehir dışında, tatilde olacağım. Hatta tam dönüş tarihi, muhtemelen siz yarışırken ben 1250 km lik yolda dönüyor olacağım.

bu sebepten karting kaydımın silinmesini ve özürlerimin kabulünü rica ediyorum.
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
63
ataper' Alıntı:
ya arkadaşlar organizasyonun yayınlandığında "bende gelicem" diye atladım ama şimdi farkına vardım ki ben o tarihte şehir dışında, tatilde olacağım. Hatta tam dönüş tarihi, muhtemelen siz yarışırken ben 1250 km lik yolda dönüyor olacağım.

bu sebepten karting kaydımın silinmesini ve özürlerimin kabulünü rica ediyorum.

Ya aydin abi oldu mu bu simdi ya. walla ayip ettin son dakka golu attin yani. evet murat bi ceza vermek lazim aydin abiye.
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
serdark dostum ben sadece kahvaltı ve barbekü demiştim listeden düzeltirsen sevinirim çünkü sonana kadar bekleyemeyebilirim sana zahmet carting den siliver tşk.
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
ceash' Alıntı:
serdark dostum ben sadece kahvaltı ve barbekü demiştim listeden düzeltirsen sevinirim çünkü sonana kadar bekleyemeyebilirim sana zahmet carting den siliver tşk.
Ok. düzelttim..

Görüşmek üzere
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
63
serdarcim,

Bu aletlerin hizinin ayari icin ne zaman konusulucak adamla?cok yavas olmasin sonra araclar???
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
texasozgur' Alıntı:
serdarcim,

Bu aletlerin hizinin ayari icin ne zaman konusulucak adamla?cok yavas olmasin sonra araclar???
Organizasyon öncesi Atıl beyle bizzat konuşucaz. Gerekirse ayarlama yaptırıcaz.






NOT...................................:
Arkadaşlar, bu organizasyonda üst sınırımız 70 kişi... Şu an 45-50 kişi gözüksede tatilcile olacaktır ve sayı reel değildir. 25'inden itibaren paraları toplayacağım. Asıl liste o zaman belirlenecek. Sonra Ön eleme için grupları belirleyeceğiz. İsteyenler daha yakın oldukları arkadaşları ile bir grup olacaklar ki daha şamatalı :cat: bir turnuva olsun.


Dileyenler, 3 aktivite içinde MT dışı arkadaşlarını da getirebilirler. Ama dediğim gibi 25 Temmuz - 01 Ağustos arası bana bildirmeleri (PM) ve ödeme yapmaları gerekiyor ki hiç kimse sorun yaşamasın.. :cat:

Çünkü hem ön eleme gruplarını oluşturacağız hemde benim kahvaltı+barbekü listesini tam olarak vermem gerekiyor.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
selam serdark, hakklisin o liste daha real deyil. mesela benim kiz arkadasim dil kursuna basladıgından gelemiyecek, yani bendeki +1 sile bilirsin. paralari nasil toplamaya düsünüyorsun?
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
intercom' Alıntı:
selam serdark, hakklisin o liste daha real deyil. mesela benim kiz arkadasim dil kursuna basladıgından gelemiyecek, yani bendeki +1 sile bilirsin. paralari nasil toplamaya düsünüyorsun?
Merhaba Levent,
Ok.. düzeltmeyi yaptım.

Organizasyon paralarınıda, bizim her hafta toplandığımız Üsküdar'daki Paşalimanı Cafeye davet edeceğim katılımcı arkadaşları. Hem tanışmayanlar tanışır hemde paraları toplar detayları konuşuruz.

Gelemeyecek olanlar içinse Banka Hesap Numaramı vereceğim. Zaten rakamlar belli. Adını hangi listeye yazdırdıysa tutarını gönderebilir arkadaşlar. EFT/HAVALE açıklamasınada MT nick + isim yazılırsa örneğin "Intercom (Levent)" gibi yaparsa bende listeden hemen ödeyenleri belirleyeceğim. Listede ödeme yapanlar "Intercom (Levent)" şeklinde gözükecek.

Pazartesi listede adı bulunanlara detaylı birer PM atacağım.

Ama para toplama hakkında başka fikrin varsa paylaşırsan sevinirim. Teşekkürler

Görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
serdar merhaba benide lisdeye dahil edebilirsin
aydinolmez/ Aydın Ölmez/ Karting Tecrübesi ( orta )
Kahvaltı :evet
Karting :evet
Barbekü :evet
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
aydinolmez' Alıntı:
serdar merhaba benide lisdeye dahil edebilirsin
aydinolmez/ Aydın Ölmez/ Karting Tecrübesi ( orta )
Kahvaltı :evet
Karting :evet
Barbekü :evet

Ok Aydıncım ekledim.
Görüşmek üzere






isaret1wk.gif

NOT...................................:
Arkadaşlar, bu organizasyonda üst sınırımız 70 kişi... Şu an 45-50 kişi gözüksede tatilcile olacaktır ve sayı reel değildir. 25'inden itibaren paraları toplayacağım. Asıl liste o zaman belirlenecek. Sonra Ön eleme için grupları belirleyeceğiz. İsteyenler daha yakın oldukları arkadaşları ile bir grup olacaklar ki daha şamatalı :cat: bir turnuva olsun.


Dileyenler, 3 aktivite içinde MT dışı arkadaşlarını da getirebilirler. Ama dediğim gibi 25 Temmuz - 01 Ağustos arası bana bildirmeleri (PM) ve ödeme yapmaları gerekiyor ki hiç kimse sorun yaşamasın.. :cat:

Çünkü hem ön eleme gruplarını oluşturacağız hemde benim kahvaltı+barbekü listesini tam olarak vermem gerekiyor.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
serdarcığım bu aksam artık paraları toplamaya başla istersen!
kim geliyo kim gelmiyo bilelimde ona göre antremanlara başlayalım.
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Turnuva Yaklaşiyor !...

Evet arkadaşlar,

Karting turnuvamızın ücretlerini toplamaya başlıyorum. Daha öncedende duyurduğum gibi orada sorun yaşanmaması için benim tam listeyi en geç 10 Ağustosta vermem gerekiyor. 02 Ağustos'tada kaporamızı vermemiz gerekiyor.

Bu yüzden listedeki herkese Özelden Genel bir mesaj atacağım. Ödeme yapacağınız banka bilgilerini bildiricem.

Herhangi bir sorunuz olursa bana 0533 544 88 10 ulaşabilirsiniz.

Ayrıca MT üyesi olmayan arkadaşlarınızıda davet edebilirsiniz !!!

Tam katılım listesi 10 Ağustos'ta kesinleşecektir. Üst sınırımız 70 kişidir.

1 MT üyesi dilerse, +10 kişi bile getirebilir. Tabiki yer olursa.


************************************************************************

Merhaba,

13 Ağustos yaklaşıyor. Kahvaltı + Karting + Barbekü organizasyonumuzun ücretlerini toplamamız gerekiyor.

Hangi listeye adınızı yazdırdıysanız aşağıdaki ücretlendirmeden hesaplayıp belirtilen banka hesap nosuna göndermeniz gerekiyor.

LÜTFEN : 01 Ağustos'a kadar yapalım ödemeleri. Teşekkürler

HESAP BİLGİLERİ :

Hesap Adı : SERDAR KOPAN (0533 544 88 10)
Banka : Yapı ve Kredi Bankası
Şube : Kadıköy
Şube Kodu : 006
Hesap No : 0330512
Hesap Türü : YTL


ÇOK ÖNEMLİ :
Ödemenizi yaparken AÇIKLAMA BÖLÜMÜNE MT nick ve tam isim yazın ki bende listeden ödeme yapanları tam olarak belirleyebilirim. Olduki açıklama yazmayı unuttunuz, o zaman 0533 544 88 10 dan bana bildirmeniz yeterli.

Ödemeyi elden yapmak isteyen arkadaşlar olabilir. Biz her salı Üsküdar Paşalimanı Cafe'de toplanıyoruz. Dileyenler 01 Ağustos Salı günü bizzat bu mekana gelir, hemde tanışmış oluruz.


********************************************
FİYATLANDIRMA :
- Kahvaltı ..................................: 8.00 YTL (Zengin kahvaltı tabağı + Omlet + Sınırsız çay veya kahve)
- Karting Turnuvası ..................: 32.00 YTL (Hiçbirşey yapamasanız bile en az 13 tur atacaksınız)
- Barbekü ................................. : 6.00 YTL (Izgara köfte/piliç/sucuk + içecek)
- KUPA YAPTIRILACAK ............. : 1.00 YTL (Herkes ekstradan bu bedeli yatırsınki bu anı ölümsüzleştirecek MT adına bir kupa yaptıracağız.)
********************************************

Görüşmek üzere arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst