[MT İstanbul] 13 Ağustos / Kahvaltı + Karting Turnuvası + Barbekü

Karting tecrübeniz ne düzeyde ?


  • Kullanılan toplam oy
    103
  • Anket kapatılmış .
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Thunder79 Barış Genç karting tecrubesi yok... eğer yer varsa kahvaltı + yarışma +barbekü için benide ekleyin :)
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Muzo' Alıntı:
serdark' Alıntı:
Ekledim senide kanki, anahtarına sahip çık alırlar walla :p/QUOTE]


Sagol Serdarcim,

Anahtarima Dikkat ederim, bak Intercom ( Leventi ) heryere 2 ser kez yazmissin sonra hesap tutmaz....:cat:
Uyarı için sağol.. yapıyorum düzenlemeyi.

intercom' Alıntı:
Ekledim senide.. İsim Soyisim + tecrübe yazarsan sevinirim..

Levent A. tecrübe: serseri söför, kücük schumacher, genc niki lauder, dingil kiran :queen:
Noela K. tecrübe: yok :pale:

arkadaslar, ben zaten 150cc lik bir scooter ile + articili ile geliyorum... toplu sürüslerden ö d ü m kopar, katildigim birkac toplu sürüslerdeki felaket ve sikayetlerden dolayi...... siz bi güzel basip ucarsiniz aslan parcasi motorlanizla biz dingil mingil ufak tefek arkanizdan geliriz... :cherry: :rendeer:
Bizimle daha önce Toplu Sürüşe katılmadığın için bilmiyorsun nasıl gittiğimizi tabii.. Merak etme arkada kalmazsın :cat: sadece çizgini bozmadan gitmen yeterli. Toplu sürüşten zevk almaya başlayacağını sana garanti ederim :cat:

Biraz bilgi tazeleme yapmak istersen, benim imzamda Toplu Sürüş Kuralları linkleri var 1-2-3 diye, şöyle bi göz gezdir yeter :cat:

Thunder79' Alıntı:
Thunder79 Barış Genç karting tecrubesi yok... eğer yer varsa kahvaltı + yarışma +barbekü için benide ekleyin :)
Ekledim arkadaşım,
Görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
KAHVALTI :
erdem.gunduz

KARTİNG TURNUVASI :
erdem.gunduz (Erdem Gündüz) yok

BARBEKÜ :
erdem.gunduz
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
erdem.gunduz' Alıntı:
KAHVALTI :
erdem.gunduz

KARTİNG TURNUVASI :
erdem.gunduz (Erdem Gündüz) yok

BARBEKÜ :
erdem.gunduz
Nedir bu düzen tertip be hocam bee.. tebrik ediyorum seni :cat:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
waw güzel görünüyor kısmetse ordayım hepsinde:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
5
bsacak / Bülent Saçak / karting tecrübesi yok/ kahvaltı +1, barbekü+1, karting

emregonen / Emre Gönen / orta / kahvaltı+barbekü+karting

Organizasyon için teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
vay vay vaaayyy

- Göstertmeyin bana şimdi kupalarımı !.. 5 OY ALMIŞ :)

walla kupanın 1 tanesini yakaladım :p tıkla gör

diğer 4 kişi için dedektifler iş üzerinde :queen:

Hepinizin afişe edicem kardeşim, kurtuluşunuz yok :p

**********************************************************
Bu arada günün şampiyonu için Minyatür bir KUPA (2cm) :p hazırlatıyoruz.. Bakalım kim hakedecek
**********************************************************
her ihtimale karşı kendimede mi yaptırsam acaba :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Bak öyle 2cm lik minyatür kupa için bize orda ter döktürme Serdar o kadar tur atacağız güzel bir kupa isterim ona göre...:mrgreen:
 

jbc

Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
2
merhabalar böylesine eğlenceli bir organizasyonda sizlerle olmak çok güzel olucak.. beni de listeye eklersseniz çok sevinirim.. bu galiba aynı zamanda merhaba bende forumunuza geldim mesajı oluyor :) ilk mesajımda..

jbc / Andaç Kartal / Karting Tecrübesi ( yok )

kahvaltı + karting + barbekü ;)

herkese başarılar şimdiden :)
 

bmb

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
62
bende gelicem bir aksilik çıkmazsa...

bmb / Bahattin Murteza / Karting Tecrübesi ( yok )

kahvaltı + karting + barbekü
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
serdar abi beni de eklermisin?

Lespaul / Serkan Aldemir / Karting Tecrübemiz yok artçımla beraber.

bir de +1'im var. onun adı soyadı gerekiyorsa yazayım???

sabah kahvaltısı hariç 2sine yazıver abi:cat:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
uzman_1907' Alıntı:
serdar yaz benide kardeşim hersey dahil istiyorum:p
karting tecrübesi mi? tv de seyrettim yetmez mi?:queen:

TycOOn' Alıntı:
TycOOn - Giray - iyimi oda ne süper. alırım anahtarlarınızı :)


sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz.:p

bizim gibi gençler pistte olcaz ama siz görebilecekmisiz!
görürsünüz ama anca arkadan yada sizlere tur bindirirken :queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
serdar beni hepsine yaz kardeşim

Karting yemek olmadığına üzüldüm olsun biner kupamızı alırız

ahada aydın katılıyormuş hiç şansı yok aylardır uğraşmasının cezasını çekecek

:p

sahi bu alet kaç kilo taşıyo malum yerçekiminin etksi biraz fazla üstümüzde
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
63
sensiz karting mi olur erdem abi

erdem.gunduz' Alıntı:
KAHVALTI :
erdem.gunduz

KARTİNG TURNUVASI :
erdem.gunduz (Erdem Gündüz) yok

BARBEKÜ :
erdem.gunduz

ya erdem abi sensiz karting mi olur yaaaaaaa!
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
texasozgur' Alıntı:
ya erdem abi sensiz karting mi olur yaaaaaaa!
Erdem abi katılıyor Karting'e "yok" ibaresi tecbüre yok anlamında :cat:

Yani; ben anlamam, benim işim olmaz, ben göbekliyim, beni taşırmıki?, yaa rezil olmayalım oralarda, gibi :cherry: (Erdem abide benim gibi düşünmüş senin anlayacağın) :queen:

Yani canavar gibi çarpışıcaz orda :cat:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu pazar gittim ve yeri gördüm pist manyak derecede güzel arabaların yer tututşu çok iyi çünkü yol asfalt beton değil yani ötekiler gibi.10 dk bindim ama doyamadım cok zevkli bir olay herkezin gelmesini tavsiye ediyorum tadına doyamıyacaksınız.Ben heralde ayın 13 üne kadar bi 13 kere daha giderim bu gişişle:)
herkeze şiddetle tavsiye ediyorum ....
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
gurolcbr125' Alıntı:
bu pazar gittim ve yeri gördüm pist manyak derecede güzel arabaların yer tututşu çok iyi çünkü yol asfalt beton değil yani ötekiler gibi.10 dk bindim ama doyamadım cok zevkli bir olay herkezin gelmesini tavsiye ediyorum tadına doyamıyacaksınız.Ben heralde ayın 13 üne kadar bi 13 kere daha giderim bu gişişle:)
herkeze şiddetle tavsiye ediyorum ....

leyn hile yapmayın siz orda antreman filan yaparsınız şimdi
bak beni geçerseniz çamur yaparım haberiniz ola bizdaha nasıl arabalar olduğunu görmedik:silent: :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst