[MT İstanbul] 13 Ağustos / Kahvaltı + Karting Turnuvası + Barbekü

Karting tecrübeniz ne düzeyde ?


  • Kullanılan toplam oy
    103
  • Anket kapatılmış .
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
OOOOOoooooo millet antremanlara başlamış bile...
Siz şimdi turnuvada sıralama turu filanda istersiniz...:mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
35
bir aksilik olmaz ise bende gelirim bütün aktivitelere katılırım eger aksilik olursa onceden haber verırım saygılar
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Ahmet taner' Alıntı:
benide yazın arkadaşlar kahvaltı : az- karting:eh işte - barbekü: mükemmel:)
ok.. ekledim arkadaşım.
Görüşmek üzere

hakomzitr' Alıntı:
bir aksilik olmaz ise bende gelirim bütün aktivitelere katılırım eger aksilik olursa onceden haber verırım saygılar
Lütfen aşağıdaki formata göre isimlerinizi yazdırın ki organizasyonumuz sorunsuz olsun.
MT nick / İsim Soyisim / Karting Tecrübesi ( yok - orta -iyi )
Kahvaltı ?
Karting ?
Barbekü ?
..............Thank you

Rüzgarınoğlu' Alıntı:
OOOOOoooooo millet antremanlara başlamış bile...
Siz şimdi turnuvada sıralama turu filanda istersiniz...:mrgreen:
İlk elemelerde zaten 3 tur sıralama turu atacağız :cat: Sonra bu sıralamaya göre start alınacak..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2005
Mesajlar
122
beni de yazin lütfen..
Bukalemoon (onur) orta..
onur karting+kahvaltı+barbekü
+1 kahvaltı+barbekü
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
1
drmehmetk
Mehmet Köksal
karting tecrücesi yok:( inşallah olacak)
kahvaltı+karting+barbekü:evett
elinize sağlık..
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
drmehmetk' Alıntı:
drmehmetk
Mehmet Köksal
karting tecrücesi yok:( inşallah olacak)
kahvaltı+karting+barbekü:evett
elinize sağlık..
ok ekledim...

Öncelikle aramıza hoşgeldiniz :cat:
1. mesajınızda eğlence+adrenalin aktivitemize katıldığınıza göre sizde gizli favorilerdensiniz sanırım :)

Yaz boyu çook güzel aktivitelerimiz olacak, yerimizde durmayacağız...
Her zaman katılımınızı bekleriz.

Görüşmek üzere
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
yahu daha bir ay var ben bekleyemiyorum. verin kupayı bana ugrastırmayın.
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
bu carting e katılıyoz da, nassı bişey bu böyle , yani tavlaya benzer mi??:queen:
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
Ceash Mustafa Terzi
Kahvaltı (Çaualtı farketmez) ama
Barbekü ( ye asla hayır demem)
yaz dostum zaten Tuzla dayız gelmessek ayıp olur
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
tronic - Uğur +1
Kahvaltı
Barbekü:queen: oldukça tecrübeli :p
Karting hiç tecrübesi yok. +1 'in var.

Organizasyon için çok teşekkürler.
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
armagan' Alıntı:
armagan / armagan tolan / yok
kahvaltı+2
karting+2
barbekü+2
Armağancım ekledim senide :cat:

ceash' Alıntı:
Ceash Mustafa Terzi
Kahvaltı (Çaualtı farketmez) ama
Barbekü ( ye asla hayır demem)
yaz dostum zaten Tuzla dayız gelmessek ayıp olur
Ok.. görüşmek üzere

tronic' Alıntı:
tronic - Uğur +1
Kahvaltı
Barbekü:queen: oldukça tecrübeli :p
Karting hiç tecrübesi yok. +1 'in var.

Organizasyon için çok teşekkürler.
Ok.. görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allo kimdemiş benim tecrüem yok diye yakarım bu gezegeni beeeeeeeeeeeeeeeee:)iyiyimdir yani kaçın şiddetimden:)
bu arada tatilden pazar öncesi dönersem mutlaka katılacağım..
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
63
Karting organizasyonu listesi

Serdarcim,

Listeyi bi update etsene karting organizasyonu icin. limit yok muydu?
aşmayalim limiti. ayrica ucretleri 25'inde mi topluyoduk?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst