[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793

















muharrem sen gülme be :queen: bazılarına ciddi olmak yakışır :queen:

milletbunlar ilk parti mallardı ikinci parti malları yüklemeye devam ediom
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Burakla Emin elele :)))
Muharrem GKN'ın ağzının içine düşcek :)
Gkn gözlerini Alperden ayıramıyo :cherry:
Allah sonumuzu hayır etsin :p
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793





















gökhanım fotoda ööle yan yan durma düşüceksin :queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
REsımler ıcın tekrar teskkur ler abıde bı resım cok aceyıp herkes bırbırını kucaklamıs dunyanın sonu bu herhal :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gökhan ve müritleri :queen::queen::queen:
img1634nj4.jpg

Ortaya aldığınız burak deil mi :cherry:
img1632in5.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
yusuf kardeşim teşekkür ederiz resimler için:rendeer: pınar hanım bunlar birlik beraberlik simgesi lütfen ama :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Ben eve geldim :queen:
Buluşma bitti :p
insanın evi buluşmaya yakın olmasın :cherry:

Tek kelimeyle söylüyorum Harbiden SÜPERDİ !!! :queen: :queen: :queen: :queen:
ohh kebap tabi bi dahaki buluşmayı ben ayarlicam haberin olsun bi gelme o zaman hesaplaşırıs

Hadi ordan süpermiş :p Benim gelmediğim buluşma hangi gün süper olmuş edepsiss :queen:
aaaaa pınarcım inanki o resimlerdeki gülüşlerin hepsi sahte. buluşma aslında çok kötüydü hatta burak bi ara sen gelmedin die ağladı :queen:

buda duygusal gey :queen:

pasif taraf galiba

sensiz eylencemi olur zuzu, bizde baktık eylence yok
arka masadaki sarılıyla pembeliyle ilgilendik
hoş halis abi kızları biraz korkutsada gerekli şefkati gösterik, dimi Ümmet abiiii:queen:

sen halis abiye dua et kavaklı parkı inletmeseydi pembeli sarılı ve mavili senin farkında olmicaktı. bi ara kız sana işaret edip numaranı felan istiodu ama sen görmedin. bende senin numaran die kendimkisini verdim ::queen:

ya smd sorcaklar nie die sonra istanbul mt'nin ne mal oldugu cıkıcak ortaya:p

herkesin ipliğini pazara çıkardım

öncelikle kemal abime teşekkürler eve gelirken ıslanmadık yarim kalmadı valla:)gerçekten güzel bi akşamdı çok sıcaktı bide pınar la tuğçe yoktu harikaydı valla:):)bu arada vat 69 ve 1001 de yerleri ayarladım belli kişiler davetlimdir beklerim onlar kendilerini biliyo

en sevdiğim kız kardeşim bana ViP ten yer ayarlicaksın unutma :queen:

gitti valla yaprak dökümü neyapcam şindik neyse mt feda olsun ulan arkadaşlar muharrem gökan erdinç rola niye beni yenikapıda ektiniz hani unkapanı üstü gitçektiniz:)

walla usta biliosun kılavuzu karga olanın istikameti belli olurmuş :queen:
ben seni göremeyince kafayı kaldırdım soora sapaktan döndüğünü gördüm. ben sana el sallamasam bizimkiler farkında bile olmicaktı. biras vefa öören terbiyesiz

yaw walla çok istedim gelmek ama olmadı ama bidahaki sefere kesin gelecem ve tanışacam sizlerle :D (çok sıcak kanlısınız size gerçekten arkadaşlar demek istiyorum:D)

ugurcuk resimlere bak bi daha düşün. çok sıcak kanlıyız ama bizimkilerin derdi başka

ataköy iyi oldu ama ıslanan arkadaşlar dan ayrıca tekrar tekrar teşekkürler
özellikle donuna kadar ıslanan larda :p valla kötü olmuş dönüşler ıslak ıslak
hiç kimsede yağmurluk yokmuydu yaaaa ama gerçekten üzüldüm :pale:

bi dahaki buluşmayı ben ayarlicam ve tuzlada yapcam sana inat. hele bi gelme o zaman yaktım seni :queen:

SAat 8.25 abi nerde kaldı :)))))............

alın resimleride düşün artık yakamdan :queen::queen::queen:

Burakla Emin elele :)))
Muharrem GKN'ın ağzının içine düşcek :)
Gkn gözlerini Alperden ayıramıyo :cherry:
Allah sonumuzu hayır etsin :p

pınar bu insanın kişisel tercihidir lütfen karışma saygı göster :queen:


yusuf kardeşim teşekkür ederiz resimler için:rendeer: pınar hanım bunlar birlik beraberlik simgesi lütfen ama :mrgreen:

rica ederim kardeşim senin dediklerine bişiler daha eklemek isterdim ama sanırım siteye girişimi engellerler
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
alın resimleride düşün artık yakamdan :queen::queen::queen:

:queen::queen::queen::queen: Geciktın onun ıcın tophanede herkeze bi cay borcun varRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
cici kızlar siziii :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
müritlerim canlarım çok ii çıkmışız fotolarda
motorcu çay bardağımız süper olmuş:)
ben hepinize yeterim, siz bakmayın çatlak seslere:mrgreen:
yusufcum, sen fazla yanaşmışın, hafta içi çaylar senden:p
burak seninle yarın özel görüşelim, 2 akşamdır sağlam tecrübeler edindim anlatıcam sana:):)
muharremcim, gülüşünü yerim senin:queen: ne güzel kahkaha atıon sen öle:)
delüm mavülüm, vuralı gördün bi uzaklaştın benden, yarın şişe çevirmece oynıyalım sen cesaret de:queen:
haluk kardeşim, zavallım bu yaşta kaybetti kedini, olüm biraz kızlarla taılıp gelseydin aramıza, belki bikaçane alır gelrdin:)
GKN abine benze biraz alayını alda gel:queen:

motürüm de fena çıkmış, sankim bana küçük geldi ama:)
kendiside afişe olmuş oldu bölelikle:wiinkk:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
haluk kardeşim, zavallım bu yaşta kaybetti kedini, olüm biraz kızlarla taılıp gelseydin aramıza, belki bikaçane alır gelrdin:)
GKN abine benze biraz alayını alda gel:queen:

Abi alayını sen getircem dedin, ondan ben şey etmedim :p
Sen şey etseydin ben tüm alayı doplar gelirdim :p

istersen bu akşamki buluşmaya ben getiririm alayını :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Buda taze orataya çıkan görüntüler :)

Kavaklı parkta paparazzilere yakalandık :)

dsc002211nx2.jpg


dsc002221yw5.jpg


dsc002231ky0.jpg


dsc002241zt4.jpg


dsc002251xz7.jpg


Pekte kalitesiz çekmiş fotoğrafları canım :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst