- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
Silah tuğçede.. O beni korur :cherry:
Taam annaştık![]()
::winkwink::winkwink ::winkwink
Silah tuğçede.. O beni korur :cherry:
Taam annaştık![]()
ohh kebap tabi bi dahaki buluşmayı ben ayarlicam haberin olsun bi gelme o zaman hesaplaşırısBen eve geldim :queen:
Buluşma bitti
insanın evi buluşmaya yakın olmasın :cherry:
Tek kelimeyle söylüyorum Harbiden SÜPERDİ !!! :queen: :queen: :queen: :queen:
aaaaa pınarcım inanki o resimlerdeki gülüşlerin hepsi sahte. buluşma aslında çok kötüydü hatta burak bi ara sen gelmedin die ağladı :queen:Hadi ordan süpermişBenim gelmediğim buluşma hangi gün süper olmuş edepsiss :queen:
buda duygusal gey :queen:
sensiz eylencemi olur zuzu, bizde baktık eylence yok
arka masadaki sarılıyla pembeliyle ilgilendik
hoş halis abi kızları biraz korkutsada gerekli şefkati gösterik, dimi Ümmet abiiii:queen:
ya smd sorcaklar nie die sonra istanbul mt'nin ne mal oldugu cıkıcak ortaya![]()
öncelikle kemal abime teşekkürler eve gelirken ıslanmadık yarim kalmadı vallagerçekten güzel bi akşamdı çok sıcaktı bide pınar la tuğçe yoktu harikaydı valla
bu arada vat 69 ve 1001 de yerleri ayarladım belli kişiler davetlimdir beklerim onlar kendilerini biliyo
gitti valla yaprak dökümü neyapcam şindik neyse mt feda olsun ulan arkadaşlar muharrem gökan erdinç rola niye beni yenikapıda ektiniz hani unkapanı üstü gitçektiniz![]()
yaw walla çok istedim gelmek ama olmadı ama bidahaki sefere kesin gelecem ve tanışacam sizlerle(çok sıcak kanlısınız size gerçekten arkadaşlar demek istiyorum
)
ataköy iyi oldu ama ıslanan arkadaşlar dan ayrıca tekrar tekrar teşekkürler
özellikle donuna kadar ıslanan lardavalla kötü olmuş dönüşler ıslak ıslak
hiç kimsede yağmurluk yokmuydu yaaaa ama gerçekten üzüldümale:
SAat 8.25 abi nerde kaldı))))............
Burakla Emin elele))
Muharrem GKN'ın ağzının içine düşcek
Gkn gözlerini Alperden ayıramıyo :cherry:
Allah sonumuzu hayır etsin![]()
yusuf kardeşim teşekkür ederiz resimler için:rendeer: pınar hanım bunlar birlik beraberlik simgesi lütfen ama :mrgreen:
alın resimleride düşün artık yakamdan :queen::queen::queen:
doğru haklısın, bu bir sır olarak aramızda kalsın en iyisi :mrgreen:rica ederim kardeşim senin dediklerine bişiler daha eklemek isterdim ama sanırım siteye girişimi engellerler
ip.eler siziii :queen::queen::queen::queen::queen:
haluk kardeşim, zavallım bu yaşta kaybetti kedini, olüm biraz kızlarla taılıp gelseydin aramıza, belki bikaçane alır gelrdin
GKN abine benze biraz alayını alda gel:queen: