[MT İstanbul] 13 Ağustos / Kahvaltı + Karting Turnuvası + Barbekü

Karting tecrübeniz ne düzeyde ?


  • Kullanılan toplam oy
    103
  • Anket kapatılmış .
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
13 une iileşmiş olurum valla
benide ekle dostum
hakankurt tecrube az biraz kupa falan var
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Hakan abi haber verdi bende geliyorum o zamana ehliyetimide alıyorum güzel bir gezi olcak...Daha kimseyi tanımıyorum ama hakan tanıştırır herhalde Ben şanlı 27 yaşındayım ist avrupa 4 levent oturuyorum arkadaşlar herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler güzel dostluklara sevgi ve saygılarımla
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
şanlı levent tarafından gelenler olacak takılırsın peşlerine
yanlızlık çekmezsin hiç
arkadaşlar bi el atıverin arkadaşa
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
serdar yaz benide kardeşim hersey dahil istiyorum:p
karting tecrübesi mi? tv de seyrettim yetmez mi?:queen:

TycOOn' Alıntı:
TycOOn - Giray - iyimi oda ne süper. alırım anahtarlarınızı :)
bütün aktivitelere yaz benide

sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz.:p
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
hehe arkadaşlar, bu ne güzel birşey yaa!! :D

13 ağustos benim doğumgünüm!!!!! :D
ay çok teşekkür ederim :p

hiç birinizi tanımıyorum, ama sanırım tanışmak için çok güzel bir fırsat olur.

her üç aktiviteye de beni yazın lütfen.

bud - can ışın - orta

belki +1 ya da +2 yanımda site dışından arkadaş getirebilirim, sorun olmayacaksa. bir sorayım arkadaşlarıma, bildiririm.


ay hakkten çok hoşuma gitti ya! tam da doğumgünümde!! :D
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Yüzyıl sonra olduğu için kesin söz veremiyorum, ama mutlaka gelirim :mrgreen:
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
sedarcım beni de ekle +1 hanım mevzusu biliyorsun

kahvaltı +1
karting sadece ben durum orada belli olur hehe
barbekü +1 açmı kalcaz bea



s&s
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Serdar hocam yaz bakalım bizi de.. :bounce:
Mr.Sandman / Emrah Tepe / Yok(diyelim rezil olmayız :) )
Tabii ki hepsine katılıyorum ne yani bensiz bişey yiyebileceğinizi düşünmemiştiniz değil mi? :wiinkk:
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Arkadaşlar, katılımınızı bekliyoruz...

Sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz biz :cherry: Elleri görelim ....::haapppy: ::haapppy: ::haapppy:

gocard14dr.jpg
gocard30je.jpg
gocard27ik.jpg


Lütfen aşağıdaki formata göre isimlerinizi yazdırın ki organizasyonumuz sorunsuz olsun.
MT nick / İsim Soyisim / Karting Tecrübesi ( yok - orta -iyi )

TIKLA.. KATIL ...
[MT İstanbul] 13 Ağustos / Kahvaltı + Karting Turnuvası + Barbekü
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
Not_Fear / Ertugrul BARAK / Orta
yanımda +2 yada + 3 olabilir

Sevgili arkadaşlar go-kart ile yarışmak hakkaten müthiş bişidir, umarım araçlar 6 üstüdür ve birbirleri ile arasında fark olmayacak şekilde bakımlıdırlar, gaz ayarı konusunda cimrilik yapmamışlardır umarım sahipleri

pisti hiç görmedim ama anladığım kadarı ile yeterince hızlanma düzlüğüne sahip
bu çok zevkli olacak :bounce:
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
not_fear' Alıntı:
Not_Fear / Ertugrul BARAK / Orta
yanımda +2 yada + 3 olabilir
Ekledim ertuğrul..

+2 veya +3 demişsin ;

Kahvaltı ?
Karting ?
Barbekü ?

artılarınıda 3 aktiviteye yazdım... ok
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Serdar hocam benide ekledinmi listeye Kahvaltı ve Barbekü dail et benide karting de bu kadar iddalı arkadaş varken bize düşmez galiba eger boşluk olursa katılırız ok... sevgi ve saygılarımla
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
beni de ekleyin..

şimdilik sadece Karting :
ataper (Aydın ATAGÜL) orta
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
ZealsunChopperSanlı' Alıntı:
Serdar hocam benide ekledinmi listeye Kahvaltı ve Barbekü dail et benide karting de bu kadar iddalı arkadaş varken bize düşmez galiba eger boşluk olursa katılırız ok... sevgi ve saygılarımla
Yarışacaksın artık yapacak birşey yok..:cat: Üstüne bahis oynayanlar var ben bıraksam seni onlar bırakmaz :p

Ayrıca yarışta tecrüben yoksa çok daha iyi olur :cherry: Tek başıma rezil olmam hiç değilse :queen: :queen: :queen:

Görüşmek üzere arkadaşım
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Serdar Selamlar,

Abi benide Yaz Tecrübe = Orta Hersey dahil olsun ltf, Kahvalti/Barbekü ve Yaris.... isim Muzaffer Aran

Coktan beri binmemistim cok Zevkli olacak.....
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
eee sey serdark bey.. ben seve seve ve sevine sevine katiliyorum. yalniz toplu sürüs taraftari sayilmam. umarim bu bir dert olmaz????
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Muzo' Alıntı:
Serdar Selamlar,

Abi benide Yaz Tecrübe = Orta Hersey dahil olsun ltf, Kahvalti/Barbekü ve Yaris.... isim Muzaffer Aran

Coktan beri binmemistim cok Zevkli olacak.....
Ekledim senide kanki, anahtarına sahip çık alırlar walla :p

intercom' Alıntı:
eee sey serdark bey.. ben seve seve ve sevine sevine katiliyorum. yalniz toplu sürüs taraftari sayilmam. umarim bu bir dert olmaz????
Ekledim senide.. İsim Soyisim + tecrübe yazarsan sevinirim..

Ayrıca TOPLU SÜRÜŞ KURALLARINA uymak zorunda değilsin tabiki, tek geldiğin sürece !!! :p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
serdark' Alıntı:
Ekledim senide kanki, anahtarına sahip çık alırlar walla :p/QUOTE]


Sagol Serdarcim,

Anahtarima Dikkat ederim, bak Intercom ( Leventi ) heryere 2 ser kez yazmissin sonra hesap tutmaz....:cat:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
Ekledim senide.. İsim Soyisim + tecrübe yazarsan sevinirim..


Levent A. tecrübe: serseri söför, kücük schumacher, genc niki lauder, dingil kiran :queen:
Noela K. tecrübe: yok :pale:

arkadaslar, ben zaten 150cc lik bir scooter ile + articili ile geliyorum... toplu sürüslerden ö d ü m kopar, katildigim birkac toplu sürüslerdeki felaket ve sikayetlerden dolayi...... siz bi güzel basip ucarsiniz aslan parcasi motorlanizla biz dingil mingil ufak tefek arkanizdan geliriz... :cherry: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst