[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
merhaba arkadaslar ben gelemesemde sizlere gonlumu gonderiyom farzedin yuregimle bende orda olacagim:)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
ataköy iyi oldu ama ıslanan arkadaşlar dan ayrıca tekrar tekrar teşekkürler
özellikle donuna kadar ıslanan larda :p valla kötü olmuş dönüşler ıslak ıslak
hiç kimsede yağmurluk yokmuydu yaaaa ama gerçekten üzüldüm :pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çıkarken hava çok güzeldi,yağmur nezaman yağdı yaw,allah allah ıslananlar olmuş neyse bişey olmaz kuruyunca.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yalnız buluşmaya gelen herkes birbirine muck falan yazmaya başladı:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Yalnız gelmem kumamla birlikte gelirim ben :p
kuman zati gelcekte, sitemize üye olan herkes gelebilir:cherry:
motorla gelmeyin arka freni tutmuyo ama bujiler fena ateşliyor söyliim:queen::queen:

herıld olm, GKN onun bujileri, yoksa sen NGK mı sandıydın:queen:

olu herkezin niyeti senin gibi kötü deil vay temel vay :queen::queen:
agaçtan korkan ayı olsun :queen::queen:

ayıdan kaçan köpek olsun:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sohbet muhabbet iyi de şu diğer resimleri de bi görsek...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
rola hala resim atıcak gerçekten ama makina arkadaşında kalmış sanırım en son onu almaya gidiyodu ama hala haber çıkmadıı

bu arada gkn pınar deli mavili bence aştınız olayları :p eleştirilmek bence iyidir :p kızmayın bana daha sakin ne olur
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
arkadaslar azicik kotu bi haberim war ama korkmayin resimler saglam fakat hani makine arkadasin montunun cebindeydi ya o arkadas 1 geceligine adapazarina gitmis yarin 12de istanbulda istanbulda olcak ama ben 6da isten cikiyorum eve gelip fotolari upload etmek felan en gec aksam 8de fotolar forumda olcak. simdi saglamindan kufurler yiicez ama bu seferlik affedin :D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaslar azicik kotu bi haberim war ama korkmayin resimler saglam fakat hani makine arkadasin montunun cebindeydi ya o arkadas 1 geceligine adapazarina gitmis yarin 12de istanbulda istanbulda olcak ama ben 6da isten cikiyorum eve gelip fotolari upload etmek felan en gec aksam 8de fotolar forumda olcak. simdi saglamindan kufurler yiicez ama bu seferlik affedin :D

yusuf şansa en güzel resimlerde sende
benim makinanın resimleride sende:p
olsun, geç olsun güç olmasın, cumartesi seni bi araya alalım ekip olarak:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst